Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 24 ... 110 111
Masterw

Sagan Gilbert niet in mijn team dit jaar, heb t er nu al zwaar mee :-)

Stuff

Ik zou Trentin niet nemen. Onlangs z’n rib gebroken.

snellerfietsen

Trentin kost wel een rib uit mijn lijf als hij niet presteert;)

EBH is een interessante. Is goedkoop maar presteert ook nooit constant in een klassiek seizoen en heeft een waardeloos team

hupske

Daar gaan we. Met de billen bloot.

Van Avermaet: logisch
Sagan: logisch
Stybar: Grote kans op teampunten en als hij wilt rijd hij ook iedereen aan gort. Laatste 3 seizoenen rijd heeft hij altijd goed gescoord. Al die jaren is QS sterk geweest
Naesen: Als belgisch kampioen moet je wel altijd voorin zitten
Stuyven: wilt resultaten van afgelopen seizoen zeker evenaren. Ja, kan soms in de weg zitten met Degenkolb, maar dan zal Stuyven ook wel voorin te vinden zijn
Trentin: Die mag doen wat hij wilt. Die gast kan wel fietsen
Kwiatkowski: Die gaat het GVA en Sagan erg lastig maken
Valverde: Kan je niet missen, zeker niet voor de laatste 3 klassiekers
Matthews: Ja, die man kan op elke ondergrond uit de voeten. Team Sunweb zal hem zeker naar een overwinning willen helpen
Martin: Zie tekst Valverde
D.Teuns: Belg, en laatste 3 klassiekers kan hij goed van voren zitten. Zeker ook nog GVA helpen. Voor 1 miljoen kan het geen miskoop zijn.
Woods: Gokje voor de laatste 3 klassiekers
Demare: Heeft al erg goede resultaten laten zien in de klassiekers. Zal van voren kunnen zitten elke etappe en op de sprint legt hij de meeste er wel af.
Groenewegen: Nederlandse trots. Draait een goed voorseizoen en zit altijd in een klassieker wel voorin.
Cort: Goed voorseizoen en Astana zal zeker wat willen laten zien
Barbier: Opvulling, en voor teampunten Naesen.
Kragh: Kan nog wel eens betrapt worden op een motortje in zijn fiets.
Gesink: Nederlands trots laatste 3 klassiekers
Juul-jensen: Geen idee. Gokje.

Dit zijn 19 renners en nog 1 miljoen over. Wordt wellicht nog wat schuiven.

Bazing

Zullen we gewoon wachten tot zaterdag?

WCEendT

Bazing zou ik je team mogen zien? Van het a of b vragen tijdperk zijn we beland in het 'ik post gewoon mijn team 5-dagen van te voren' tijdperk. Ben er nog niet over uit of het een verbetering is.

Laatst gewijzigd
Thijmen1411

Zal ik gaan voor:
A. Mijn team dat ik nu heb, bestaande uit:
............
Of
B. Een ander team
?

JimKro

Misschien kunnen sommigen van ons nog wat verdienen door gehele teams kant en klaar te verkopen.

vasnd

Uiteindelijk maakt het toch geen zak uit. Het team wat een ander heeft zal nooit mijn perfecte team zijn. Hell, mijn eigen team van een half uur terug was al flink anders dan de huidige bezetting.

hupske

Al met al wat sommige zelf als adviezen aan andere geven kan ook als kant en klaar verkopen gezien worden. Elke naam is hier al aardig uitgebreid behandeld. Dus het is meer een samenvatting van de afgelopen 23 pagina's.

Toch is mijn team inmiddels ook al weer stukje aangepast. Zitten toch behoorlijk wat heuvel renners in.

Niballie

http://www.cyclingnews.com/news/gilbert-aims-for-record-third-omloop-het-nieuwsblad/

wesley1983

Hupske kopmanregel is van veel groter belang dan vorig jaar. Anderzijds moet je ook meer geluk hebben bij valpartijen.

Shittylegs

Tejay van Garderen is ook een zekerheidje in mijn team, geloof dat hij elke finish wel aan kan. De Sagan's, Avermaet's en Gilbert's van het huidige peloton zullen zich stukbijten op deze geweldenaar! Heb overigens ook ergens gelezen dat ze hem gaan uitspelen in de Scheldeprijs.... Zekerheid voor punten!!

Ab Normaal

'@Shittylegs
Zand in de ogen strooien met namen is een heel leuke bezigheid, maar dan moet je het iets geloofwaardiger doen.
TJ is door iedereen zo'n beetje al gebruikt daarvoor vorig jaar.

elstupidoloco

Cavendish noemen als potentiële winnaar voor Milaan SAN Remo bijvoorbeeld. Oud winnaar, weer helemaal terug in vorm. En dan en passant ook nog vermelden dat hij DDV ook rijdt en dan zeggen dat hij daar ook een kans maakt

Ab Normaal

Precies, en topfavoriet is voor de Scheldeprijs omdat het treintje van Kittel nog altijd ontspoort.
Bovendien heeft Cav besloten om ook GW te rijden en daar zegeviert ook nogal eens een sprinter.

snellerfietsen

Ik kon het niet vinden maar zijn de dubbele kopmanpunten ook voor teampunten of enkel de daguitslag

BarryE1

Het mollen is begonnen in het klassiekerspel, gelukkig heb ik 3 jokers en een vrijstelling.

Starlynk

De kopmanfactor is niet van toepassing op teampunten.

Jasperdewaal11

Shit shit moet toch nog ergens kijken of ik Valverde en Matthews er ergens in kan fietsen ........

Starlynk

Oef en dan gaat Cavendish op zijn plaat in Abu Dhabi..... mijn kopman voor de Scheldeprijs! :'(

Dacht ik net klaar te zijn met mijn team, moet ik weer gaan puzzelen om die verrekte Bouhanni er in te krijgen ipv Cav :p

El Mel

'@Starlynk Schade groot? Ik had de Cav ook voor schelde :(

YungNikopolidis

Cav viel in de neutrale zone op de schouder waaraan hij hiervoor ook geblesseerd was. Misschien is hij toch uit voorzorg afgestapt. Scheldeprijs is natuurlijk ook pas begin April dus zou het nog even afwachten totdat er meer nieuws naar buiten komt.

Prime

Benieuwd wat voor invloed het vriesweer komend weekend gaat hebben op Gaviria. Heeft van wat ik kan terugvinden weinig of nooit een wedstrijd gereden onder of net rond het vriespunt.

JimKro

Ik had Cav heel toevallig gisteravond met een andere renners gewisseld. Dus ik hoef gelukkig niks te doen. Schelde is inderdaad nog ver weg, maar je neemt hem natuurlijk ook mee voor een mogelijke top 10 in MSR.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 24 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.