'@klumper: is Kwiatkowski, Valverde en Alaphilippe niet wat veel voor 3 ardennenkoersen ten opzichte van de vele andere koersen? Van Kwia kun je nog zeggen hij start in 3 andere klassiekers ook, maar volgens mij kun je je kasseienploeg nog wat versterken door 1 van die 3 te vervangen en zeker met dat je nog Teuns, Woods en wss ook Felline achter de hand hebt. Is gewoon wat mij opviel, als je je er goed bij voelt met dit team laat je het gewoon zo.
Klumper: Goede argumentering, maar als ik je ploeg zo bekijk nog eens moet je er al van uitgaan in MSR dat er sterke mannen voorop blijven zoals vorig jaar Kwia en Ala. Als het op een sprint aankomt ben je daar in het nadeel. Dus denk toch dat je beter een Kristoff/Degenkolb/Gaviria of Démare aan je ploeg toevoegt. Zo’n type heb je niet buiten Sagan. Trentin en GVA hebben ook wel een sprint maar toch minder. Andere types voor de kasseienklassiekers heb je genoeg. Is gewoon een tip, je doet ermee wat je wilt. Belangrijkste is toch de juiste kopmannen selecteren in de juiste volgorde dus wil graag helpen denken met je :-)
Nu al 10x de boel op de schop gegooid. Iemand nog tips of hulp voor mijn laatste 1,5 mln. Ik wil kiezen uit viviani, groenwegen of bouhani. Wie zal de meeste ritten rijden of naar verwachting (normaliter) de meeste punten halen. Of wat doorsorteren en demare proberen toe te voegen? Ik wil er nog een ‘sprinter’ aan toevoegen namelijk.
Er is iets moois aan het ontstaan, hier bij team Zadelpen. Je mag het eigenlijk niet van jezelf beweren, maar de kwaliteit van mijn keuzes druipt er van af. Het is een haast feeëriek gezelschap van picks waarbij een gouden plak niet zou misstaan.
Met deze samenstelling kan ‘het bekertje’ ons niet meer ontgaan. Team Zadelpen zou wel eens de verrassing van dit jaar kunnen worden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.