Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 23 ... 110 111
Twaburov

'@klumper Cort en Kraghtig dus

Brillenpoetser

Is dit biet de mooiste week van heel het spel? De week voir het spel begint. De hele tijd wikken en wegen wie je mee neemt. Al het nieuws volgen wat er is en analyses maken tot en met zaterdag. Daarna kan je alleen maar teleurgesteld worden door je renners.

wesley1983

'@klumper: is Kwiatkowski, Valverde en Alaphilippe niet wat veel voor 3 ardennenkoersen ten opzichte van de vele andere koersen? Van Kwia kun je nog zeggen hij start in 3 andere klassiekers ook, maar volgens mij kun je je kasseienploeg nog wat versterken door 1 van die 3 te vervangen en zeker met dat je nog Teuns, Woods en wss ook Felline achter de hand hebt. Is gewoon wat mij opviel, als je je er goed bij voelt met dit team laat je het gewoon zo.

Laatst gewijzigd
klumper

'@wesley klopt, twijfel zelf ook.

Maar aan de kant denk ik dat het spel beslist wordt door de 3 kopmannen per wedstrijd.
Heb nu wel een ijzersterk trio voor de heuvelklassiekers.

Maar het is nog geen zaterdag...

jsprunk

Ik heb 500k over en zie geen upgrades meer. Wie biedt? ;)

duimp30

Dit is toch wel het lastigste spel om te voorspellen, giro en tour zijn voor mijn gevoel toch een stuk makkelijker.

Een voorbeeld: kittel meenemen alleen voor de scheldeprijs is voor mijn gevoel heel vreemd maar zal toch wel lonen als hij bij de top 3 eindigt

wesley1983

Klumper: Goede argumentering, maar als ik je ploeg zo bekijk nog eens moet je er al van uitgaan in MSR dat er sterke mannen voorop blijven zoals vorig jaar Kwia en Ala. Als het op een sprint aankomt ben je daar in het nadeel. Dus denk toch dat je beter een Kristoff/Degenkolb/Gaviria of Démare aan je ploeg toevoegt. Zo’n type heb je niet buiten Sagan. Trentin en GVA hebben ook wel een sprint maar toch minder. Andere types voor de kasseienklassiekers heb je genoeg. Is gewoon een tip, je doet ermee wat je wilt. Belangrijkste is toch de juiste kopmannen selecteren in de juiste volgorde dus wil graag helpen denken met je :-)

Laatst gewijzigd
klumper

'@wesley heb je zeker een punt.

Zit er nu over te denken om Alaphilippe en Teuns te vervangen door Gaviria en Albasini.

wesley1983

Klumper: Bij deze wissel snap je wat ik bedoel, maar dan zit je wel met Phil die zijn zinnen gezet heeft op MSR en moet Gaviria de benen stil houden als die aangaat en zit je terug met hetzelfde scenario als vorig jaar. Ikzelf zit met deze twijfel om Gaviria te nemen of niet.

klumper

'@Wesley dan is de keus voor Demare wat minder risicovol

hartstikkebedankt

Ik dacht dat FDJ de Scheldeprijs niet zou rijden en AG2R wel, maar beide niet dus?

mactjappie

Nu al 10x de boel op de schop gegooid. Iemand nog tips of hulp voor mijn laatste 1,5 mln. Ik wil kiezen uit viviani, groenwegen of bouhani. Wie zal de meeste ritten rijden of naar verwachting (normaliter) de meeste punten halen. Of wat doorsorteren en demare proberen toe te voegen? Ik wil er nog een ‘sprinter’ aan toevoegen namelijk.

foqu1ta

Ik heb wel een tip, kies degene waar je het meeste vertrouwen in hebt. Als je iemand kiest op basis van iemand anders zijn mening, en het blijkt de verkeerde keuze dan is dat meer teleurstellend dan dat je zelf de verkeerde je vertrouwen hebt gegeven.

steefje9

Ik zit met kristoff in mijn maag. Laatste keren wel genomen maar stelde enorm teleur, nu in nieuwe ploeg misschien met meer vertrouwen betere resultaten dit klasiekerjaar. Het is kristoff of bennoot..Wie helpt me over het dooie punt heen😅

romanoww

Dylan, voor zowel Scorito-punten als chauvinistische redenen.

Zadelpen

Er is iets moois aan het ontstaan, hier bij team Zadelpen. Je mag het eigenlijk niet van jezelf beweren, maar de kwaliteit van mijn keuzes druipt er van af. Het is een haast feeëriek gezelschap van picks waarbij een gouden plak niet zou misstaan.

Met deze samenstelling kan ‘het bekertje’ ons niet meer ontgaan. Team Zadelpen zou wel eens de verrassing van dit jaar kunnen worden.

Laatst gewijzigd
Primavoormij

Jongens Trentin... Zo veel vertrouwen in voorafgaand aan dit spel, wilde hem meerdere malen een kopmanschap geven... maar nu zit hij met die gebroken rib, wat moeten we hier nou van vinden !?!?!? Toch maar wisselen voor Colbrelli?

Richie Dumoulin

Iemand zicht op het programma van de renners bij Mitchelton? #durftevragen

Karsten

Hoe ik dit nou weer voor elkaar heb gekregen... Waar ik vorige week nog budget te kort had, heb ik nu ineens óver. Interessante situatie....

Ralph123

Waarom word EBH weinig tot niet genoemd? Heeft aangegeven zich volledig in vorm te willen rijden voor de klassiekers..

Karperdrol

Trentin of theuns!?
Ik had trentin, maar zijn rib....

klumper

Trentin

Bazing

Iedereen reageert hier alsof Trentin gister zijn rib heeft gebroken. Dat is ondertussen ook alweer 1.5 maand geleden. Ik kies hem in ieder geval wel.

jort101

Grondahl Jansen en Timo roosen kopman bij LJ. Ben benieuwd.

WCEendT

'@Bazing
Ik heb inmiddels al een keer of 15 gepost dat Trentin prima in orde is, maar mensen hebben blijkbaar een 16e keer nodig.

1 2 ... 23 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.