Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 22 ... 110 111
hartstikkebedankt

'@Ab, Scheldeprijs of een andere koers?

Ab Normaal

Nee nee, ik ga het niet zeggen. Hooguit in een PM, onder voorwaarde dat je de renner hier niet noemt.

YungNikopolidis

Begrijp de hype om Nizzolo niet helemaal. Hij heeft aangegeven dat hij hoopt MSR, E3, GW, RVV en PR te rijden en dat hij ervan droomt MSR te winnen. Er wordt nu net gedaan alsof hij MSR al in de tas heeft terwijl hij met Stuyven, Felline en Degenkolb grote concurrentie in zijn team ondervindt tijdens het voorjaar.

Misschien moeten een Sbaragli of een Schillinger ook maar aangeven dat ze van een bepaalde klassieker dromen, kijken wat er gebeurt met de Scorito-selecties.

Matt89

Tja dat kunnen er denk ik vier zijn, waarvan ik de naam nog niet heb voorbij zien komen en ik eventueel kopman zou kunnen maken in een specifieke wedstrijd... Ik heb alleen budget over en dat voelt niet goed, dus wellicht gaat er geen 500k renner mee.

Ab Normaal

'@hartstikkebedankt
Als ik dat zeg vind iedereen 'm uiteindelijk wel

KissMyAce

Floris de Tier

Ab Normaal

Hèèè, je hebt 'm.....

Treenert

'@Ab, ik heb hem ook maar kopman? De andere die ik je stuurde heeft ook snode plannen.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Misschien bedoel je Moser voor Strade? Al zou ik dat wel héél optimistisch vinden.

Bardet voor teampuntjes van Naesen die DDV wint?

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Bardet is geen 500K, dan zou ik hem ook wel meenemen voor WP en LBL

Ab Normaal

'@Treenert
Dat had ie vorig jaar ook.....

WCEendT

Ging dan ook niet meer over die 500K renner :).

foqu1ta

Het vervelende met die 750k mannen is dat je er eigenlijk al 2 moet kiezen omdat je anders 250 teveel of tekort hebt.

elstupidoloco

Barbier voor de teampuntjes van naesen en voor de Scheldeprijs? Ook een interessante 500k

YungNikopolidis

'@elstupidoloco

Met welk team gaat Barbier de Scheldeprijs rijden dan? ;-)

Niballie

'@Yung

Scherp!

elstupidoloco

'@yung

Heel scherp! Ik was even niet helemaal op de hoogte van welke ploegen deelnemen aan de Scheldeprijs.

Landa wel al even genoemd, maar natuurlijk ook geinig voor 500k. Teampunten Valverde en eventueel zelf nog even ergens naar plek 8 sprinten is niet ondenkbaar

Bazing

Landa was inderdaad ook mijn 500ker. Denk dat top 10 in WP en LBL best mogelijk is + inderdaad die teampunten valverde.

Ab Normaal

Zooooooo Yung, red jij mij even!!!
Mijn 500k renner was inderdaad Barbier voor de Scheldeprijs. Vorig jaar 6e en presteert steeds beter.

Ik kan weer gaan puzzelen. Bedankt voor de tip. Geen seconde gecontroleerd of Ag2R ook daadwerkelijk weer de Scheldeprijs gaat rijden.

Laatst gewijzigd
YungNikopolidis

Haha kwam er ook vanochtend achter dat AG2R de Scheldeprijs niet rijdt dit jaar, kon ook weer gaan puzzelen. Was juist ook erg blij dat Barbier nog niet was genoemd maar helaas...

Niballie

Ik was er al achter gekomen. Vervanger had ik ook al gevonden.

Twaburov

Weet iemand of De Muur van Geraardsbergen stijl genoeg is voor Tejay van Garderen om het verschil te maken? Twijfel om hem in mijn team op te nemen, slechts 500k. Op een goede dag rijdt hij er toch iedereen van af.

Laatst gewijzigd
JimKro

😂

Poeksel

Ik heb er alle vertrouwen in dat Tejay elke klassieker waaraan hij meedoet wint.

klumper

Heb voorlopig: GvA, Sagan, Stybar, Naesen, Stuyven, Trentin, Roelandts, Felline, Oss, Groenewegen, Viviani, Cort, Kragh, J Jensen, Roosen, Kwiatkowski, Valverde, Alaphilippe, Woods en Teuns.

1 2 ... 22 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.