Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 27 ... 110 111
Threeohthree

Zijn inderdaad veel te veel mooie 'koopjes'. Ben al klaar en heb 3.75 mil over ^^.

Karperdrol

Wceendt dus jij denkt beter Benoot wisselen voor gaviria?

wesley1983

'@karperdrol: heb ik geen link van maar heb et wel ergens gelezen dat hij MSR en Roubaix al zeker overslaat om LBL (zijn droomkoers) te rijden. Als hij zijn geld waard is moet je zelf over oordelen.

Brillenpoetser

Een hersenschudding en een whiplash voor cav...... tja wat moet je daar nou mee t schijnt niet ernstiv te zijn maar welke gevilgen gaat dit hebben voor zijn vorm. Word twijfelen.

WCEendT

'@Karperdrol
Het is net of je Benoot ergens kopman gaat maken of Gaviria, heb je kopmannen nodig voor KBK, MSR en GW of voor de overige kasseienklassiekers?

Edit:
Waarom overwegen mensen Cavendish? Er zijn toch veel betere opties voor de schelde, sprinters die ook nog in MSR top 10 kunnen rijden! De laatste keer dat Cav een goede San Remo gereden heeft is inmiddels een heel leven geleden.

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@karperdrol: snap de wissel Benoot- Gaviria niet, 2 totaal verschillenden. Neem gewoon welk type je nog kunt gebruiken in je ploeg of iemand anders van rond die prijsklasse als laatste renner van je team.

Kpenty

'@WcEendt zoals Caleb Ewan?

WCEendT

'@Kpenty
Die gaat geen Schelde doen, nee bijvoorbeeld een Bouhanni of Groenewegen of gewoon een man in shape Cort.

BertieC

Iemand enig idee wat Cort Nielsen allemaal gaat rijden dit voorjaar? Is met 750K en zijn vorm natuurlijk prima geprijst, maar op PCS staan als koersen alleen die van het openingsweekend

jsprunk

'@wceendt: ik had Cav ook. Rijdt naast MSR ook DDV en PR en is 500k goedkoper.
Nu toch maar ruilen voor Bouhanni. Of toch Viviani? :s

Kpenty

'@wceendt Hoopte dat je het spelletje ging meespelen hahah

Starlynk

'@WCEendt: Prijs voor een groot gedeelte.. 2/3e van de prijs van andere opties, en van die andere opties is het nog afwachten of ze daadwerkelijk de Scheldeprijs gaan rijden terwijl Cav al was bevestigd

@wesley1983: ik meen dat over Benoot ook gelezen te hebben, maar hij heeft in MSR of PR toch nog nooit top 100 gereden dus wat mij betreft rijdt ie die dan net zo goed niet :p Kan ie beter zijn energie stoppen in een koers als LBL waar hij wel top 20 kan rijden

Treenert

Hoe kwam Juul-Jensen aan zijn 7e plek in Strade? Kan mij dat niet meer herinneren.

hofsje

zat Juul Jensen niet in de kopgroep ? in strade

Treenert

?

WCEendT

'@Kpenty
Oeps hahaha.

@Jsprunk
Parcours van DDV al bekeken? Of teampunten EBH?

Knalerwtensoep

Mocht je nog niet op de hoogte zijn van het bestaan van het budget klassiekerspel dan bij deze. Jullie zijn allen welkom om een budget team in te sturen ;)

http://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/scorito-budget-klassiekerspel-2018-gratis

mactjappie

Iemand een inschatting of allaphilipe veel wedstrijden gaat rijden? Twijfel tussen Matthews en alla

wesley1983

'@Mactjappie: Allaphilipe rijd geen wedstrijden maar Alaphilippe rijd er waarschijnlijk 4, MSR en de 3 ardennenklassiekers.

jsprunk

'@WCEendt. Cav kan wel een paar kasseien over, hè. Reed een prima PR vorig jaar.
Hij heeft mijn team nu wel verlaten, trouwens.

Ik zie overigens dat Minali op de startlijst van de Scheldeprijs is gezet. Geen Cort daar?

bakfiets

Als ik het goed bekeken heb staan er behoorlijk wat renners aan de start dit weekend die veel koersen rijden en je prima 3e kopman kan maken. Ervan uitgaande dat je van avermaat en sagan in je team hebt. Dit is de reden waarom ik bijvoorbeeld kristoff en degenkolb niet in mijn team neem.

Mijn tactiek is dus renners selecteren die veel rijden en daarom neer kansen hebben op punten.

Richie Dumoulin

'@jsprunk, dat zou de keuze voo de Schelde nog lastiger maken binnen mijn team. Zat al krap in de sprinters. Wie gaat voor BORA sprinten? Wie voor Sunweb? Wie voor Astana?

wesley1983

'@bakfiets: wat heb je aan renners die veel wedstrijden rijden maar die hoog eindigen in een paar maar en voor de rest in de buik van het peleton. Dan spreek ik wel niet over de toppers zoals Greg. Soms is het beter een renner voorrang te geven die 2 wedstrijden minder rijdt maar wel meer piekt en uitslagen rijdt, zijn genoeg voorbeelden van te geven en meermaals besproken hier. Dus slaat nergens op wat je zegt. De hoogste punten krijg je voor de topplaatsen en niet voor iemand die tussen plaats 10-20 eindigt.

Laatst gewijzigd
Richie Dumoulin

Ook Walscheid op de startlist voor Schelde. Wil niet meteen zeggen dat Bauhaus en/of Arndt niet starten, maar dat wordt gokken zonder verdere informatie

Ralph123

Moscon of Vanmarcke? Zou Moscon weer net zoveel rijden als vorig jaar?

1 2 ... 27 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.