'@Karperdrol
Het is net of je Benoot ergens kopman gaat maken of Gaviria, heb je kopmannen nodig voor KBK, MSR en GW of voor de overige kasseienklassiekers?
Edit:
Waarom overwegen mensen Cavendish? Er zijn toch veel betere opties voor de schelde, sprinters die ook nog in MSR top 10 kunnen rijden! De laatste keer dat Cav een goede San Remo gereden heeft is inmiddels een heel leven geleden.
'@WCEendt: Prijs voor een groot gedeelte.. 2/3e van de prijs van andere opties, en van die andere opties is het nog afwachten of ze daadwerkelijk de Scheldeprijs gaan rijden terwijl Cav al was bevestigd
@wesley1983: ik meen dat over Benoot ook gelezen te hebben, maar hij heeft in MSR of PR toch nog nooit top 100 gereden dus wat mij betreft rijdt ie die dan net zo goed niet :p Kan ie beter zijn energie stoppen in een koers als LBL waar hij wel top 20 kan rijden
Als ik het goed bekeken heb staan er behoorlijk wat renners aan de start dit weekend die veel koersen rijden en je prima 3e kopman kan maken. Ervan uitgaande dat je van avermaat en sagan in je team hebt. Dit is de reden waarom ik bijvoorbeeld kristoff en degenkolb niet in mijn team neem.
Mijn tactiek is dus renners selecteren die veel rijden en daarom neer kansen hebben op punten.
'@bakfiets: wat heb je aan renners die veel wedstrijden rijden maar die hoog eindigen in een paar maar en voor de rest in de buik van het peleton. Dan spreek ik wel niet over de toppers zoals Greg. Soms is het beter een renner voorrang te geven die 2 wedstrijden minder rijdt maar wel meer piekt en uitslagen rijdt, zijn genoeg voorbeelden van te geven en meermaals besproken hier. Dus slaat nergens op wat je zegt. De hoogste punten krijg je voor de topplaatsen en niet voor iemand die tussen plaats 10-20 eindigt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.