Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 30 ... 110 111
Karperdrol

Hier zijn mijn 20 renners:

GvA, Sagan, Degenkolb, Naesen, Benoot, terpstra, Stuyven, Trentin, Roelands, Drucker, Oss, Valverde, Matthews, D. Martin, Demare, MC, Nizzolo, CCJ, Landa en Timoooooo.

Imbatido

Ik wacht met smart op de tips van Youri. Hopelijk komen ze nog.

daan_zeelen_811806

wat zijn de kansen voor juul-jensen (500k)

JansK

'@Imbatido Inderdaad ja, ook zeer benieuwd of ze nog komen (voorzie allicht dan weer gepuzzel.....)

Prime

Als je ziet dat Gilbert vorig jaar zelfs in de kleinere klassiekers voor winst ging (DDV, de panne) geloof ik niet dat hij het in ook maar één wedstrijd bewust laat lopen.
Als hij kopman wil zijn in de grote klassiekers moet hij, in een team vol kleppers, tonen dat hij de beste is.

Ab Normaal

'@Prime
Kan me ene Tom Boonen herinneren die ook piekte naar PR.
het is niet dat ze bij QS geen kanshebbers hebben als Phil niet volle bak gaat he.

Tuurlijk, de Omloop is ver weg van PR, maar GW, E3, DDV en RvV niet. Het zou mij niets verbazen.

Laatst gewijzigd
Bazing

'@treenert
Volgens mij gaat het dit keer juist minder over de 1 a 2 mil keuzes die goed uitpakken en gaat het gewoon heel erg om de goede kopmannen hebben. 1x een 1e kopman die buiten de top 20 eindigt en je kan het al schudden.

@iedereen
Zullen we stoppen met klagen dat we geen tips kunnen geven omdat er van alles kan gebeuren qua been breken of iets anders? Dat kan namelijk met ieder spel en het doel is toch gewoon om vooraf en zo n goed mogelijk gebalanceerd team te maken met de hoogste verwachte punten. Tenminste zo kijk ik er naar en ja het is mogelijk dat er iemand valt/lek rijd of wat dan ook maar daar heb je toch geen invloed op.

wesley1983

Michel kent er iets van! http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.3145826

Pietje Precies

Ik ben nog druk aan het rekenen hoeveel punten ik per renner verwacht en heb dus ook nog niet naar de prijzen van renners gekeken.

Desondanks toch even een kleine bijdrage van mijn kant: wat een schitterend voorjaar gaat dit weer worden! Ik vind het prachtig hoe de afgelopen jaren / dit jaar enkele koersen op de schop zijn genomen en zijn aangepast. De 'kleine' koersen worden steeds minder klein en het deelnemersveld steeds sterker!

Luuuuuuukk

In 2 minuten een team samengesteld zonder er teveel bij na te denken, toch tevreden!

JansK

D'n Belg heeft ook een pronostiek gemaakt

http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.3149120

Starlynk

Heerlijk! Een paar uur geleden nog een team met GVA, Sagan en Gilbert en inmiddels een team zonder Sagan en Gilbert :D Dit gaat nog even wisselen worden tot de start van de Omloop :p

Mollemaaktmenietuit

'@ romanoww Eens wat betreft Moscon!

Fundacion Euskadi

Moscon is een heerlijke en bovendien een steengoed renner, maar ik vind hem simpelweg een te groot risico voor dat geld. Hij mag het tegendeel bewijzen komende weken!

WCEendT

'@Luuk
Indien je hoger staat na LBL dan ik, krijg je een tientje van me! Andersom ook, deal?

@Fundacion
En hij rijdt geen openingsweekend, of terwijl niets voor mij!

@Starlynk
Zelf al sinds vorige week geen Sagan of Gilbert in mijn team gehad, zal je zien... zaterdag heb ik ze alle drie.

Laatst gewijzigd
joostpr8

'@Fundacion Euskadi, Romanoww, Mollemaaktmenietuit.
Moscon gaat het zeker waarmaken. Wat een talent. Jullie gaan spijt krijgen.

WCEendT

'@joostpr8
Overtuig me! ???

romanoww

'@joostpr8

Het is een ontzettend getalenteerde renner die ik met spijt niet selecteer vanwege drie redenen

1: de verdeling binnen Sky, waar met zowel Van Baarle, Rowe, Stannard, Kwiatkowski, Thomas en Moscon allemaal potentiele kopmannen zitten - maar voor wie wordt er gereden bij welke koers?

2: de mogelijke schorsing die hem boven het hoofd hangt (enfin, kans dat UCI zoiets daadwerkelijk zal doorvoeren lijkt me klein, maar toch)

3: zoals WCEendt al aangaf, het niet rijden van het openingsweekend doet zijn 3 miljoen geen eer aan - wat mij betreft te hoog geprijsd.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Iemand anders die gewoon niet kan begrijpen dat Quickstep geen Schelde rijdt? Met een Viviani in deze vorm is dat gewoon een gratis overwinning.

joostpr8

Hij is zonder twijfel 1 van de meest talentvolle rijders op dit moment. Hij heeft aan kwiat de ultieme leermeester en zullen samen mooie finales kleuren. De enige hobbel in de weg is de UCI, maar dit zal aan de kracht van de getuigenissen liggen. Ik verwacht een "zijn woord tegen het mijne".

Fundacion Euskadi

Is dat al zeker? Ik zat nog over hem te twijfelen, maar in dat geval gaat er een streep door deze prachtige naam

Karperdrol

'@Romanoww, jij zou dus om dezelfde reden geen Degenkolb nemen? maar een Vanmarcke ofzo?

YungNikopolidis

'@WCeendt

Eleven WorldTour teams will line out in the race. The Katusha-Alpecin team of defending champion and five-time winner Marcel Kittel will be joined by Quick-Step Floors, Lotto-Soudal, Dimension Data, Bora-Hansgrohe, FDJ, Astana, Sunweb, EF Education First-Drapac, LottoNL-Jumbo, and Team Sky.

Gratis overwinning voor Quickstep dus.

Starlynk

'@WCEendt: waar heb je gelezen dat ze de Scheldeprijs niet rijden dan? Ze staan nog gewoon op de site van de Scheldeprijs?

wesley1983

'@romanoww: zijn nog 11 races achter het openingsweekend, zoals Michel Wuyts al aangaf hij kan overal top-5 rijden, kasseiklassiekers of ardennenklassiekers maakt niet uit, dat hij niet start in het openingsweekend vind ik geen contra. Wel het eerste puntje dat je aanhaalt, zowiezo gaat hij die top-5 resultaten behalen (toptalent) maar is moeilijk te zeggen waar juist, enigste met zekerheid lijkt me Parijs-Roubaix omdat Kwiatkowski daar niet start.

1 2 ... 30 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.