Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 32 ... 110 111
Bazing

'+1 voor WCeendt en Poeksel

Toch heb ik altijd het gevoel dat QS de koers maakt maar iedereen mag er mee doen wat die zelf wil. Als viviani gewoon start is die mijn 1e kopman.

Masterw

Ok laatste dan:
Degenkolb of vanmarcke

Zadelpen

'@Poeksel

Ah, inderdaad. Scherp opgemerkt. Even afwachten na week 3 hoeveel er nog over zijn.

steefje9

Bedankt voor het meedenken @WCeendt. Dat wordt weer opnieuw puzzelen, met nadruk op Weer..

klumper

Dit gaat hem worden:

Van Avermaat, Sagan, Stybar, Naesen, Stuyven, Trentin, Kung, Lutsenko, Oss, Cort, Kragh, De Buyst, Roosen, Demare, Groenewegen, Viviani, Kwiatkowski, Valverde, Alaphilippe en Woods

WCEendT

Dus iemand die heel lotto soudal direct in zijn team heeft genomen na:

http://www.wielerflits.nl/nieuws/326354/boonen-krijgt-adviserende-rol-bij-lotto-soudal.html

Treenert

Ik heb mijn donker paardje gevonden na heul veul zoekwerk. Geloof niet dat ik 'm hier al ben tegengekomen.
Ben er klaar voor!

WCEendT

'@Treenert
Enlighten me!!!

Bazing

Ganna

WCEendT

Staat op mijn 500K lijstje voor budget spel net als Pedersen en Edmondson, denk eerlijk wel dat het een jaar of twee te vroeg komt voor deze namen.

Bazing

Waarschijnlijk wel ja. Heb ook hem gegokt in het budgetspel.

Chris85

Net als Hodeg en Halvorsen..

Treenert

Verdorie! Passen ze de tekst nog aan ook. Eerst aangeven bij Durbridge dat men niet weet wanneer hij weer fit is dus de meesten laten hem links liggen. Maar 2 dagen van tevoren, wanneer de meeste 'niet'kenners hun poule maken vertellen dat hij toch kan starten. Laat iedereen dat ff lekker zelf uitzoeken.

Jori

Edmondsson schaduw kopman, want ja, Trentin en Durbridge niet 100% fit.

Iemand al gedacht aan Enger? Zou zekerheidje bij mij zijn, totdat hij opeens kuurne niet meer reed. Scheldeprijs en Msr nog steeds mogelijk

Oh die Scheldeprijs , nu al Bouhanni in mijn team gezet omdat het echt drama daar is.

Primavoormij

Sam Bennett als kopman voor de Scheldeprijs of zeg ik nu wat raars?

Cerebral36

'@Treenert Zo irritant inderdaad! Zat de hele tijd al van "Laat die tekst staan laat die tekst staan" Ik had hem er ondanks de onzekerheid al vanaf dag 1 in staan just to make sure. Maar ja nu.....Hoewel het logisch is dat ze het aanpassen maar toch :) Ik zit nog steeds met Stybar in de clinch. Hij en Gilbert kunnen zo'n eng puntenkoppel vormen maar die 4 mil zorgt er net voor dat de rest niet past...Toch nemen of zeggen jullie Stybar is het niet waard?

Laatst gewijzigd
WCEendT

Durbridge komt er bij mij niet in hoor, in tegenstelling tot Trentin heeft hij nog geen wedstrijd kilometers gereden sinds zijn blessure.

Edit: Indien hij nooit geblesseerd was geraakt had ik hem altijd meegenomen, nu durf ik het niet aan :/.

@Jori
Trentin is misschien geen 100% fit maar heeft echt geen last meer van die blessure hoor, dat kan je mij niet waarmaken na die Spaanse eendagswedstrijd.

@Primavoormij
Indien hij gaat rijden, durf je het gokje aan?

Laatst gewijzigd
Treenert

Was ik klaar verneem ik een bericht over een dure renner uit mijn team. Pffffffffffffffffffffff, weer opnieuw puzzelen.

Edit: bericht uit zijn thuisland, moet je (voorlopig) wel zijn taal spreken. Gaat over fitheid.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Treenert
Je moet wel namen noemen!!! Dat is de nieuwe regel.

Vragen van de dag:
Wie is treenert's dark horse?
Wie is treenert's dure renner?

Tip van de dag:
Laporte is ziek!!! http://www.wielerflits.nl/nieuws/326236/yves-lampaert-chantal-blaak-polartec-kometa-wk-baan-von-hoff.html

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@WCEendt Had jij al een eindconclusie over onze vriend Stybar ? :)

Treenert

'@WCEendt, pb gestuurd

jsprunk

Top! Dan neem ik Durbridge wel mee :)

WCEendT

'@Jsprunk
Mijn team gaat nog 100x veranderen voor zaterdag dus waarschijnlijk zitten Kristoff, Sagan, Durbridge, Gilbert en Cavendish uiteindelijk in mijn team...

jsprunk

Ik zit ook wel met (het ontbreken van) Sagan in mijn maag. Maar alle renners die genoeg opleveren om de 6M vrij te maken, wil ik liever behouden. Vorig seizoen heeft Sagan me heel veel punten gekost door een paar nullen als nummer 1 kopman. Juist de wedstrijden waar hij wel scoorde, rijdt hij nu niet. En toch is het Sagan.

foqu1ta

Heb er vandaag alles aan gedaan om te proberen de grote 3 in men team te fietsen maar ik kan toch niet tevreden zijn met mijn team als ze alle 3 erin staan, dus voor mij is dat een nodeal. Ik vraag me af hoe het kan dat er al een aantal dit wel hebben..

1 2 ... 32 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.