Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 33 ... 110 111
Treenert

'@jsprunk geld vrijmaken voor deze baas zeg ik. Die komt straks 3 keer met een speen in zijn mond als eerste over de finish.

Treenert

'@foqu1ta (wat een k.tnaam om te typen :) ) Ik heb het vandaag al eerder gemeld en ms heb je het gelezen maar m.i. moet je met deze nieuwe puntentelling een waterhoofd hebben.

@WCEendt: niet meer veranderen, anders hebben we dezelfde teams
Edit: op ééntje na dan

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Mijn team staat. Ben niet helemaal blij met mijn mogelijke kopmannen voor de Amstel Gold Race maar dat lijkt me op dit parcours sowieso een onvoorspelbare wedstrijd. Daarnaast zou ik zowel een als vijf goede kopmannen voor de Scheldeprijs kunnen hebben, denk dat heel veel mensen daar een geplande kopman gaan hebben die niet start (heb volgens mij 0 punten gehaald daar vorig jaar omdat Kristoff niet meedeed en Groenewegen niet kon sprinten, dus daar valt in ieder geval winst te halen :p)

jsprunk

Ik heb gewoon 20 renners waar ik tevreden over ben en ga me niet meer druk maken over die andere 20 renners die ik ook graag zou willen hebben. Ik denk op dit moment dat een team zonder Sagan kan, dus ik ga er voor. Over een paar weken zien we of ik hier spijt van heb :)

hupske

Uran is ook een koopje voor de laatste 2 klassiekers.

Treenert

Én, heb je al spijt? :) :)

Richie Dumoulin

Sporza meldt dat Vanmarcke zich fit voelt, maar topvorm nog mist.

@Treenert: heb het ook gelezen, maar weerhoud mij er niet van hem te selecteren!

foqu1ta

'@treenert haha sorry ik zou het gewoon afkorten als ik jouw was,
Ik heb wel een waterhoofd maar ik wil ook niet klakkeloos alle commentaren en meningen overnemen hier vandaan. En nu hoop ik natuurlijk dat ik straks kan zeggen, als Sagan nog 3 ritten overslaat om bij z'n kleine te zijn en de andere ritten door het ijs zakt (wishfull thinking), ik had gelijk!

jsprunk

Spijt als haren op mijn hoofd. Gelukkig worden dat er steeds minder ;)

Treenert

'@foqu1ta (gaat steeds makkelijker), als jij Sagan whisfull uit alle koersen thinkt, zijn wij geen vrienden!
Natuurlijk uit de oude doos maar mijn held ........

https://www.youtube.com/watch?v=bM9Eh2uQ7Ek

Iemand anders ook 5 x half mln renners in zijn team, of dementeer ik nu?

Laatst gewijzigd
Masterw

Mensen team staat 1 twijfel,
Van marcke of degenkolb?

jort101

'@masterw
Seppppppppp

Knalerwtensoep

Had eindelijk mijn budgetteam af dus bedacht me dat het tijd was om mijn normale team in elkaar te puzzelen. Letterlijk binnen 5 minuten een team samengesteld waarin ik eerder geld te veel had dan te weinig. Zeer tevreden.

Het voordeel van het spelen van budgetspellen.

WCEendT

Iemand anders die het liefst 10 Quicksteppers in zijn team zou opnemen?

Knalerwtensoep

'@WCEendT Wat verwacht jij van James Knox?

WCEendT

Iemand die (helaas) nog in het eerder genoemde rijtje van Ganna, Edmondson etc. thuis hoort, wat denk jij?

elstupidoloco

'@WCEendT

ik heb eerder het tegenovergestelde ;-) ik laat liever alle Quick Steppers eruit, maar dat lijkt me ook een matig plan. Dan toch Gaviria er maar in

jort101

Terpstra: Must have ;)

JimKro

'@elstupido

Haha ik had precies hetzelfde. Maar voelt toch niet goed om helemaal geen QS te hebben.

Daarom inderdaad ook Terpstra erin geknald. Ik denk dat ik hem zelfs meteen derde kopman maak zaterdag.

Laatst gewijzigd
Karperdrol

Wie durft het aan met durbridge? Ik heb hem er zojuist ingezet voor roelands. Heb nog 1 knecht voor gva

WCEendT

Ben wel benieuwd hoeveel echte puncheurs iedereen heeft, mannen die puur en alleen de heuvelklassiekers rijden dus geen Matthews etc. Zelf haal ik er maar net drie...

Karperdrol

2. Valverde en d. Martin

Brillenpoetser

'@wceendt ik heb er toch echt 5 stuks voor de punch in Mn team. Maar daar is een van een Black horse, een koopje en kwiakowski natuurlijk voor meer koersen bruikbaar is. Mocht je willen weten wie stuur maar pb.

@treenert je mag wel de naam noemen indd i.p.v. cryptische omschrijving en vertellen dat je zijn taal moet spreken.

Brillenpoetser

'@wceendt Heb trouwens met nog een puncher er uit gegooid. Overwoog eerst om kreuziger mee te nemen maar ik denk dat ik dat geld beter kan besteden aan iemand die meer koersen rijdt.

Edit: met kreuziger zou ik er 6 hebben gehad

Laatst gewijzigd
WCEendT

Ik heb letterlijk net alle punchers eruit gegooid die ik geen kopman ga maken en met mannen als Matthews en Kwiat die ik dan niet mee tel blijft er 1 over.

1 2 ... 33 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.