Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 38 ... 110 111
wesley1983

Gilbert of Sagan, Naesen of Van Marcke, Kristoff of Degenkolb, Theuns of Trentin, Valverde of Alaphilippe, Démare of Gaviria. Allemaal al wel eens langsgekomen hier, kies op wie je het meeste vertrouwt! Zowiezo kan je ze niet allemaal nemen, is vooral de bedoeling om een goed gebalanceert team te hebben voor alle races. Succes allemaal in de laatste uurtjes van het selecteren!

Smitcent

Zit nog te twijfelen tussen Henao of Keukeleire. Heb al 10 kassei mannen en 3 rijders die te boeken staan als heuvelrijders. Ben bang te kort te komen in de heuvel klassiekers.

michael210690

Benoot en Teuns of Naesen en Vermote?

wesley1983

'@Smitcent: je hebt zelf het antwoord al gegeven. Als je denkt te kort te komen in de heuvels Henao kiezen!
@Michael: als je er nog te kort komt in de heuvels Benoot en Teuns, heb je er al genoeg daar dan Naesen en Vermote.

wesley1983

Wat ik wel jammer vind is dat je niet weet of Sunweb Bauhaus gaat selecteren voor de scheldeprijs, anderzijds kan je het gokje wel nemen voor die 500.000.

Laatst gewijzigd
Primavoormij

'@wesley, exact, met arndt, walscheid en kragh in de gelederen is het niet evident dat hij daar uitgespeeld gaat worden. Hij lijkt mij er overigens wel de meest geschikte man voor.

wesley1983

'@Primavoormij: Klopt! Maar dat niet alleen, Theuns rijdt dit jaar ook bij Sunweb die daar al 3 jaar op rij goed was. Maar kan ook zijn dat ze hem sparen voor PR, alleen maar vraagtekens dus.

Laatst gewijzigd
mik-hail-tal

Zelf al wint Sagan 2 koersen... Als je kopman dan 2e is, verlies je amper punten. Het is een grote "als" maar voor mij reden genoeg om hem niet te pakken.
Enige nadeel is dat'k nu "anti" Sagan moet supporteren want ja: scorito > real life.

hartstikkebedankt

De grote vraag is, wie koop je dan van dat geld?

vasnd

Helemaal niemand nog gehoord over het achterwege laten van Greg. Wellicht de gouden move ;).

Colbrolli

De Scheldeprijs wordt toch weer schade beperken hier. Kiezen tussen al die 500k sprinters is niet simpel, iemand die meer weet over hun deelnames?

Primavoormij

Als je het spel speelt om te winnen (en niet slechts om top 1% te eindigen of je vriendpoule te winnen) dan is het achterwege laten van GvA (of in het kader van de scorito-wielerspellen iedere hoog geprijsde gepercipieerd onmisbare renner) mijns inziens een goede langetermijnstrategie. GvA is in tegenstelling tot andere dure renners zoals Sagan of Gilbert waarschijnlijk de enige renner die vrijwel in ieders team zal staan. Als hij vroeg uitvalt dan ben je spekkoper en maak je met een budget van 7M meer dan de rest meteen een erg goede kans op de eindoverwinning. Het nadeel is natuurlijk dat hij in veel gevallen niet uit zal vallen. Je loopt dan het risico dat je na 3-4 wedstrijden al niet meer mee doet om de knikkers en dat neemt een groot gedeelte van het spelplezier weg.

Knalerwtensoep

Ik heb 3 van de 12 renners uit de klassieker pooltips van Wielerflits. Iemand met een lager aantal?

Primavoormij

Ik heb er ook 3: Trentin, Teuns en Cort.

Knalerwtensoep

'@Primavoormij En dan heb ik er maar 1 gelijk met jou. ;)

Jori

Martin en Gaviria hier.
Demare komt er ws nog bij en Küng zit in de loterij met bettiol en schär. Vooral afhankelijk pf ik extra budget nodig heb voor scheldeprijs (Bouhanni /cav) of dat ik voldoende vertrouwen in Enger, Halvorsen, Ackermann, Sarreau of Bauhaus/Walscheid heb

WCEendT

Vier hier!

Ab Normaal

Ik drie

ditisdavid

Ik heb er zeven, dat kan geen goed teken zijn eigenlijk...

Cerebral36

Ik heb er op het moment 4. Grootste twijfel blijft Gilbert wel mee en de rest zo houden of toch geen Gilbert en upgraden naar een Van Baerle en Stybar..Maar ja en geen Gilbert en geen Sagan.....Falen ze ben je spekkoper, bazen ze ben je de sjaak :)

Primavoormij

Als je het hebt over een Gilbert 'upgraden' naar Van Baarle en Stybar dan geef je eigenlijk zelf al aan wat je wilt :P

Karperdrol

E.theuns / durbridge ( of andere suggesties?

Of
Moscon/ lutsenko ( of andere suggesties)

BertieC

Johnny de Mol of Ruben Nicolai?

Cerebral36

'@Primnavoormij Haha deels heb je zeker gelijk hoor. Wil liever die upgrade maar vrees dat en Gilbert en Sagan weglaten me teveel gaat kosten...Hoewel Gilbert voor mij ook het grote vraagteken is qua presteren dit jaar....

Karsten

Toch Devenyns en Drücker nog even snel geruild voor Keukeleire en Ackermann.
Nu hopen dat met name Jens een beetje fatsoenlijk rijdt, zo niet ga ik een klein doch doordringend gilletje slaken.

1 2 ... 38 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.