Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 42 ... 110 111
WCEendT

Uiteindelijk mijzelf weten te beheersen en bij het originele team gebleven.

Stuff

'@raymankapeens

Zit ook met felline in de maag. Die heb ik nu. Zit over de volgende wissel te denken:

Felline + de Buyst

Voor

Durbridge + 1 miljoen renner (maar welke... )

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@WCEendt Ik uiteindelijk nog 1 switch gemaakt. Nog niet helemaal zeker, maar denk dat ik het nu maar zo laat. Had liever wat meer teammaten van GVA genomen maar we zien wel hoe dat uitpakt :)

@Stuff Durbridge heb ik uiteindelijk toch ernaast gelaten aangezien ik me echt afvraag of hij echt wat kan zo kort op die blessure....

El Mel

Ik ben er ook uit: GVA, Sagan, Naesen, Benoot, Stuyven, Trentin, EBH, Kung, Oss, Lutsenko, Devenyns, Kwiat, Matthews, D. Martin, Wellens, Demare, Groenewegen, Bouhanni, Cort en Kragh.

hans1984

Help... Lutsenko Oss en Modolo, ik heb maar ruimte voor 2

snellerfietsen

Ben er ook klaar voor. Gva terpstra van Garderen kopman voor vandaag. Heb er zin in

timothyvana

Colbrelli of demare, colbrelli of demare, colbrelli of demare. Ik heb ze pas 5x gewisseld...

Karperdrol

Colbrelli, demare of theuns! Wie verlost mij van deze puzzel.

Matt89

Sagan + 500k renner geruild voor Vanmarcke en Gaviria. Verder nog twijfel of ik niet te veel sprintende klassiekrenners heb met Demare Colbrelli Gaviria en Matthews...

klumper

Ik ben er nu ook uit:

GvA, Sagan, Stybar, Naesen, Stuyven, Trentin, Roelandts, Lutsenko, Oss, Cort, Kragh, De Buyst, Demare, Groenewegen, Cavendish, Kwiatkowski, Valverde, Alaphilippe, Teuns en Landa

Twaburov

Demare kost je alleen maar punten dus beter Colbrelli.

Geurtje

Goedemorgen op deze prachtige zaterdag. Ik ben ook weer van de partij en heb me net aangemeld voor de Scorito WielerFlits forum poule. Leuk dat dat weer gedaan wordt!! Mijn team is klaar na een week puzzelen. Geen verrassingen erin gewoon steady met hopelijk een beetje geluk. Dat is de key naar mijn idee.

Marthijn8

Mijn team staat klaar, lekker weer om te fietsen. Ik weet niet wat voor weer het in Belgie is, maar hier schijnt lekker het zonnetje.
Veel kijk plezier vandaag!!

Arnaud Demare

Mijn Dark Horse, 1 meter 99

BarryE1

'@snellerfietsen van Garderen op 2 zetten ivm teampunten

SvenVDB

'@BarryE1

Misschien beter Froome nemen?

wesley1983

De helft van mijn team zijn Belgen, zalig! Laat het maar beginnen!

Matt89

Stybar en Demare of Vanmarcke en Gaviria. Dat ga ik nog 100 x wijzigen. Verder dik tevreden!

jsprunk

Haha, Gilbert even met een vormwaarschuwing. Allemaal wisselen ;)

Bazing

'@Matt89
Goed opgelet prima keuze!

jort101

Voor de mensen die mee willen doen met mijn jaarlijkse Subpoule, jullie zijn welkom ;)
https://scori.to/Y7FWHYZ

wesley1983

'@Matt: de 2 combinaties zijn allebei goed, neem de 2 renners dat je het meeste op vertrouwt.

Matt89

Ik heb in beide best veel vertrouwen. Ik heb voor nu de tweede optie en daar blijft het maar bij. Doorslag heeft gegeven dat ik Demare nergens kopman maak en de rest wel.

wesley1983

Démare kan je nochtans kopman maken waar je Gaviria kopman maakt. Maar toch een goede keuze!

Starlynk

Vanmorgen mijn hele team omgegooid en nu weer terug gezet naar het team dat ik donderdag had en gisteren zo braaf had laten staan :D we gaan het hier gewoon mee doen!

1 2 ... 42 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.