Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 43 ... 110 111
wesley1983

'@ starlynk: ben ook van deze mening. Er zijn zoveel combinaties mogelijk dat ik er op een bepaald moment mijn slaap voor liet. Vanaf donderdag ben ik er ook niet meer aangekomen en gezegd in mezelf laten we van de koers genieten. Zag hier iemand met een b-team, die heb ik nu ook opgemaakt om eens het verschil te zien.

Treenert

Ruim 2 1/2 week gepuzzeld, oooohhh wat ben ik tevreden (vast goed genoeg voor het linker rijtje), succes maar vooral veel plezier allemaal!!!!!

Orange

Na een avondje doorhalen in de kroeg besloten om een gokje te wagen en Gilbert te wisselen voor Vanmarcke. Moet nu alleen in 30 minuten beslissen wat ik met de overige 2,5m ga doen.

jsprunk

Een visioen van Sep op de bodem van je glas? :D

Bazing

Sep zat ook in de kroeg.

jsprunk

Hehe, als Philippe er zat, leek me dat een betere reden voor die wissel.

Orange

Mijn kat heet Sep. Wellicht dat ik de ingeving bij thuiskomst kreeg.

jsprunk

Je keuze gemaakt op basis van een kater? :p

robderksen

Wat is er met Moscon gebeurt? Die zou dit weekend toch al meedoen?

vasnd

v Avermaet, Sagan, Gilbert, Theuns, Stuyven, Trentin, De Buyst, Juul-Jensen, Gougeard, Oss, Lutsenko, Küng
Kwiatkowski, Valverde, Albasini, Wellens, Gaudu
Gaviria, Groenewegen, Roelandts

OhN: GvA, Gilbert, Stuyven

Let's go!

Thijmen1411

Het is zo ver!
Mijn team: GVA, Sagan, Naesen, Benoot, Stuyven, Trentin, EBH, Küng, Lutsenko, Oss, Kwiatkowski, Valverde, Albasini, Gaviria, Démare, Groenewegen, Viviani, Cort, Nizzolo en Landa.
OHN: 1. GvA 2. Naesen 3. Benoot
Succes allemaal!

Laatst gewijzigd
jnb01

Het moment is aangebroken, we kunnen beginnen. Nu we toch geen aanpassingen meer kunnen doen ben ik wel benieuwd naar jullie darkhorses?

Mijn grootste gok/dark horse is Muhlberger. Hopen dat hij wat klaarspeelt in de Ardennen-klassiekers.

foqu1ta

Op welke zender is het te volgen, of is het alleen online? Ik kan het niet vinden

vasnd

Sporza 13.30u

foqu1ta

'@vasnd top! ik dacht het begint vast wel meteen om 11:45

jort101

Mijn teampje:
V. Avermaet

O. Naesen

Z. Štybar

J. De Buyst

S. Modolo

F. Gaviria

M. Cort

A. Lutsenko

L. Durbridge

M. Trentin

S. Küng

D. Oss

J. Stuyven

S. Vanmarcke

T. Wellens

S. Colbrelli

N. Bouhanni

P. Sagan

A. Valverde

N. Haas

Laatst gewijzigd
wesley1983

GVA 88% gekozen als eerste kopman

jsprunk

GvA, Naesen, Benoot, Gaviria, Stuyven, Trentin, Demare, Felline, Durbridge, Groenewegen, Keukeleire, Boasson Hagen, Lutsenko, Modolo, Kwiatkowski, Alaphilippe, Matthews, Henao, Albasini, Ulissi

Die moeten het doen voor mij. Kopmannen vandaag: GvA, Naesen, Stuyven.

Filipo

Mijn team:

1 Van Avermaet
2 Sagan
3 Naesen
4 Moscon
5 Stuyven
6 Trentin
7 Hagen
8 Lutsenko
9 Küng
10 Burghardt
11 Gaviria
12 Groenewegen
13 Viviani
14 Cort
15 Bauhaus
16 Kwiatkowski
17 Alaphilippe
18 Matthews
19 Teuns
20 Woods

jsprunk

Geen Sagan bij de meest gekozen kopmannen. Of is die weggefilterd, want ik tel maar 91% eerste kopmannen :)

Bazing

Van Avermaet, Naesen, Vanmarcke, Benoot, Stuyven, Trentin, Demare, Gaviria, Matthews, Kwiatkowski, Viviani, Valverde, D. Martin, Groenewegen, Cort, De Buyst, Landa, Kragh, Küng, Roelandts

steefje9

Laatste moment naesen gewisseld als captain vandaag voor wellens (gokje). 1 en 2 Gva en s vanmarcke.

Mijn team:

Gva, sagan, vanmarcke, naesen, stuyven, trentin, de buyst, kung, felline, Oss, kwiakowski, d martin, wellens, j jenssen, albasini, matthews, viviani, cort n, demare,kragh! Boem.

Succes

Geurtje

1. GvA
2. Naesen
3. Benoot
4. Wellens
5. Felline
6. Kwiatkovski
7. Terpstra
8. Lutsenko
9. Stybar
10. Trentin
11. Theuns
12. Teuns
13. Kragh
14. Cort
15. Stuyven
16. Mattews
17. Colbrelli
18. Demare
19. de Buyst
20. J. McCarthy

vasnd

6 man niet aan de start overigens, hoe zit dat bij jullie 😁?

Primavoormij

Iemand die Zakarin heeft gekozen?

1 2 ... 43 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.