'@El & Star
Valverde neem ik wel, ervan uitgaande dat hij als mijn 1e kopman in LBL en WP top drie finisht is hij mij die 3.5M waard. Daarnaast zie ik niet iemand die ik met meer vertrouwen als eerste kopman zou opstellen dan Valverde.
Sagan ga ik er ook uitlaten denk ik, maar dat kan nog veranderen natuurlijk. Sagan is mij die 6 mil gewoon niet waard voor 4 kasseienkoersen waarvan één er al Gent-Wevelgem is.
'@Valvuillerdemoz: ja klopt, maar de verwachting was dat ie dit jaar mogelijk wel Dwars door Vlaanderen zou rijden gezien de nieuwe plek op de kalender en hij het openingsweekend niet doet.. 6m voor iemand die 3 van de 7 kasseienwedstrijden niet rijdt is toch best veel.. Scheldeprijs is ook nog onzeker, en of hij in Milaan-San Remo weer top 3 kan rijden?
OK als hij start kun je hem bijna blind als kopman opstellen, maar vraag me af of ie genoeg start om het waard te kunnen zijn..
'@Starlynk: hmm, dat had ik even gemist.
@WCEendT: hmm, die kopman factor had ik even niet meegerekend.
Hmm, per saldo neig ik toch naar houden. 🙄
En als het een beetje meezit besluit ie misschien ook nog wel Amstel Gold en LBL en zo er bij te gaan doen. Je weet het nooit met die gast.
'@JimKro
Vroeger was ik het daar geheel mee eens, maar de afgelopen twee jaar in LBL zaten alleen Bardet, Costa, Valverde en Albasini beide jaren in de top 20. Bij de WP is het wel iets voorspelbaarder, maar vooral opvallend is dat de terugkomende namen toch wel tegen het einde van hun carrière komen. Albasini als voorbeeld wordt dit jaar al 38!!! er moet een keer komen dat hij zoals een Gerrans gewoon de explosiviteit gaat missen.
'@Val
Als hij vroeg piekt en in het openingsweekend goed rijdt is hij zijn geld waard, als hij piekt richting RvV/P-R dan zijn er minstens 25 renners gelijk waardig/beter dan hem en gaat het aan de vorm v/d dag en koersverloop liggen. Lastig.
Denk overigens dat een van de twee Quickstep sprinters bepalend gaat zijn deze poule (MSR, Gent-Wevelgem, Schelde), alleen geen idee wie dan neig ik naar de goedkopere Viviani.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.