Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 5 ... 110 111
snellerfietsen

Humoristische verwijzing naar de openingsetappe van de giro afgelopen jaar denk ik

Starlynk

Sagan ook niet in Dwars door Vlaanderen.. Pfff... Ik heb hem zojuist uit mijn team geklikt terwijl ik ooit toch heb gezworen nooit meer een Scorito spel zonder Sagan te spelen :o

elstupidoloco

'@starlynk

die eed heb ik idd ook afgelegd (en ook voor Valverde), maar ik ga het dit jaar toch maar weer proberen zonder beiden. Dat wordt weer uithuilen over een paar maanden en revanche halen in de Giro

WCEendT

'@El & Star
Valverde neem ik wel, ervan uitgaande dat hij als mijn 1e kopman in LBL en WP top drie finisht is hij mij die 3.5M waard. Daarnaast zie ik niet iemand die ik met meer vertrouwen als eerste kopman zou opstellen dan Valverde.

Sagan ga ik er ook uitlaten denk ik, maar dat kan nog veranderen natuurlijk. Sagan is mij die 6 mil gewoon niet waard voor 4 kasseienkoersen waarvan één er al Gent-Wevelgem is.

Starlynk

Hahaha same here.. Valverde krijg ik er tot op heden ook niet ingefietst voor die 3.5m, terwijl hij volgens mij eigenlijk redelijk must have is als captain in iig Waalse Pijl en LBL...

Valvuillerdemoz

Sagan afgelopen drie jaar toch ook al niet in Dwars door Vlaanderen? Ik ga er van uit dat ie nog beter zal zijn in de koersen die hij wel rijdt. Blijft er bij mij nog even in hoor! Hoewel 6 miljoen voor vorig jaar 360 Scorito- punten wel weer heel duur is.

WCEendT

'@Valvuillerdemoz
360 punten x 3 is aan de andere kant wel weer 6 mil waard... lastig

LyndaLid

'@ starlynk

Waar heb je die info omtrent Sagan vandaan? Dwars door Vlaanderen ligt nu anders op de kalender, hoe is het nu al zeker dat Sagan niet start?

Starlynk

'@Valvuillerdemoz: ja klopt, maar de verwachting was dat ie dit jaar mogelijk wel Dwars door Vlaanderen zou rijden gezien de nieuwe plek op de kalender en hij het openingsweekend niet doet.. 6m voor iemand die 3 van de 7 kasseienwedstrijden niet rijdt is toch best veel.. Scheldeprijs is ook nog onzeker, en of hij in Milaan-San Remo weer top 3 kan rijden?

OK als hij start kun je hem bijna blind als kopman opstellen, maar vraag me af of ie genoeg start om het waard te kunnen zijn..

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@LyndaLid: zie o.a. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180207_03343546

WCEendT

'@LL
Dit jaar ook gezellig scorito?

Valvuillerdemoz

'@Starlynk: hmm, dat had ik even gemist.

@WCEendT: hmm, die kopman factor had ik even niet meegerekend.

Hmm, per saldo neig ik toch naar houden. 🙄

En als het een beetje meezit besluit ie misschien ook nog wel Amstel Gold en LBL en zo er bij te gaan doen. Je weet het nooit met die gast.

Ralph123

Kennaugh, leuke optie voor 500.000
Die zou nog zo maar eens een leuke score bij elkaar kunnen fietsen

Jasperdewaal11

Wat vinden we van Thwaites ?? Kost maar 1m en kan wel wat puntjes scoren

hartstikkebedankt

'@Jasper daar zijn er wel meer van voor 1 miljoen

Als alternatief voor Valverde 2 heuvelrenners pakken waarvan je top-6 verwacht is op zich wel mogelijk

WCEendT

'@hartstikkebedankt
Maar om met zekerheid te zeggen dat die twee top 6 gaan rijden is niet te doen, de heuvelklassiekers zijn ALTIJD zo onvoorspelbaar, al is Woods + Martin i.p.v. Valverde best een optie bijvoorbeeld.

WieVis

Met strade bianchi, Milaan-Sanremo, E3, Gent-Wevelgem, RvV, en P-R rijdt Sagan toch nog wel een aardig programma om zijn geld waar te zijn.

hartstikkebedankt

'@WcEendt Je geeft zelf het antwoord al met die 2 als optie, ik zie ook nog wel andere kansen

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

Albasini+Daniël Martin ten opzichte van Valverde+500k renner. Dan neig ik toch naar de 1e optie. Valverde, Martin en Albasini alle drie nemen is voor mij iig geen optie

JimKro

'@WcEendt

Ik vind de heuvelklassiekers juist een stuk voorspelbaarder, afgezien van AGR. Bij WP en LBL zie je zo’n beetje elk jaar dezelfde top 10.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@JimKro
Vroeger was ik het daar geheel mee eens, maar de afgelopen twee jaar in LBL zaten alleen Bardet, Costa, Valverde en Albasini beide jaren in de top 20. Bij de WP is het wel iets voorspelbaarder, maar vooral opvallend is dat de terugkomende namen toch wel tegen het einde van hun carrière komen. Albasini als voorbeeld wordt dit jaar al 38!!! er moet een keer komen dat hij zoals een Gerrans gewoon de explosiviteit gaat missen.

ONCE

'@ wceendt

sorry dat ik mijn mening geef over een spel wat ik jaren heb gespeeld, nog meer dwaze opmerkingen?

WCEendT

'@ONCE
Dwaze opmerkingen? Heb je het nu over je eigen posts? Je bent me ff kwijt, what you on about?

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

??? Anyway;
Wat vinden we van Thwaites? 🙄 Ehm wordt dat niet de Woods van de klassiekers? Of de Bevin?

WCEendT

'@Val
Als hij vroeg piekt en in het openingsweekend goed rijdt is hij zijn geld waard, als hij piekt richting RvV/P-R dan zijn er minstens 25 renners gelijk waardig/beter dan hem en gaat het aan de vorm v/d dag en koersverloop liggen. Lastig.

Denk overigens dat een van de twee Quickstep sprinters bepalend gaat zijn deze poule (MSR, Gent-Wevelgem, Schelde), alleen geen idee wie dan neig ik naar de goedkopere Viviani.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 5 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.