Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 52 ... 110 111
WCEendT

'@Wesley
Aah ja zie nu ook hoe je mijn reactie verkeerd had kunnen begrijpen. Bedoelde dat het voor mij persoonlijk 'gewoon niet mee' zat. Gaviria is gelost uit peloton vandaar. Dat hij niet mee zou zitten bij de beste kasseien rijders was inderdaad voorspelbaar.

@Jori
Misschien dat hij nog terug geraakt...

Laatst gewijzigd
Jori

Geparkeerd, teamgenoten laten hem achter, oa het bidon incident gister, lijkt geen Gaviria. Groenewegen wordt lastig als 2e kopman. Moet nog terugkeren en heeft ws te weinig ploeggenoten hierdoor in finale

wesley1983

'@eendt: dacht dat je doelde op het feit dat hij niet mee was met de kopgroep. Voor mij is dit eigenlijk ook een drama, snoept als eerste kopman punten weg voor mannen die ik nog kon plaatsen. Hij heeft nog veel werk blijkbaar tot MSR. Ach ik probeer gewoon zoveel mogelijk te genieten van de koers. Lampaert mag van mij echt winnen, gaat niet veel meer in zo’n situatie zitten zoals ik al voor de koers zei ook.

WCEendT

Ja akkoord heb ook liever dat een groep weg gaat dan dat het een massa sprint wordt hoor, ondanks dat het mijn poule gaat verkl*ten.

@Jori
Inderdaad, het lijkt geen Gaviria. Net zoals GvA gister niet op Van Avermaet leek.

Laatst gewijzigd
vasnd

You win some, you lose some. Kop op jongens!

timothyvana

Demare, stuyven, trentin staan er goed voor. Maar gisteren stonden we er ook goed voor en uiteindelijk ook niks...

Cerebral36

Mijn zeer goede 1e dag gaat in rook op als het zo blijft. 1e en 2e kopman niet in de kopgroep....Had toch mijn gevoel moeten volgen....

JimKro

Ik blijf het toch frappant vinden dat er door een hoop mensen hier maar even werd aangenomen dat Gaviria sowieso mee zou kunnen. Hoe vaak heeft hij dat al eerder laten zien dan? Niet dat het geen goede renner is, in tegendeel. Maar de ‘zekerheid’ waarmee gesproken wordt ontgaat mij volledig.

Laatst gewijzigd
Jori

Giro, msr, talloze koersen die zwaarder waren.
6 man in dienst voor hem van qs bewijst dat Levevre het ook wel een beetje ziet zitten.

vasnd

'@jimkro
Cipressa, Poggio, 50km vlakke aanloop én bij zo'n beetje alle bookies ruim topfavoriet. Opzich niet zó gek dus.

WCEendT

Zo nu blijkt heb je gelijk JimKro :). Maar wat hier boven staat was ook mijn gedachte gang + meer.

Had toch verwacht, kan natuurlijk nog, dat Gaviria een stap gemaakt had.

Ach, Colbrelli 1 Demare 2 en mijn dag is goed.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@vasnd Dat was ook mijn redenatie voor Gaviria 1e kopman dus dit valt me wel erg tegen. Maar nu wel weer hoop op Groenewegen :)

JimKro

Ik bedoel ook zeker niet te zeggen dat hij van te voren geen goede kans had hoor. Maar het verbaast me dat de algemene impressie hier (en dus ook onder de betters) was dat het nagenoeg in de pocket was dat Gaviria hier voor de overwinning zou gaan sprinten.

WCEendT

'@JimKro
Maar dan vraag ik aan jou welke indicatie was er dat hij dat niet zou doen? Op pure snelheid was er maar één sprinter aan de start die je op gelijke hoogte zou zetten Groenewegen. Daarnaast heeft Gaviria vorig jaar in GW en MSR bewezen een finale te kunnen rijden, ook zijn we een jaar verder.

JimKro

In mijn ogen was er door de kou en de wind een reële kans dat er een kleinere groep zou gaan sprinten. In zo’n scenario zag ik Gaviria en Groenewegen er niet zomaar bijzitten.

Chris85

Die Oss joh..

vasnd

Het is natuurlijk wel zo dat in een groepjes scenario iedereen zo'n beetje gelijke winkansen heeft. Gesloten koers is 50/50 Gaviria/Groenewegen (beetje gechargeerd, maar je weet waar ik heen wil). Dat verschuift de odds voor WINST natuurlijk wel wat.

Pietje Precies

Oss die stopt en Modolo die valt. Pijnlijke dingen. Mijns inziens zou iedereen die twee in hun selectie moeten hebben, maar dat zal helaas wel niet.

Cerebral36

Modolo onderuit...hopelijk valt het mee !

hupske

Stuyven gaat iig ook niet winnen vandaag. En mee doen met de sprint zal er ook niet in zitten. Rijd zich helemaal kapot nu.

timothyvana

Neee Cort Nielsen ook onderuit :(

Cerebral36

Neeeeee niet Cort....

vasnd

Als Groenewegen wint dan spring ik een gat in de lucht. Hij zit er in iedergeval bij!

timothyvana

Hopen dat stuyven aan kan klampen

fringale

Oss lek, Lutsenko en Cort Nielsen onderuit...wanneer begint de giro ?

1 2 ... 52 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.