'@Wesley
Aah ja zie nu ook hoe je mijn reactie verkeerd had kunnen begrijpen. Bedoelde dat het voor mij persoonlijk 'gewoon niet mee' zat. Gaviria is gelost uit peloton vandaar. Dat hij niet mee zou zitten bij de beste kasseien rijders was inderdaad voorspelbaar.
@Jori
Misschien dat hij nog terug geraakt...
'@eendt: dacht dat je doelde op het feit dat hij niet mee was met de kopgroep. Voor mij is dit eigenlijk ook een drama, snoept als eerste kopman punten weg voor mannen die ik nog kon plaatsen. Hij heeft nog veel werk blijkbaar tot MSR. Ach ik probeer gewoon zoveel mogelijk te genieten van de koers. Lampaert mag van mij echt winnen, gaat niet veel meer in zo’n situatie zitten zoals ik al voor de koers zei ook.
Ik blijf het toch frappant vinden dat er door een hoop mensen hier maar even werd aangenomen dat Gaviria sowieso mee zou kunnen. Hoe vaak heeft hij dat al eerder laten zien dan? Niet dat het geen goede renner is, in tegendeel. Maar de ‘zekerheid’ waarmee gesproken wordt ontgaat mij volledig.
'@JimKro
Maar dan vraag ik aan jou welke indicatie was er dat hij dat niet zou doen? Op pure snelheid was er maar één sprinter aan de start die je op gelijke hoogte zou zetten Groenewegen. Daarnaast heeft Gaviria vorig jaar in GW en MSR bewezen een finale te kunnen rijden, ook zijn we een jaar verder.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.