Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 51 ... 110 111
wesley1983

1 Gaviria 2 Trentin 3 Stuyven, verwacht ook wel wat van Trentin vandaag maar durfde net als gisteren bij Vanmarcke hem geen 1e kopman te maken.

hofsje

1 Demare 2 Colbrelli 3 Gva

Overwogen Groenewegen en Stuyven
Daar iets onder Cort
En dan zullen we net zien dat er een groepje weg rijdt en weg blijft
Wordt weer interessant

Jori

Enger in het hotel gebleven :( Waarom, Sondre, waarom :(

wesley1983

Logisch dat de top 7 van de geselecteerden GVA, Stuyven, Trentin, Gaviria, Démare, Groenewegen en Colbrelli zijn. Alhoewel er 4% Sagan gekozen hebben, is het een heel hoog niveau dit jaar!

Guardian

Afgelopen weken enkel meegelezen op het forum, nu ga ik me er ook maar eens in mengen. Gisteren matige dag voor mij omdat de kopgroep (waarvan ik er 6 had) niet weg bleef. Vandaag (wellicht krampachtig) pogen de aansluiting te vinden met een gok(je) op een massasprint:
1. gaviria
2. groenewgen (hehe, beetje nationalistisch mag)
3. cort

jsprunk

Stuyven, Demare, Trentin hier. Mijns inziens de mannen die in de meeste scenario's kort zullen eindigen.
GvA, Gaviria, Groenewegen, Naesen, Benoot, Keukeleire, Lutsenko, EBH, Modolo en Durbridge voor de bonuspunten.

Niballie

Trentin, Gaviria en Colbrelli vandaag!

wesley1983

Als je de selectie van Quickstep bekijkt kan het zomaar de dag worden van Lampaert(niet dat ik hem in mijn ploeg heb). Heeft ook snelle benen als er toch een select groepje vooruit moest blijven en de kans van zijn leven zonder een Gilbert, Stybar. Benieuwd naar de tactiek vandaag van Quickstep!

dazzler2120

Hier stuyven, v avermaet en groenewegen

Karsten

Als derde man toch maar Groenewegen gekozen. Nu hopen dat het een sprintje wordt met Stuyven en Démare als andere kopmannen.

Het astronomische aantal van 11 renners in koers vandaag. RIP

Laatst gewijzigd
vasnd

9 gestarte renners hahaha

Valvuillerdemoz

'@dazzler: same here!

mik-hail-tal

'@allieballie Exact hetzelfde.

arviidd

1. Groenewegen 2. Cort 3. Demare

Niballie

Ach ja, of er nou 5/9 of 5/16 van je gestarte renners in de top 20 eindigen...

WCEendT

Of 8 mee in de kopgroep zitten, 't maakt allemaal aan de finish niets meer uit.

Pietje Precies

Ik hoop vandaag met Stuyven, Démare, Colbrelli, Trentin, Gaviria, Groenewegen, Cort en Modolo de top-8 te hebben.

WCEendT

Hahhah heb dezelfde 8 ;).

wesley1983

Heel mooi groepje met al de favorieten. komaan doorrijden nu, echt benieuwd wat quickstep gaat doen nu, ze hebben 2 man mee. Edit: enkel Lampaert mee

Laatst gewijzigd
WCEendT

Hahaha Gaviria... man man man het zit ook gewoon niet mee.

Laatst gewijzigd
Karsten

Démare mag van mij ook winnen vanuit dit kopgroepje :P
Mooie situatie, spannende uurtjes in het verschiet.

wesley1983

'@wCEendt: dit was echt voorspelbaar, als ze het uithouden is wel de vraag.

WCEendT

Het was voorspelbaar dat Gaviria moest lossen uit het peloton? Okee Wesley, ok.

Jori

Gaviria wordt weer 0 punten als 1e kopman, trend is al aardig ingezet dit openingsweekend .
Zag de bui al hangen toen topmotor Lampaert de stellingen verliet en ging aanvallen.
Kop vd wedstrijd samenwerken? Lijkt me lastig gezien er slechts paar kunnen winnen (modolo, colbrelli, demare, trentin)

Edit: oei , te grote kopgroep en oa ook Stuyven en 3 lotto soudal. Enkel lotto jumbo die het nog wil terugbrengen, lijkt veel te weinig

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@wc: sorry niet gezien dit, was denk ik juist achter iets om te knabbelen doordat de koers openbrak :-)

1 2 ... 51 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.