Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 50 ... 110 111
WCEendT

'@Jori
Klopt op hetzelfde terras waar ik @dukeman heb zien praten met Gaviria over zijn val? Of is dat geen #fakenews?

Gaviria is mee om 1e kopman te zijn in o.a. KBK en daar gaat niemand iets aan veranderen, zelfs als hij niet mee zou doen.

arviidd

'@WcEendt. Precies mijn reden om Stuyven niet als kopman te nemen. En naast dat Sagan er niet is zijn er ploegen die voor een sprint rijden. Quickstep, Lotto Jumbo en FDJ zeker.

Ik hoop het voor mijn scorito, maar zie toch veel liever een groepje vechten voor een overwinning. Zie het niet gebeuren met nog 50km na de laatste hindernis.

Jori

Gaviria is idd gevallen, wat schaafwonden maar niks serieus, hoewel het wel "au" deed

Fernando Gaviria – who'll start despite suffering some abrasions after crashing because of an errant bidon between the Muur and Bosberg
Read more at http://www.quickstepfloorscycling.com/en/news/detail/gilbert-opens-classics-campaign-with-top-5-in-omloop/3494#meuHPTffG0RQEMDo.99

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Jori
Sssh! 1e kopman. Thnx voor linkje

@Arviidd
Aan de andere kant ik gok erop dat het een sprint wordt maar verkies Colbrelli boven Groenewegen... wat weer tegen strijdig is.

Laatst gewijzigd
Jori

Ienand trouwens idee vd ploegbaas van Israel cycling?

"Baas, we mogen meedoen aan Kuurne"
"Top, wat is dat"
"Beetje klassieke koers met op eind sprint "
"Mooi, stuur onze Top sprinter Sbaragli er maar op af!"
"Baas, we moeten er meer dan 1 sturen."
"Goed idee, we sturen ook August Jensen"
"En wat als het geen sprint wordt? "
"Nonsens, je zei net dat het een sprint werd, we sturen ook Enger!"
"Je kan niet enkel sprinters sturen...."
"Raïm ook"
"....."
"En Boivin rijdt ook wel door, die ook"
Assistent loopt de kamer uit, voordat er teveel namen al op papier staan. De rest vd namen worden per dag uit een hoed getrokken en ingediend onder voorlopige startlijst. Ook vandaag nog 3 winnaars : Dempster, Perry en Yechzekel, al was die laatste naam puur om de ploegenpresentator te pesten

WCEendT

Haha of om de sponsor tevreden te houden :). Nu nog wachten tot er geen in de top 20 zit.

Jori

Nou, Enger mag hem van mij winnen hoor ;)
Podium plek vind ik ook goed

WCEendT

Met de gedachte dat het podium gaat bestaan uit Enger, Cort en Groenewegen ga ik mijn bed opzoeken. Fijne nacht nog!

Laatst gewijzigd
Lassayd

Goedenacht! Ik hoop dat enger het poduim iig niet haalt :)

Threeohthree

'@Wesley, Stuyven won volgens mij ook zijn eerste deelname aan KBK :).

Cerebral36

'@tot Volgens mij heeft Colbrelli vorig jaar gewoon KBK gereden en ergens top 50 gefinished. Stuyven inderdaad 1 in 2016 en 2 in 2017..Kan hem er gewoon niet naast zetten :)

wesley1983

'@threeohthree: Jasper is dan ook een toptalent. In Italië zie ik hem dit wel niet doen :-p

De Brigadier

Tijdens de heuvelzone morgen wind in de rug en naar de streep nauwelijks meer tegen. Voorts een tamelijk gefrustreerd bataljon Belgische kasseientoppers die zin hebben de 'anti-koers' van vandaag weg te spoelen. Na de heuvelzone zijn enkel Sinkeldam en Roosen over voor respectievelijk FDJ en Jumbo.

De grote vraag is: hoe gaat Quick-Step rijden? Vanmarcke, Naesen, Greg, Lutsenko, Benoot, Trentin, Colbrelli en een er achteraan plakkende Stybar gaan het uitmaken.

wesley1983

'@De Brigadier: Ik hoop het met je mee dat we koers krijgen. Gaviria en Groenewegen daarachter met een prestigespurtje voor plaats 9 :-) Edit: Stybie start morgen wel niet, dus quickstep gaat vol voor de sprint ofwel dat ze Terpstra en/of Lampaert meesturen.

Laatst gewijzigd
jsprunk

We stellen vandaag gewoon weer 13 top-10-kandidaten op. Maar dat dachten we gisteren ook :)

Masterw

Veel mee wind, gister veel mensen slag gemist dus vandaag harde koers!
No way een sprint

Jori

Gister hadden ze juist de slag gewonnen , maar had niemand zin en kracht om door te trekken (daarom ook slim dat Astana demarreerde), afgezien van Vanmarcke en Naesen. Nu zal het peloton ook georganiseerd zijn en zal er ook de illusie zijn dat je niet als groep hoeft weg te komen. Nja, dan wint Stuyven solo, Gaviria en Groenewegen podiumsprint en Enger er net naast, lijkt me ook niet slecht voor mijn punten.
Kopgroep zal nu echt paar knechten nodig hebben en dat zou wel te counteren moeten zijn voor de sprintersblokken. Bovendien heb je nog lotto soudal waar straks ze ook nog Boonen op de fiets zetten om de achtervolging in te zetten om debusschere (of toch keukekeire ;) ) te laten sprinten

jort101

Misschien toch beter bijv GVA als 3e kopman maken? Voor het geval dat er wel een select groepje naar de finish rijdt? ;)

vasnd

Van Stuyven weet je natuurlijk wel dat dit de 2 koersen zijn waar ie zijn gang mag en moet gaan. Die gaat in welk scenario dan ook zich helemaal leeg rijden voor een overwinning.

JimKro

Hopelijke een keiharde koers vandaag!

Ik kies voor de mannen die vanuit meerdere scenario’s kunnen toeslaan:

1. Trentin (!!)
2. Stuyven
3. Greg

Succes allen!

Laatst gewijzigd
steefje9

Voor mij vandaag:

1 demare
2 gva
3 stuyven

Succes allen

timothyvana

Maar 12 deelnemende mannen voor mij vandaag.

1 Demare
2 stuyven
3 Trentin

Overwogen: Groenewegen, GvA, cort

Phoenix0000

Gaviria, Groenewegen, Demare, Stuyven, Modolo, Trentin.

Ik kon niet kiezen

Jori

Een dappere 4% met Sagan,

Hier uiteindelijk vol op sprint :
1, gaviria (hopen dat hij fit genoeg is)
2. Groenewegen
3. Demare (betere lead out dan Stuyven)

foqu1ta

'@jori
Die mannen met Sagan zijn de echte mannen met lef!
Ik heb gegokt met Stuyven Trentin en Groenewegen omdat de mannen in mijn poule Stuyven niet hebben, heb ik die als 1e kopman

Laatst gewijzigd
1 2 ... 50 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.