Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 54 ... 110 111
arviidd

Benieuwd naar de rest van de punten. Sta nu plek 10 in WF poule. Mensen boven mij hebben bijna alleen maar kasseien mannen. Dus sta er mooi tussen met mannen als: Valverde, Alaphilippe, Kwiatkowski, D.Martin,Teuns en Matthews in mijn team. En ook nog nodige sprinters.

Pietje Precies

Doordat ik twee dagen op rij goed zit qua kopmannen sta ik erg hoog, maar in absolute zin is mijn puntenaantal veel te laag.

Qua, ik heb in mijn selectie een hoop mannen die dit weekend al goed moesten scoren en relatief denk ik een magere bezetting voor de Waalse Pijl en Luik. Bijvoorbeeld geen Valverde, Kwiatkowski en Matthews.

Laatst gewijzigd
Chris85

Maat die Wisniowski heh jongens.. Wie had dat gedacht?! En dat voor 500k.

timothyvana

'@chris.

Respect voor degene die hem in hun team hebben opgenomen.

ditisdavid

Groenewegen m'n derde kopman en ook de enige in de punten geloof ik, mijn redenering was dat Gaviria na gisteren en met dit weer er niet bij zou zitten (had hem dus niet kopman gemaakt) en dan alleen Groenewegen achter de hand gehouden om niet helemaal te verliezen bij een sprint.

WCEendT

'@Thijmen
Heb nooit interesse gehad in Drucker omdat er in een interview aangegeven werd dat Bettiol en Roelandts voor hem stonden in de ranglijst. Hoe anders blijkt dat in de praktijk.

Gladiool

Met Groenewegen als eerste captain en Démare en Colbrelli erbij niks te klagen. En toch zuur gevoel doordat Gaviria's openingsweekend mislukt door een bidon :')

Cerebral36

Sowieso heerlijk weekend qua captains :) Gaviria als eerste kopman die vandaag wat anders deed dan hard fietsen en Labyad als cap in het Topcoach 300% weekend die zich vrolijk ziek meldt na de deadline haha :)

WCEendT

Dan maar voor dagwinst in de Strade... wat kan er mis gaan als je Kwait, Stybar en Greg hebt? Wat kan er mis gaan... wat gaat er mis gaan?

Cerebral36

'@Eend Waarschijnlijk wint Wisniowski daar door Kwiat totaal uit het wiel te rijden en de nieuwe kopman van Sky te worden :)

Kpenty

Met Groenewegen als 1e kopman en Demare als 2e kopman scoor ik deze koers toch goed. Het openingsweekend is heel goed gegaan met 2x rond de 530 punten.

Guardian

'@WCEendT
2 zielen 1 gedachte. Voor vandaag was ik druk bezig met wie ik 1e, 2e en 3e kopman zou maken, nu maakt het mij eigenlijk niet meer echt uit. Als ze alle 3 top 20 rijden ben ik al erg blij

Knalerwtensoep

'@WCEendT Je hebt een prima dag toch met Colbrelli en Demare als kopmannen + groenewegen?

WCEendT

'@Guardian
Inderdaad ik ben al blij als ze alle drie gewoon het beste eruit halen. Alleen volgorde zal ik nog even over nadenken maar wss gewoon Kwiat, Styby, Greg.

Ondanks dat ik Greg in niet super vorm weleens tegen zie vallen in de Strade ga ik het niet over-denken en gewoon de renners met het beste verleden in de Strade kiezen die ik ook mede gekozen heb doordat ze kopman zijn in de Strade.

@Knal
Op het oog is het prima, maar heb Gaviria als 1e kopman gehad die nu wel heel lastig een bedrag van 3M waard gaat zijn. Ik heb een redelijke dag, maar op voorhand had er veel meer in moeten zitten, daar had ik ook rekening mee gehouden met het maken van mijn team en de verwachte punten per renner. KBK was op voorhand toch een van de makkelijker te voorspellen koersen en daar had ik toch het nodige geld voor neergelegd.

@Cere
10 voor mij, wel 8 of 9 die al eens top 20 hebben gereden in de strade (in de laatste jaren).

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Volgens de provisionele startlijst op PCS moet ik het met 12 renners doen in Strade zo te zien...

Edd1e

Vooralsnog 2/2, maar door belabberde kopmankeuzes sta ik ergens in de middenmoot.

OML - GVA, Stuyven, Naesen
KBK - Stuyven, Groenewegen, Trentin

Helaas, toch niet voor Colbrelli gekozen vandaag en Drucker op het laatste moment eruit gehaald voor Bettiol. Maar ja het is nog lang.
Wel wegen de kopmanpunten veel te zwaar..

vasnd

Ik ga Sagan uitspelen bij de Strade.

dukeman

Klopt, die kopmanpunten wegen inderdaad te zwaar. De winnaar hebben en die geen kapitein maken weegt even zwaar als je eerste kopman die als 13e over de meet bolt.

WCEendT

'@Vasnd
Indien ik Sagan zou hebben ging het inderdaad tussen die twee om de rol van derde kopman, Kwiat en Stybar zijn gewoon zekerheidjes hoe ik er naar kijk.

Naesen en Trentin nog in de top 20, gelukkig geen Greg van Avermaet zorgt ervoor dat 54% toch weer wat puntjes misloopt.

GvA dus in het openingsweekend 0 punten, hoop dat hij de vorm volgend weekend wel heeft.

@Vasnd
Lijkt mij stug dat WvA met de beste mee kan, Strade is echt een koers waar de beste boven komen drijven. Top 20 misschien, hij mag mij in ieder geval verassen.

Laatst gewijzigd
vasnd

Ik ben vooral heel erg benieuwd naar WvA.. Als hij hier een deftig resultaat kan rijden stopt hij per direct met crossen me dunkt.

arviidd

Bij mij ook kwiat en stybar als kopman . De derde man wordt Trentin.

Connotador

'@ arviidd,

Trentin staat op de startlijst van Parijs-Nice en zal de Strade overslaan lijkt me.

Cerebral36

Trentin staat inderdaad niet op de provisionele lijst.
Is nu:
DURBRIDGE Luke
TUFT Svein
HEPBURN Michael
HAIG Jack
JUUL-JENSEN Christopher
BEWLEY Sam
HAMILTON Lucas

hofsje

sta nu 32ste in de wf poule en 2de in de wielerliefhebbers poule en nog 91ste in de algemene poule ben zeer tevreden tot dus ver 99,1

Strade Bianche wordt stuk lastiger ,maar zeker wel een team dat aardig punten op moeten leveren

KWIATKOWSKI Michal
VAN AVERMAET Greg
BENOOT Tiesj
GILBERT Philippe
MATTHEWS Michael
FELLINE Fabio
HAAS Nathan

Imbatido

Na een dramatische uitslag in de Omloop stond ik op 20%. Vandaag veel plekken goed gemaakt met Groenewegen (2,5) en Demare (2), hoewel dat redelijk voorspelbaar was, en nu op 85%. Maar erg veel zal er denk ik niet in gaan zitten. Het zal bij die proefperiode gaan blijven voor mij.

1 2 ... 54 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.