Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 57 ... 110 111
Jori

Pin me er niet op vast, maar dat laatste stukje lijkt me net teveel voor Colbrelli? V Avermaet en Sagan overleven daar maar net aan/net niet. Nu met Gilbert, Styby in vorm, Kwiat, moscon, Ulissi, Lutsenko/Moser, Vanmarcke en eventueel Valverde lijkt het me nog een stukje zwaarder

bakfiets

Dat denk ik ook. Maar toch. Colbrelli kan wel redelijk omhoog. En hij moet er ook nog maar bij zitten dat laatste stukje. Ik ga meer voor de zekere kopmannen en elk resultaat dat hij haalt is mooi meegenomen

Starlynk

Colbrelli wel prima in orde op de heuveltjes afgelopen weekend.. Maar goed, toen werkte het hele team ook voor hem.. In de Strade doet ook een of andere Vincenzo mee

BarryE1

'@Jori

Pfoe, Sagan kan dat niet aan?! Ik hoop dat de Strade Bianche Sagan aan kan!

Deze week toch nog maar even de beelden bestuderen van OML. Even kijken of ik iets positiefs kan ontdekken in het non-verbale van GvA want dat beeld dat ie o.a. Stybar niet kon volgen op dat heuveltje, staat vers in mijn geheugen. Durf ik GvA nu al kopman af te maken?

joern00

Colbrelli heeft voor mij althans indruk gemaakt op de Muur. Als je ziet waar die slechts opdraait, en dan nog mee in die vlucht met 12, straf

wesley1983

Lijkt me niet dat Colbrelli en Matthews kopmannen gaan zijn in de Strade. Allebei talent zat natuurlijk maar alles hangt af van de vorm van Nibali, Visconti, Gasparotto(Bahrein) en Dumoulin (Sunweb) wie ze uitspelen. Zou trouwens de eerste keer zijn dat ze daar rijden of heb ik het mis?

joern00

Colbrelli al 3 keer meegedaan. 3 keer rond de 30ste. Matthews idd 1ste keer denk ik

wesley1983

'@Joern: alleszins in de achtergrond dan want kan me dit niet meer herinneren.
Overigens benieuwd ook wat Bardet, Brambilla en Kruijswijk gaan presteren.
Edit: net opgezocht: 38e, 56e en 32e

Laatst gewijzigd
joern00

'@wesley
Ik heb het ook moeten opzoeken een paar dagen geleden. Was ook in de veronderstelling dat hij er nog nooit gestart was :)

YungNikopolidis

Zit nu de uitslagen van de Strade Bianche van 2017 en 2016 te bekijken, wat een enorme verschillen qua tijden zeg! De nummer 15 Küng die 5.5 minuut later binnenkomt en de nummer 20 nog een 3 minuten later.

Overigens, Van Avermaet in 2017 keurig op 0.15 en Sagan in 2016 op 0.13.. Waarom zouden ze de Strade Bianche niet aankunnen? Beiden bewezen bij de favorieten voor deze wedstrijd te horen. Bij Bahrain wordt het afwachten wie het kopmanschap gaat dragen (gok Colbrelli omdat hij Nibali zal ondersteunen in LBL) en de Italianen natuurlijk gebrand zijn op een goed resultaat in eigen land.

snoek1974

'@ pietje precies

Precies ook voor de reden waarom ik gekozen heb voor Alaphalippe boven Valverde , verder is het onzekere lastig want misschien rijdt Valverde wel de Stade maar niet de Waalse Pijl door een blessure net zoals Alaphalippe vorig seizoen .

Pech zoals Gaviria gisteren kan altijd , maar heeft wel flinke gevolgen , voor mij duidelijk een valse start want had in de omloop 5 van de groep die vooruit waren en die eindigde uiteindelijk allemaal niet in de top 20 terwijl renners die uit zicht waren alsnog wel punten halen , alsnog wel de charme van het wielrennen , maar in de huidige opzet is de kans redelijk dat je renners selecteert voor races terwijl Het best mogelijk is dat ze die uiteindelijk helemaal niet gaan rijden , misschien moeten ze daar iets op verzinnen zonder dat je echt alle favorieten kan selecteren , het leukste is juist als je verrassing punten haalt , dus misschien paar wissel momenten waarbij je bijv de helft of een derde te besteden hebt van degene die je vervangt , dus bijv Gaviria valt geblesseerd uit waardoor die niks meer rijdt van de klassiekers , dan mag je die vervangen door een renner van 1 miljoen met een max van 3 a 4 wissel mogelijkheden , als je iemand vervangt vervallen wel eerdere punten anders wisselt iedereen Sagan en GVa in tijdens de Vlaamse Pijl en LBL .

YungNikopolidis

'@snoek1974 Haha mooi plan, maar vrij moeilijk wel.

Tenzij... er een zomerstop komt en we in september doorknallen met Gp Québec en Montréal, Tour de l'eurometropole, Giro dell'Emilia en dan eindigen met Lombardije! Dan zou je in de zomer transfers kunnen doorvoeren.

snoek1974

Lijk me toch niet zo lastig , iedereen mag 4 keer wisselen , van degene die je wisselt vervallen alle punten en je mag m alleen maar vervangen door een renner die erop staat voor maximaal de helft of een bepaald percentage van de waarde van de renner die je vervangt ( alleen geen 100%) en vervang je een renner van een miljoen of minder mag het voor hetzelfde bedrag .

Dus vervang je Stybar nu al , dan vervallen zijn punten voor nr 20 omloop en mag je alleen vervangen door renner van 2 miljoen of minder . Dit is puur een voorbeeld want ik heb Stybar en die ga ik niet vervangen . Verwacht m wel in de Stade .

Je hoeft niet te wisselen maar kan wel voor de puzzelaars

Pietje Precies

Bij Topcoach vind ik de winterse transferperiode altijd erg leuk. Opnieuw puzzelen is immers altijd tof! Alleen jammer dat de budgetstijging/daling daar zo bepalend is voor je prestatie in de tweede seizoenshelft.

Ik zie jouw idee niet snel doorgevoerd worden Snoek, maar ik zou het zelf wel geinig vinden. Het jammere is alleen dat iedereen dan tijdens het spel nog een koopje kan oppikken voor een prikkie. Dus het is wel een dubbel iets vind ik.

nathancouw

Betancur is back bitchess (hoop ik)

WCEendT

Terugkomend op het feit dat Colbrelli al drie keer heeft gereden, dat was natuurlijk niet de Colbrelli die hij nu is. De stappen die hij de laatste twee jaar gemaakt heeft zijn gigantisch, Colbrelli in deze vorm gaat meedoen vooraan in de strade, mark my words.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

'@ WCEendt Inderdaad Italiaan op eigen grond gaat zelfs nog harder ;)

Pietje Precies

Volgens Marca is Valverde gisteren naar een ziekenhuis in Spanje gegaan, vanwege gastro-enteritis (maag-darmontsteking).

Karperdrol

link? kan namelijk niks vinden.

Sjonge Jonge

http://www.marca.com/ciclismo/2018/02/26/5a947066e5fdea90628b4603.html

Valverde is ook weer van de startlijst gehaald van Strade op Cyclingfever

Laatst gewijzigd
Karperdrol

Lekker dan... na zo'n valse start met mijn scorito mannen had ik gehoopt op wat evt. "extra punten" ....

JimKro

Er staat dat hij waarschijnlijk in 2 dagen wel weer hersteld is en daarna gaat kijken of hij meedoet aan de Strade. Veranderd niet zo heel veel dus. Het blijft Valverde, die laat zich moeilijk uit het veld slaan ;)

raymankapeens

En mooi nieuws dat Landa zeker weten meedoet aan de ardennen ;-)

Mollemaaktmenietuit

Stybie, Kwiat, vAvermaet Sagan en Gilbert heb ik allen in mijn prachtige team. Ik zit hevig te denken aan Kwiat en Stybie als kopmannen en twijfel over de derde. Gedachten?

Niballie

Stybar zou ik sowieso doen ja. Van Avermaet heeft geen zin in regen, dus dan zou ik Kwiat en Tsaar Peter doen.

1 2 ... 57 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.