Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 58 ... 110 111
Sjonge Jonge

Ik twijfel als 3e kopman tussen van Avermaet (nooit gedacht dat ik daar over zou twijfelen) en Lutsenko. Gedachten?
Eerste ingeving is van Avermaet, maar de vorm van Lutsenko lijkt me beter. Vraag is alleen of hij goed overweg kan op Strade.

Niballie

Ja en daarom zou ik hier dan wel voor GVA gaan. Je hebt ook niet voor niets 7m voor 'm betaald.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Mja GVA 7 keer aan de start hier, slechtste prestatie een 13e plek. Top-15 lijkt me wel zeker of het moet een DNF worden, wat ik niet uitsluit overigens want ik denk dat we gezien de staat van het parcours en de weersomstandigheden misschien wel minimaal 2/3 DNF gaan krijgen.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Veldrijder Peter is hier dus wel degelijk in het voordeel.

Kling

Eigenlijk slaat het nergens op om Sagan en Van Avermaet zaterdag allebei geen kopman (1, 2 of 3) te maken. Toch overweeg ik sterk om voor twee oud-winnaars en Vanmarcke te kiezen. Zeker na zijn demarrage op de Muur van Geraardsbergen denk ik dat hij de rest weleens kan gaan verrassen...

jsprunk

Van Avermaet staat nog als 3e kopman bij mij, maar eigenlijk had ik Ulissi ook als joker voor deze wedstrijd.

Starlynk

Toch geen Bling in Strade.. Kunnen mensen die alvast wegstrepen! Alhoewel ik me niet echt kan voorstellen dat iemand hem als captain overwoog ;)

Karperdrol

zonde! was wel benieuwd wat hij met Tom had kunnen doen.

WCEendT

'@Starlynk
Zeer jammer inderdaad, was wel benieuwd hoe mannen als Matthews/Colbrelli mee zouden kunnen op het parcours van de Strade.

Laatst gewijzigd
Platje

Matthews doet niet mee

Michael Matthews out of Strade Bianche selection due to a shoulder fracture

Laatst gewijzigd
Karperdrol

wel kl*te... voor mijn scorito punten... (alweer)

BarryE1

Hopelijk gaat dit niet richting Topcoach proporties qua blessures en ziekte e.d.

Connotador

Maar nu gaat Hofstede wel mee!

Niballie

Ik ga voor Peter S., Michal K. en Greg Van A. zaterdag. Die staan er al sinds het begin. Alleen Zdenek S. had zich daar nog tussen kunnen fietsen, maar die heeft de laatste schifting in team Ballie niet overleefd. En dan gaan Tiesj B., Nathan H., Sep V., Sonny C., Peters teamgenoot Daniel O. en joker Fernando G. nog voor een hopelijk flinke berg restpunten zorgen.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Hier een zelfde soort opstelling, alleen overweeg ik nog Tiesj B. 3e kopman te maken ipv ofwel Peter S of Greg van A.

Jasperdewaal11

Sagan, Kwiat & Colbrelli gaan het doen voor mij.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ik ga mee met Allie B.

Stuff

Momenteel:
1e Kwiat
2e Greg
3e Colbrelli/Benoot nog twijfel

Bookies geven Colbrelli momenteel grotere kansen op de overwinning dan Benoot, dus die zullen we maar volgen waarschijnlijk :)

Starlynk

Ja, de kans dat Benoot wint acht ik ook niet zo groot, en de kans dat Colbrelli wint is idd misschien ietsje groter, maar dat wil niet zeggen dat Colbrelli ook meer punten gaat halen dan Benoot. Denk dat de kans dat Benoot top 10 rijdt wel groter is dan dat Colbrelli top 10 rijdt :)

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Starlynk
100% mee eens, de kans dat Colbrelli een 'god' blijkt te zijn in dit werk is groter dan dat Benoot opeens zijn 8e plaats omzet naar een 1e plaats MAAR ik acht de kans groter dat Benoot top 10 gaat rijden.

Bij mij nog steeds net als zondag, Kwiat, Stybar, GvA, maar overweeg Colbrelli inderdaad als 3e kopman.

vasnd

Geen Wellens....?

Connotador

'@ vasnd,

Die rijdt Parijs-Nice.

vasnd

Ja, eeuwig zonde.

snoek1974

Geen Matthews , dat was mijn joker voor deze pot en heb het nog niet deze scorito dus mijn troeven zullen wel hoger uitkomen dan de kopmannen , maar that s all in the game

Stybar , Kwia en Sagan als kopmannen en dan Naesen en Gva als extra troeven

Sjonge Jonge

Snoek, volgens mij rijdt Naesen niet

1 2 ... 58 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.