Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 59 ... 110 111
snoek1974

Slaat Naesen m ook over ? Zou hier toch goed uit de voeten moeten kunnen .

Wie zou hier de Verrassing kunnen zijn

Karperdrol

Kragh

Pietje Precies

Van Naesen was bekend dat hij Parijs-Nice zou gaan rijden:
http://www.vivocyclo.com/2018/01/22/oliver-naesen-klaar-om-te-knallen-in-het-nieuwe-wielerseizoen/

Volgens mij wordt dat zelden gecombineerd met Strade Bianche + Naesen heeft volgens mij nog nooit deelgenomen aan de Strade Bianche.

jsprunk

Even geteld, maar zonder Matthews nog 11 man aan de start. 6 daarvan hebben al eens top 10 gereden in de Strade en 1 nog top 20. 2 debutanten en 2 die top 30 als beste resultaat hebben.
Wordt weer moeilijk kiezen voor de kopmannen.

Laatst gewijzigd
bakfiets

Ik ga voor kwiat, sagan en gva als kopmannen. Ik heb Stybar niet dus die keuze is makkelijk. De enige die ik nog kan overwegen is vanmarcke. Alleen de andere drie hebben in het verleden betere uitslagen gereden dus daar hou ik me maar aan vast.

Karsten

7 man aan de start voorlopig.... beetje jammer. Maar goed, als Sagan, Van Avermaet en Benoot een mooi resultaat rijden kan de schade wellicht beperkt blijven.

WCEendT

Valt mij op dat veel mensen geen idee hadden welke renners P-N zouden rijden en dus geen Strade, wat toch voor de meeste al enkele weken bekend is en zeer eenvoudig te vinden is op o.a. pcs.

Jori

Wisniowski wist ik niet, anders had ik hem zeker genomen ;)

Lowland

Wat zou een Gilbert hier kunnen? Nooit eerder meegedaan, erg benieuwd.

JimKro

Gilbert heeft wel degelijk eerder meegedaan. Gewonnen zelfs!

Connotador

Valverde start zaterdag!

Karsten

Dat is nog eens mooi nieuws. Dan toch lichte twijfel over de derde kopman.... een net herstelde Valverde is misschien alsnog kansrijker dan een 'fitte' Benoot...

Ceramiche Ariostea

Hier lijkt het erop dat er 12 man aan de start gaan komen dus hoop wel goed te scoren met Kwiat, GVA en Stybar als kopmannen

Jori

Pijnlijk, was van mening dat Alaphilippe een veiligere keuze was dan Valverde. Maar nu deze halfgod ook nog mee komt doen bij Strade, weet ik zeker dat ik ernaast zit. Valverde rijdt iig top 10 en ook wel top 5 denk ik. Enige wat hem nu nog kan tegenhouden is een ware storm en slecht weer à la Luik-Bastenaken-Luik 2 jaar terug

Ab Normaal

Ik heb zelfs luxe positie.
Wie moet ik nu af laten vallen als kopman.
Sagan, Kwiat, Valverde of GVA.
Neig, vanwege het weer, naar GVA.

Jori

Ik heb zelf 1. Kwiat 2. V Avermaet 3. Sagan (geen Valverde of Styby in de selectie)
dus V Avermaet en Sagan gaan een prima race rijden maar vooral mooie punten scoren, terwijl Kwiat een solide 0 punten scoort, op basis van mijn trend uit het openingsweekend ;)

Starlynk

Oef, Valverde start.. keuzes, keuzes..

Kwiat sowieso kopman en dan voor die andere 2 kiezen uit Sagan, GvA, Valverde en Benoot.. Had vooraf eigenlijk Benoot genoteerd voor hier voor de veilige punten (en maakte prima indruk op de klimmetjes in het openingsweekend), maar die andere 3 zijn toch potentiële winnaars.. pittige keuze!

hartstikkebedankt

Ik overweeg nog Gilbert als een van de kopmannen toe te voegen ipv GVA, vooral in verband met de omstandigheden. Kwiat en Sagan stel ik sws als kopmannen op.

dazzler2120

Hier ook sowieso Kwiat als eerste kopman, daarna keuze tussen GVA, Stybar, Sagan en Valverde voor kopman 2 & 3.
Keuzes, keuzes en nog eens keuzes...

steefje9

Hoe denken jullie over vanmarcke? Oogde het openingsweekend toch redelijk sterk in vergelijking met gva

JimKro

Ah Valverde! Eerste meevaller dit klassiekerspel. Wordt in ieder geval een prachtige strijd, wat een deelnemersveld! Ik ga waarschijnlijk voor Sagan, Kwiat en GVA als kopmannen. Alejandro en Sep voor de bonuspunten.

elstupidoloco

Gilbert krijgt rugnummer 1 van zijn ploeg. Zou dit nog iets zeggen over de rolverdeling tussen stybar en Gilbert?

Niballie

Doet het dat ooit bij QS in de klassiekers?

BarryE1

Het kan aan mij liggen hoor, maar gezien recente historie en het openingsweekend Stybar > Gilbert. Heb ze beide niet hoor maar zou voor mij een no-brainer zijn ;-).

elstupidoloco

Ik heb ze beiden niet ;-) een beetje twijfel proberen te zaaien is niet erg toch?

1 2 ... 59 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.