Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 63 ... 110 111
Pietje Precies

Vooral de mensen die flink hebben ingezet op het Ardense drieluik (bijv zowel Valverde als Alaphilippe) zijn voorlopig spekkoper.

JimKro

Ik hoop het! ;). Is tot nu toe nog niet veel soeps bij mij.

wesley1983

komaan Tiesj! Hopelijk wordt mijn zet als eerste kopman beloond.

raymankapeens

Kansloos dit haha. De favorieten willen niet winnen zie ik

jsprunk

Hup Tiesj! Bij mij tweede kopman :)

Pietje Precies

Bij mij helaas 4e kopman :(

Maar goed, best veel mensen zullen hem helemaal niet hebben. Nare dingen dat Valverde en in mindere mate Stybar nog zoveel punten gaan pakken.

Cerebral36

'@Pietje Inderdaad, als ik had geweten dat Valverde meer ging rijden had ik hem wellicht toch verkozen boven VanMarcke/Naessen...GvA heb ik even geen woorden voor.....

wesley1983

Heerlijk dit als je je voorgevoel ziet werkelijkheid worden, heeft het niet gestolen, beste man in koers!

Connotador

'@ Cerebral36,

Dat zijn toch hele andere type renners?

Cerebral36

'@Conno Ja klopt maar als ik Valverde had genomen waren zij dezelfde prijsklasse. En die ene race extra maakt (voor mij iig dan) Valverde toch wel extra aantrekkelijk.

Pietje Precies

Ik had vooral Valverde i.p.v. Alaphilippe genomen.

Connotador

'@ Pietje Precies,

Precies, dat snap ik! Of voor een upgrade van D. Martin naar Valverde bijv... Maar niet door een kasseienvreter in te ruilen voor een niet-kasseienvreter als Valverde.

WCEendT

Mijn poule kan de prullenbak in, maar dat is het 100% waard wat een koers!! Guhnieten!

Een kopman verdeling van Sagan, Stybar, Valverde met eventueel Benoot en Bardet in je team was vooraf niet heel gek geweest en scoort hier toch echt goed. Zelf gegokt op Kwiat en GvA en helaas verloren.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Dan Martin vond ik zelf te duur. Daar mag je mijns inziens weinig van verwachten in Amstel Gold Race. En Luik is redelijk lastig voorspelbaar, dus zeg een top-6 ofzo. Dan is 2.5m wel gortig.

Ik ben voor Henao gegaan!

Cerebral36

Het kan gelukkig nog alle kanten op met nog veel races te gaan. Maar tot nu toe is de 11.5 miljoen voor Kwiat en GvA nog erg pijnlijk. Benoot redt me vandaag enigszins.

Knalerwtensoep

Sta niet eens meer bij de top 50% dat wordt kelderen in het wielren klassement van Scorito.

Cerebral36

Voor mij is de druk wel wat toegenomen sinds ik maandag totaal onverwachts 9e stond in de algemene Scorito ranking :) The only way is down dan haha :)

Gladiool

Tsja, Benoot wel hebben maar kopman af omdat Vala meedeed. Jammer dat ik Greg (en Kwiat) er nog tussen had :p. Wel weer iets gestegen naar 98.7. Hopen dat op plek 10-20 nog wat puntjes zijn gevallen.

wesley1983

Ja je zag enkel nog Mohoric binnenkomen als 11e. Kwiatkowski, Moscon, Oss en Kung zaten ook nog in dat groepje die op het laatste uiteengespat werd, wel vreemd dat Kwiatkowski geen Stybar/Sagan kon volgen.

WCEendT

Denk dat de dope op is bij Sky.

arviidd

'@wesley, De Tier is 11de geworden. Erg netjes.

wesley1983

'@Arviidd: dan zaten ze ernaast bij sporza :-)

Cerebral36

Mag even duren de uitslag haha :)

hupske

De uitslag is eindelijk zichtbaar.

Geen beste dag in ieder geval voor mij. Met stybar op 7 als 3e kopman en Sagan als 8e als 2e kopman en kwiatkowski nergens te bekennen als 1e kopman.

Kung is 16e geworden. 262 geweldige punten in totaal dus.

Sta nog 506 algemeen. Maar 500 punten minder als nummer 1. En dat nu al.
Kopmanschap weegt te zwaar. Hoop dat dat met de Giro weer anders is.

arviidd

Toch Floris de tier geen 11de vreemd, had het van de Twitter van TLJ.

1 2 ... 63 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.