Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 68 ... 110 111
Zadelpen

Ik ga in Milaan een gooi doen naar een algehele top 10 spot. Het gemis van GVA en Gilbert in team Zadelpen gaat anderen nog bezuren.

Treenert

'@vasnd en WCEendT, idd ook weer waar qua afstand.

@Zadelpen: Succes, het is je gegund!

Wout Poels: NEEE niet hij !! Weet iemand zijn toestand?

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Opvallend dat van Avermaet ook vandaag weer 'bergop' erg sterk was. Lijkt dit seizoen een net wat andere afstemming te hebben dan vorig jaar.

Volgens 'Le Figaro' heeft Poels zijn sleutelbeen gebroken (http://sport24.lefigaro.fr/cyclisme/fil-info/fracture-de-la-clavicule-poels-sky-900436).

Laatst gewijzigd
jsprunk

GVA stiekem het WK in zijn hoofd?

WCEendT

'@Jsprunk
Hij is niet de enige! Ik heb ook de ambitie om wereldkampioen wielrennen te worden dit jaar, kansloze opgaven dat wel dat is dan ook het enige dat Greg en ik gemeen hebben.

jsprunk

Ik geef hem toch net wat meer kans dan jou ;)
Bij de OS werd ook gezegd dat hij kansloos was.

WCEendT

Spijtig, had verwacht dat je mijn grootste supporter zou zijn ://

jsprunk

Wie zegt dat ik dat niet ben? ;)
Ik ben alleen realistisch over je kansen!

hupske

kijkend naar Tirreno-Adriatico en eerdere klassiekers, is GVA een duurkoop voor iedereen geworden met het klassiekerspel. Die 7 miljoen had je wat meer andere toppers voor kunnen kopen.

WCEendT

Ach, het seizoen is nog lang!

Edd1e

Ook omdat GVA podium gaat rijden wanneer niemand hem als kopman meer heeft. In MSR bijvoorbeeld.
Vooralsnog heb ik Sagan, Colbrelli en Cort als kopmannen, maar dat kan nog veranderen. Heb Kwiat, Ala, Matthews, Trentin en GVA er naast staan.

BarryE1

'@Hupske Maar welke andere toppers dan? Stel die 7 miljoen verdeel je over andere renners, welke renners had je dan geupgrade en waarom? En wat levert het op?

@Treenert "Jouw verrassingsBelg; rijdt ie MSR wel? "
Daarom is het dus een verrassing ;-)

Treenert

Iemand die weet wat er met Küng aan de hand is, komt in TA iedere dag op forse achterstand binnen. Zelfs in de ploegentijdrit moest hij lossen.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Volgens mij is die laatst lelijk gevallen, maar dat weet ik niet zeker.

WCEendT

'@Treenert
Heeft toch ook aardig op kop gereden voor zijn kopman de afgelopen twee dagen.

YungNikopolidis

Küng rijdt inderdaad veel op kop voor BMC voor Caruso en GVA, vind hem eigenlijk wel sterk ogen.

Treenert

Viel mij op dat dat al vanaf dag 1 zo is, kunnen uiteraard gewoon keuzes zijn om na gedane teamwork volledig te laten lopen maar dat is niet echt des Küngs, weet dan meestal wel in de buik van het peloton te finishen en dat kost dan ook minder energie, komt vaak ook alléén binnen, vandaar.

Laatst gewijzigd
Dumoulist

Küng is in rit 2 gevallen:

''Er was heel wat te doen rond de valpartij in de finale gisteren. Veel renners vonden dat ze in een onnodig gevaarlijk straatje werden gestuurd. Stefan Küng was een van de grootste slachtoffers, maar hij kan vandaag toch weer gewoon vertrekken.'' (om 09:52)

''Stefan Küng had gisteren door de val nog last van een schouder die uit de kom gleed, maar vandaag wordt de Zwitser al weer opgetrommeld om te werken in de achtervolging.'' (om 12:42)

Bron: http://sporza.be/cm/sporza/matchcenter/mc_wielrennen/Comp_tirreno-adriatico_2018/1.3154771

Laatst gewijzigd
JimKro

Gaviria mist MSR. Dat is wel echt ongelukkig voor veel mensen.

Laatst gewijzigd
Jori

jup en bijzonder goed voor de mensen met Viviani, die lijkt nu met zijn prijs een mega koopje te zijn :(

ditisdavid

Gaviria definitief mijn lijstje miskopen in...

Ab Normaal

Ben ik dus blij mét Viviani en zonder Gaviria

romanoww

Wat een domper! Maar part of the game helaas. Flashbacks naar het verlies van Valverde en Ion in de Vuelta.

snoek1974

Vervolg valse start , Gaviria niet in MSR , nu maar voor Sagan , Bouhanni en Matthews

WCEendT

Gaviria :/

1 2 ... 68 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.