Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 69 ... 110 111
Gladiool

Verdorie. 3 miljoen de prullenbak in. Daar had ik ook een renner van kunnen pakken die wél rijdt en me teleurstelt >_< .

Jasperdewaal11

Geluk bij een ongeluk dat ik dan viviani heb en geen gaviria

wesley1983

Eerste verkeerde keuze dus door Gaviria boven Démare te verkiezen, enigste voordeel is dat hij wel gaat vlammen in een grote ronde dan.

Pietje Precies

Au, daar gaan potentieel een hele hoop puntjes.

Verder jeuken mijn handen altijd van posts zoals de jouwe, wesley :p

wesley1983

'@Pietje: verklaar je nader 😛

Karsten

Na een slecht openingsweekend begint het, na Benoot (3e kopman) in Strade Bianche en nu het uitvallen van Gaviria in MSR en het hebben van Viviani, toch enigszins mijn kant op te vallen. Leuk leuk leuk.

Pietje Precies

Ik vind het lastig goed te verwoorden, want ik begrijp ook wel wat je bedoelt. Maar ik vind het flauw ofzo om nu Gaviria met andere coureurs te vergelijken en dan helemaal met één van de weinigen uit die prijscategorie die wel lekker is begonnen, terwijl ontzettend veel andere dure renners ook waardeloos zijn begonnen.

Zoiets moet je mijns inziens of gelijk bij het begin van het spel doen of na afloop wanneer beide renners vergelijkbare kansen hebben gehad. Dit is qua Gaviria gewoon botte pech (net als zijn val in de Omloop, waardoor ie in het openingsweekend ook al geen punten pakte) en maakt de keuze om hem wel/niet te nemen niet opeens goed of slecht.

Ik vond Démare trouwens erg leuk geprijsd en nu die ook al best wat meer punten heeft gepakt dan ik had verwacht + nog meer inhoud lijkt te hebben, lijkt dat een hele mooie keuze te worden! Maar da's dus ook gewoon een beetje geluk hebben ;)

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Daar gaat mijn 1e kopman....Naja dan maar Viviani en Kwiat als 1 en 2 maar even geen idee wie nu de 3e wordt :) Demare wordt inderdaad een steeds grotere misser van mijn kant :)

wesley1983

'@Pietje: vooraf weeg je bepaalde zelfde type renners tegenover mekaar af gewoon omdat je ze niet allemaal kon kiezen. Voor mij was dit Démare tegenover Gaviria, kon niet allebei nemen omdat ik ook al Sagan en Bling had. Dat ik nu al zeg dat dit een verkeerde keuze was is gewoon teleurstelling van mijn kant. Sorry dat dit jou irriteert en tuurlijk heeft het met pech te maken, voor hetzelfde geld valt hij niet en wint hij MSR en GW en is er niks gebeurt. Maar is toch terecht dat ik nu al tot de conclusie kom van verkeerde keuze, alhoewel je het op voorhand niet kon weten dus mss wel wat relativeren.

Pietje Precies

Jep, al neig ik dus naar keuze die verkeerd uitpakt in plaats van verkeerde keuze ;)

elstupidoloco

Met Gaviria is ook mijn ideale kopman voor msr overboord. 3 miljoen is veel voor een vent die niet echt massaal gekozen is. Klassiekerspel wordt niet gewonnen op buitengewoon goed scorende koopjes, maar vooral verloren door dit soort pechgevallen

Niballie

Ook Gaviria verloren, maar geluk bij een ongeluk dat ik ook Viviani in mijn selectie heb. Demare zat lang in mijn team, maar heeft het moeten afleggen tegen onder andere Gaviria. 2x vallen is wel veel pech voor 1 renner. Daar doe je weinig aan. Had vorig jaar hetzelfde met Alaphilippe. Toen waren er wel bonuspuntjes van MSR, maar waar die bonuspunten nu vandaan moeten komen bij onze Colombiaanse vriend weet ik niet.

YungNikopolidis

Ook Bouhanni mist MSR wegens ziekte. Mag het eigenlijk niet zeggen, maar toch blij ervoor gekozen te hebben zowel Bouhanni als Gaviria uit mijn team te hebben gehouden..

Treenert

'@Dumoulist: Thanks voor de info

@Snoek1974: Bouhanni ziek, daar ben je vast blij mee ;)

Wat betreft Gaviria, ik heb hem ook niet. Toen ik vóór aanvang van het spel de deal las tussen Gilbert en Levrevre kon ik het mij niet voorstellen dat bij zijn evt. winst de rest van het team niet zou delen in die dikke winstbonus. Dan zal de rest toch ook voor hem moeten gaan rijden, was mijn gedachte. En indien het toch tot een massasprint zou komen heb je altijd Viviani nog die, zo schatte ik in, op dat moment rapper was/is dan Gaviria. Dus ms (we zullen het nooit weten) wordt je hier wel een foute keuze bespaart en 'gok' je met een andere 3e kopman wel juist goed.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Wel Kittel in MSR trouwens.. Ben benieuwd of ie iets kan laten zien!

snellerfietsen

Lefevre zei zojuist nog in een interview dat Gaviria de absolute kopman zou zijn zaterdag. En viviani is echt niet rapper dan onze colombiaanse vriend

Treenert

'@snellerfietsen, waar kan ik dat terugzien/lezen?

Gaviria zien sprinten in de 2e etappe? Legt het toch behoorlijk af met een 7e stek terwijl Viviani dit jaar al heel wat aansprekende resultaten heeft neergezet. Ik zag in Viviani een man in vorm. Ik heb het nu wel over een momentopname hé tijdens het kiezen van de renners? Natuurlijk is Gaviria in de basis een groter talent maar als je alle klassiekers vooraf invulde zou ik hem ms alleen in MSR 3e kopman gemaakt hebben, nl zoveel keuzes. Dat was de overweging. Plus dat artikel van Gilbert.

snellerfietsen

Hij werd ook ingesloten he;)

Maar je hebt gelijk, we zullen het nooit weten. Ik baal wel want had hem ook als kopman bedacht voor ddv en g-w

Laatst gewijzigd
Kpenty

Daar gaat met Bouhanni mijn 2e kopman voor MSR. Omdat ik vol voor de sprint gok heb ik nu nog de keuze om Greipel en Cort te laten invallen. Geneigd om voor der Gorilla te kiezen, omdat ik fan ben en hij lijkt de zwaardere koersen met het jaar beter aan te kunnen.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Met Gaviria en Bouhanni mijn (bij het samenstellen) beoogde eerste en derde kopmannen voor zaterdag kwijt. Sagan schuift sowieso door naar eerste kopman en dan moet ik nog kijken in welke volgorde ik Cort en Kwiat opstel, zal waarschijnlijk van het weerbericht afhangen.

Starlynk

Matthews staat dus wel aan de start, maar wat je er van kan verwachten? Niet veel waarschijnlijk..

BarryE1

Verwacht niet direct een overwinning voor Stuyven maar de odds zijn wel redelijk interessant (x101). Toch maar even 3 eurootjes op gezet.

Jori

GvA gaat hem gewoon winnen. Waarom? omdat iedereen inmiddels hem al als een miskoop heeft staan en niemand hem hier verwacht, dan is Greg op zijn best ;) Wel nu echt jaloers op de mensen met Cort, Kristoff, Viviani, dacht hen niet nodig te hebben met Gaviria, Sagan, Demare, maar nu is die 3e kopman plek wel lastig. Neig momenteel naar Kwiatkowski, al overweeg ik ook nog Roelandts, Stuyven (even kijken hoe erg Degenkolb geveld is door bronchitis) en natuurlijk Enger, hoewel die laatste wel optimistisch is nadat hij in Kuurne nog ziek was geworden en een rampseizoen vorig jaar had :p

Edit: @pietje: 250.000 die ik niet vond dat ik kon missen. Verder verwachtte ik dat Enger de Scheldeprijs zou rijden en daarmee een goedkope kopman daarvoor had. Leek me een extra bonus vs bijv een Halvorsen

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Waarom heb je geen Cort, maar wel Enger?!

Edit: Hm, inderdaad wel 250k meer en daardoor verschuiven. Maar Cort vond ik vervolgens het koopje van het spel. Voorlopig heeft de Scheldeprijs maar een povere startlijst.

Laatst gewijzigd
Jori

-

Laatst gewijzigd
1 2 ... 69 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.