Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 75 ... 110 111
ditisdavid

Quickstep voelt de pijn van Lotto Soudal vorig jaar.

Kpenty

Wat is Ewan meenemen als kopman voor Milaan San Remo een goeie keuze geweest. In de wielerflitsforum poule op de 2e plek gebleven en op 6 punten benaderd op de nummer 1. Op heel scorito van 28 naar 21 gestegen.

Met Demare, Ewan en Cort goede kopmannen gekozen en met Roelandts, Hagen en V.Avermaet nog wat extra puntjes gescoord.

Greipel zag er sterk uit op de Cipressa helaas is de koers toch weer te zwaar gebleken.

Helaas Gilbert nergens te bekennen.

Gegunde winnaar met Nibali. Ook al is hij niet de meeste explosieve en meest krachtige renner hij flikt het wel om al een keer 3e te worden hier en nu zelfs de winst. Chapeau

Laatst gewijzigd
Binda

Heerlijke uitslag vandaag. Volgens mij de beste Wielerflitser met 878 puntjes (of daar heel dicht bij, is dit definitief?). Dan blijkt zo'n Nibali toch ineens een heel lekkere aankoop geweest te zijn. En dat terwijl ik eigenlijk een beetje spijt had over zijn selectie. Verdere dank gaat natuurlijk naar renners als Demare, Kristoff, Sagan, Roelandts etc. Mocht ook wel een keertje na de frustrerende vorige rondes in dit spelletje.

hofsje

met 742 punten ben ik ook wel tevreden
sta in de tussenstand nu 54 ste met de wf scorito poule

Gladiool

dik 700 punten en naar 59 algemeen.

Nibali wel grappig. Wist dat hij hier en lbl wilde meedoen, maar vond zijn prijs riskant. Was hij 500 of 750 geweest had ik het gokje genomen. Grappig hoe 250k extra je doet besluiten hem niet te pakken.

Kpenty

'@Gladiool had precies hetzelfde. Voor 500k of 750k had ik de gok met hem gewaagd. 1 miljoen toch weer te veel van het goede. Maar ben alsnog wel blij dat ik hem niet heb hoor. Met Valgren heb ik bijvoorbeeld al 100 punten gepakt en zie hem toch meer punten pakken dan Nibali verder

wesley1983

Al bij al tevreden met 6e, 7e en 10e plaats voor mijn kopmannen, 5e en 8e plaats voor Roelandts en Cort zijn ook mooi meegenomen en 560 punten erbij. Wist dat ik hier de schade moest weten te beperken met mijn flandriënploeg dus dit is goed gelukt.

hartstikkebedankt

Wauw Nibali man, fantastisch

Pietje Precies

Voor mij vandaag ook een fraaie dag (van plek 70 naar plek 22 gestegen).

Dit is ook de eerste koers waarbij mijn behaalde aantal punten (exclusief captainpunten) niet heel veel lager ligt dan het aantal punten dat ik voor aanvang van het spel heb geschat voor deze koers. En dit verschil van ongeveer 70 punten komt eigenlijk puur doordat Gaviria niet meedeed. Mijn andere strijders hebben het dus keurig gedaan vandaag :)

In mijn model is Gaviria met van Avermaet in een felle strijd verwikkeld om de grootste underperformer trofee. Op gepaste afstand gevolgd door een shitload andere dure renners (met een hoog QuickStep gehalte).

wesley1983

'@Pietje: in de komende klassiekers (E3-RVV-PR en in mindere mate GW) zal GVA wel zijn verwachtte punten halen, dus beetje geduld. MSR is niet zijn koers!

Jasperdewaal11

Met 794 punten gestegen van plek 1639 naar 390. La primavera blijft een mooie koers!

Pietje Precies

Neuj, voor vandaag had ik ook niet zoveel punten voor hem gecalculeerd. Die schade is in de eerdere koersen opgelopen.

In de koersen die jij noemt heb ik ook een hoop punten voor hem gecalculeerd & voor een renner van zijn niveau is er weinig ruimte om 200 punten achter op schema goed te gaan maken :p

steefje9

'@connotador @hofsje. Nieuwe telefoon😂 moet nog eff wennen.

Met 608 punten ipv pinten😂 niet helemaal tevreden. Viviani als 2e kopman toch niet zo goed uitgepakt. Ik blijf op die 82.6% steken. Mooi en spannend einde van een mooie koers met en net zo mooie winnaar. Tis hem gegund.

hupske

Redelijk de maximale score gehaald vandaag. Alleen Sagan en Démare moeten omruilen als kopman. Had mij 10 punten meer opgeleverd.

Maarja met 684 kan ik redelijk tevreden zijn. Zeker omdat ik om 9:30 nog Trentin als 3e kopman had en op het laatst heb gewisseld voor Matthews.

BarryE1

'@Treenert mijn verrassingsBelg prima gepresteerd ;)

jsprunk

Maar liefst 4 plekken gestegen: ook knap ;)
Die Trentin rijdt Scorito-technisch ook knap waardeloos trouwens: al de tweede keer dat hij een mislukte demarrage plaatst in plaats van mee te sprinten voor de top 10.

wesley1983

Als ik zo de voorlopige startlijst bekijk van de scheldeprijs wordt dit dus een gigantisch probleem, ik kom maar aan 2 deelnemers. Had vooraf gedacht dat Theuns zou starten voor Sunweb omdat die daar 3 jaar na mekaar goede resultaten gereden had maar blijkbaar niet.

Pietje Precies

Ik heb voorlopig volgens mij enkel Groenewegen voor de Scheldeprijs... kan alleen maar hopen dat Démare hem ook (serieus) gaat rijden. En anders wordt het hopen op een waaierkoers met een hoop verrassende namen in de top-20.

Maar, ja, als ik kijk naar de deelnemerslijst weet ik ook niet echt wat ik anders had kunnen doen. Viviani had gekund, maar die heeft gelukkig vandaag amper punten gepakt. Verder een Kittel, Cavendish, Ackermann, de Buyst. Maar dat zijn stuk voor stuk ook renners die zelfs als ze daar goed scoren (en deelname was niet eens zeker) hun geld en plek er maar moeizaam uithalen.

Ik had vooral de hoop op waaierkoers & dat Sagan, Gaviria of Cort zou starten.

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@Pietje: ik heb enkel De Buyst erbij naast Groenewegen dus is ook niet optimaal, had eigenlijk Theuns genomen voor 3 deelnemers te hebben, achteraf bekeken toch maar beter de gok genomen om Bauhaus te selecteren. Oss staat overigens bij cyclingfever bij de starters maar niet op de startlijst van procycling. Achja zullen wel meerdere zijn die in deze koers weinig starters hebben.
Edit: Sarreau was ook nog een goedkoope optie om uit te spelen daar maar Fdj nog niks van bekend wie er rijdt in de scheldeprijs.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Mijn 3 vooraf bedachte kopmannen op de voorlopige startlijst Scheldeprijs: Viviani, Groenewegen en Halvorsen.. Voor de rest niks, als ik snel kijk.. Nou ja, moeten die mannen het maar doen.. MSR geen groot succes.. Blijf rond plekje 1000 hangen.. Het niet hebben van Colbrelli en Demare begint nu wel echt pijn te doen.. Hopelijk maken mijn dure mannen het nog goed komende weken! :)

Starlynk

Oh en Demare staat ook op de voorlopige startlijst, net als Sarreau:

http://www.scheldeprijs.be/sites/default/files/pdf/sp18-deelnemerslijst_recto-verso.pdf

Kpenty

Nou als die deelnemerslijst klopt is Bouhanni een grote miskoop geweest. Waar ik hem vooraf 2 keer top 10 schatte als 2 keer kopman eindigt die dan gewoon lekker met 0 punten. Die rijdt volgend seizoen ergens anders.

wesley1983

'@Starlynk: thx had deze voorlopige startlijst nog niet gezien, op procyclingstats was het nog niet volledig. Je hebt alleszins 3 mooie starters, zou wel eens goed kunnen vallen met die kopmanpunten erbij voor jou.

Pietje Precies

Ah fraai!

Karsten

Gezakt naar 307 algemeen, toch nog zeer tevreden. 10e in de forumpoule, ook wel geinig. Op naar de E3!

1 2 ... 75 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.