Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 74 ... 110 111
Stuff

En we zijn er klaar voor.

1e Demare
2e Kwiat
3e Colbrelli

Daarnaast nog Stuyven, Naesen, Lutsenko, Cort, van Avermaet, Alaphilippe, Matthews, Felline, Roelandts en de Buyst. Leuk teampje 14 man zo. Hopen dat ik de juiste kopmannen heb gekozen, maar dat blijft toch een beetje gokken.

Edd1e

Ai, ik keek alvast vooruit naar de Scheldeprijs. Ik zie dat er maar twee van mijn renners aan de start staan itt 17 hier. Baal nu al van het niet hebben van Viviani.

EDIT En nu zie ik ook dat FDJ rijdt, terwijl ze eerst niet op de deelnemerslijst stonden. Als ik dit wist had ik 100% Demare in mijn team gehad..

Laatst gewijzigd
hupske

Voor vandaag: Sagan, Demare, Matthews.

Met Matthews ga ik op de gok. Geen idee hoe fit hij is. Maar het is over het algemeen zeker een renner die de heuvels goed kan verteren en ook nog eens kan sprinten. Rijd ook nog voor pechsunweb, dus zullen wel graag wat willen laten zien.
Heerlijk zo een onderbuik.

Op de bank: Trentin, Kwiat, Alaphilippe, cort, Buyst, GVA, Naesen, Theuns en Stuyven.

Treenert

Iemand nog keuzestress? Je hebt nog 1 minuut om te wisselen :) :)

BrackenRidgeCycling

Hier Sagan,Demare and Matthews.
verder nog Naesen, Avermaet, Lutsenko, Cort, Trentin, Stuyven, Hagen en Haas.

Kijken of ik mijn top 10plekkie kan houden, denk het niet

JimKro

1. Sagan, 2. Kwiat, 3. Cort voor mij. Succes!

wesley1983

Heb 1 minuut voor de deadline mijn 3e kopman vervangen, hopelijk zal ik het mij niet beklagen.
1e kopman: Sagan
2e kopman: Matthews
3e kopman: Stuyven (omdat Degenkolb niet start, denk ik dat hij zijn kans mag gaan)
om 10u09 was mijn 3e kopman nog Alaphilippe, deze 2 lagen nog in balans met GVA, Trentin en Cort. Dus vond het moeilijk om 3e kopman te kiezen.

jsprunk

Hier voor Demare, Kwiat, Flip gegaan.
Matthews, Trentin, Modolo, Stuyven, Naesen, GVA, Felline, Ulissi, Keukeleire, EBH, Lutsenko op de bank.

Treenert

Heb Stuyven ook lang overwogen. Alle ballen op Viviani met Sagan en Kwiatkowski in het wiel.
Lichte regen onderweg, ben benieuwd wie het allemaal overleeft.

Laatst gewijzigd
Kpenty

Hier vol op de sprint gegokt. Gevoel dat als aanvallers het redden dat het er max 3 zijn. Als ik Sagan had gehad had ik hem waarschijnlijk wel als kopman, omdat hij beide kan.

Kopmannen dus 1. Demare 2. Ewan en 3. Cort. De rest van de selectie voor vandaag bestaat nog uit: Gilbert, Alaphillipe, V.Avermaet, Roelandts, Boasson Hagen, Greipel en Valgren. 9 van de 10 kunnen in potentie wel in de punten rijden dus ik ben benieuwd. Succes mensen.

wesley1983

Mijn beslissing last-minute om toch Stuyven te nemen als 3e kopman is gewoon het feit dat Quikstep met Gilbert, Alaphilippe en Viviani je niet weet wie ze gaan uitspelen en de koerssituatie gaan afwachten, dus Alaphilippe is allesbehalve een zekerheid. Bij Scott heb je naast Trentin ook nog Ewan, dus die viel al rap af, maar kan ook gerust topnotering rijden nu hij kopman is. Dan nog de keuze tussen GVA, Cort en Stuyven en heb ik voor de laatste gekozen om een verschil te maken met de andere deelnemers omdat ik dacht dat er niet veel hem gingen kiezen, dus om een beetje op de verassing te spelen. Dit kan je ook zeggen met Cort als 3e kopman maar Degenkolb die niet start heeft de doorslag gegeven en Stuyven heeft al bewezen dat hij kan meedoen met de beste in de sprint. We zullen zien, kan goed uitdraaien maar tegenslaan ook.

Laatst gewijzigd
Treenert

Of had ik toch Stuyven, die evt ook meesprint voor een top 10 plek, moeten doen ipv Kwiat?

@Kpenty: niet beter Greipel moeten doen voor Cort?

wesley1983

'@Treenert: denk dat je bij Kwiatkowski toch redelijk save zit doordat Sky geen echte sprinter meehebben in de selectie, dus gaat in beide situaties hoog eindigen denk ik, is wel te zien als hij mee gaat in de aanval hij nog genoeg gaat overhebben om mee te sprinten als de aanvallers gegrepen zouden worden.

Laatst gewijzigd
Platje

Met demare, kristoff en colbrelli als mijn kopmannen zijn er 2 die nauwelijks als kopman gekozen zijn. Hopelijk word ik beloond! O.a. Gva, ala, cort, kwiat, stuyven en trentin ook in koers

BarryE1

Lang getwijfeld over de 3e kopman! Uiteindelijk Kwiat genomen als een soort hedge. Mijn gevoel zegt dat het anders wordt dan vorig jaar en had liever een ander type renner genomen. Echter, Kwiat is wel een potentiële winnaar. Dus de pijn om hem dan niet te hebben in combinatie met dat veel hem wel kopman maken, heeft me doen besluiten om hem toch 3e kopman te maken. Overigens Sagan 1 en Demare 2.

Overwinning van Stuyven zou mooi zijn, 3 euro op gezet en 303 als ie wint.

vasnd

Sagan, Kwiat, Gilbert. Veel geld op de fiets vandaag.

Kpenty

'@Treenert lang over na gedacht om Greipel te doen ja. Ben erg fan van hem, maar toch de gok niet gewaagd. Ik wou toch 3 man met de grootste kans op een top 10 en acht Cort daar beter toe in staat. Als der Gorilla nog in het groepjes zit wat voor de overwinning sprint dan juich ik voor hem.

Gladiool

Démare, Kwiat, Colbrelli.

Durfde het niet aan om Kwiat 3x te zetten, maar ook niet om hem erbuiten te laten. Zal vast geen volle bak worden, maar wilde ook de kans op weinig punten minimaliseren :p.

Met Trentin, Modolo, MCN, Roelandts, Keukeleire, Greg, Stuyven en Haas nog genoeg potentieel top 10 materiaal bij me.

steefje9

Na vele wisselingen uiteindelijk gekozen voor.
1 sagan 2 viviani 3 demare

Verder wat sterke renners in koers met.
GVA, Matthews, cort, stuyven, trentin, oss, de buyst, juul jensen, felline, nalezen en last but not least kwia.

Moet toch een garantie zijn voor pinten.

Laatst gewijzigd
Connotador

Ik zou je stukje nog even Naesen ;)

hofsje

'@steefje9 je wil gelijk aan het bier met je pinten

heb zelf
1 Demare
2 Colbrelli
3 Kwiatkowski

verder nog Modolo, Cort,Lutsenko,Roelandts, Gilbert,GVA,Felline, Stuyven,Van Baarle,Naesen, Matthews ,Haas

ditisdavid

De beste koers van Van Avermaet tot nu toe ;)

WCEendT

Aan het einde het iedereen een beetje gelijk.

Behalve ik dan met Viviani als 1e kopman hahaha. Wel 12 man in de top 20.

jsprunk

Quick Step is echt waardeloos tot nu toe, zeg.
Met Demare een goede eerste kopman, Kwiat houdt de schade beperkt.

Cerebral36

Dramadag voor mij. Zak bijna 8% wat me vrijwel zeker mijn overall 10e plek gaat kosten als de nieuwe ranking a.s. maandag uitkomt...Grootste deceptie van de dag: mijn 1e kopman Viviani.

1 2 ... 74 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.