Nee, ik ben wel het type dat toch urenlang gaat zitten kijken (al zal ik wel regelmatig naar het voetbal switchen) en weet te genieten van de natuur, het Belgisch commentaar, details als wie doet het kopwerk, wie zit waar gepositioneerd, etc.
Maar een niet al te fanatieke kijker zou ik inderdaad aanraden om vanaf een uur voor de finish in te schakelen ja ;)
Ik denk overigens dat 7 uur niet mogelijk zal zijn, lijkt me dat ze pas vanaf 14:30 / 15:00 beginnen met de uitzending.
12 man aan de start.
1) Sagan (1)
2) Demare (2)
3) Kwiatkowski (3)
4) Matthews
5) Trentin
6) Cort
7) EBH
8) Stuyven
9) GVA
10) Oss
11) Naesen
12) Gougeard
Ik twijfel nog erg over de 3e kopman tussen Kwiat en alle renners t/m plaats 6. Voor de rest een prima selectie voor aankomende zaterdag. Nu moeten toch wel punten gepakt gaan worden.
'@klumper: ga je voor zekere punten dan kies je voor Cort die niet zal winnen maar wellicht top 10 (ms zelfs 5) rijdt. Ga je voor een potentiële winnaar kies je voor Kwiatkowski maar dan is de kans op 0 punten ook groter.
Waar zijn Poeksel en Nasibal? Altijd zinnige uitspraken maar zie ze hier niet meer, jammer! :(
12 man aan de start hier. Kopmannen:
1. Sagan.
2. Demare
3. Trentin ( na uitvallen gaviria).
Verder: naesen, kwiatkowski, swift, modolo, roelandts, avermaet, stuyven, colbrelli, oss.
Ik had ook nog colbrelli, kwiatkowski en evt stuyven (zeker na afvallen degenkolb) kunnen kiezen. Van trentin verwacht ik stiekem wel wat. Heeft me in de Vuelta iig niet laten zitten en ik verwacht hem niet teveel als 1 van de drie kopmannen en hopelijk door hem extra punten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.