Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 73 ... 110 111
Treenert

'@Pietje: dus jij zet een half uurtje voor de finish je tv aan? ;)

Is er iemand die zaterdag 7 uur lang voor zijn tv zit?

Pietje Precies

Nee, ik ben wel het type dat toch urenlang gaat zitten kijken (al zal ik wel regelmatig naar het voetbal switchen) en weet te genieten van de natuur, het Belgisch commentaar, details als wie doet het kopwerk, wie zit waar gepositioneerd, etc.

Maar een niet al te fanatieke kijker zou ik inderdaad aanraden om vanaf een uur voor de finish in te schakelen ja ;)

Ik denk overigens dat 7 uur niet mogelijk zal zijn, lijkt me dat ze pas vanaf 14:30 / 15:00 beginnen met de uitzending.

Jasperdewaal11

15 man aan de start, zin an!

BarryE1

'@Treenert Alle, door ons genoemde, verrassingsBelgen doen mee ;-)

Treenert

Mijn zoon van 12 die een straatlengte op mij voor staat heeft:
1. Viviani
2. Cavendish
3. Matthews

Waarschijnlijk loopt hij weer uit. :(

Via één of andere vage (Italiaanse?) site heb ik er vorig jaar veel live beelden van gezien. Kan het alleen ff niet vinden. Iemand?

Laatst gewijzigd
timothyvana

12 man aan de start.

1) Sagan (1)
2) Demare (2)
3) Kwiatkowski (3)
4) Matthews
5) Trentin
6) Cort
7) EBH
8) Stuyven
9) GVA
10) Oss
11) Naesen
12) Gougeard

Ik twijfel nog erg over de 3e kopman tussen Kwiat en alle renners t/m plaats 6. Voor de rest een prima selectie voor aankomende zaterdag. Nu moeten toch wel punten gepakt gaan worden.

Laatst gewijzigd
WCEendT

16 man aan de start hier... gaat waarschijnlijk weer een ramp dag worden :P.

Treenert

https://www.youtube.com/watch?v=AuFQLJCNpkQ

Ik zie nu weer dat ze er veel korter achter zaten dan ik mij herinnerde. Heerlijke beelden trouwens.

jsprunk

Toch knap hoe Sagan daar iedereen uit het wiel kletst op een stuk van 4%.
Mag ik GVA nog inruilen voor Sagan, dan mogen ze die 1M houden :p

WCEendT

'@Sprunk
Zet mijn naam er ook onder :).

Jori

'@jsprunk @WCEendT Wisniowski zou ik ook wel accepteren, Sagan uiteraard al in mijn team gezet ;)

jsprunk

Ik mag toch hopen dat GVA aan het einde van de rit meer punten heeft dan Wisniowski :)

Lowland

11 man aan de start.
Kopmannen

1. Gilbert (alles of niets)
2. Sagan
3. Kwiat of Trentin

Laatst gewijzigd
Karsten

14 man in koers morgen, reusachtig aantal in vergelijking tot de andere wedstrijden.

Sagen - Démare - Alaphilippe mogen de punten gaan binnenhalen. Laat maar komen!

MaxTeerlink

13 mannen aan d'n start.
Mijn favorieten
Arnaud
Matteo
Sonny
En de rest: Jasper Stuyven, Oliver Naesen, Philippe Gilbert, Greg van Avermaet, Jean-Pierre Drucker, Sacha Modolo, Nikolas Maes, Fabio Felline, Dylan van Baarle en Sebastian Langeveld

WCEendT

Tjonge met 16 doe ik voor de start mee om de prijzen, nu nog in San Remo.

Pietje Precies

Tja, je hebt weliswaar 16 man aan de start, maar de nummer 1 mis je al ;)

arviidd

13 man aan de start.
Kopmannen: Demare, Kwiatkowski en Alaphilippe

Matthews, Cort, Trentin, Stuyven, Modolo, Naesen, Vandenbergh, Theuns, Viviani en Boasson Hagen.

Heb er zin in. Succes allemaal.

klumper

Sagan en Demare zijn de eerste 2 kopmannen.

Maar twijfel voor nr 3 toch erg tussen Cort en Kwiat, wat is wijsheid?

Neig toch naar Cort...

Treenert

'@klumper: ga je voor zekere punten dan kies je voor Cort die niet zal winnen maar wellicht top 10 (ms zelfs 5) rijdt. Ga je voor een potentiële winnaar kies je voor Kwiatkowski maar dan is de kans op 0 punten ook groter.

Waar zijn Poeksel en Nasibal? Altijd zinnige uitspraken maar zie ze hier niet meer, jammer! :(

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik ben het helemaal met je eens Treenert :)

Treenert

:) slapert dat ik ben, zit ie gewoon in mijn wiel

Nu Nasibal nog terughalen ....

Laatst gewijzigd
bakfiets

12 man aan de start hier. Kopmannen:
1. Sagan.
2. Demare
3. Trentin ( na uitvallen gaviria).

Verder: naesen, kwiatkowski, swift, modolo, roelandts, avermaet, stuyven, colbrelli, oss.

Ik had ook nog colbrelli, kwiatkowski en evt stuyven (zeker na afvallen degenkolb) kunnen kiezen. Van trentin verwacht ik stiekem wel wat. Heeft me in de Vuelta iig niet laten zitten en ik verwacht hem niet teveel als 1 van de drie kopmannen en hopelijk door hem extra punten.

elstupidoloco

'@bakfiets

Trentin als derde kopman, terwijl ze Impey EN Ewan ook nog mee hebben? Gedurfd, zeker met colbrelli, Modolo en kwiat op het bankje.

bakfiets

Klopt. Een van de drie die jij noemt zijn misschien logischer om te nemen als captain. Morgen weten we of de gok goed uitpakt of niet.

1 2 ... 73 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.