De volgende paar wedstrijden met 13 man.
17 man met een groen stipje met de ronde van vlaanderen, weet niet wat de planning van Gaviria zou zijn maar dat was wellicht nr 18 geweest.
Hier ook voor de Scheldeprijs 3 man: barbier (6e vorig jaar) gekozen voor deze rit voor 500k maar die rijdt helemaal niet.. eigen schuld want was achteraf gezien al bekend
Ackermann zat altijd al bij de potentiële sprinters, maar heeft gewoon in zijn team heel veel concurrentie wat ik gevaarlijk vond. Als die gewoon a la Halvorsen bij Sky het rijk alleen had, was het een echte pure no brainer, omdat zoals je idd aanhaalt, dan ook nog extra leuke kans op teampunten hebt op onverwachte koersen waar hij wordt opgesteld met Sagan als teamgenoot.
Qua e3: Sagan en Avermaet staan bij mij 1 en 2, Vanmarcke, Naesen, Stuyven, Trentin vechten voor het overige plekje, waar Naesen en Vanmarcke toch vooral de logische keuzes lijken
Voor E3 had ik vooraf 1. Greg 2. Benoot 3. Sagan genoteerd, maar nog genoeg andere opties ook (Vanmarcke, Kristoff, Terpstra, Stuyven..), dus we kijken nog even.. Misschien dat ik het beste gewoon aan mijn vooraf opties vast kan houden, want mijn wijzigingen in de dagen voor de race zijn tot nu toe niet goed uitgepakt :p
Kijk dat zijn toch goede berichten, het WK naar Nederland. Ik vind dat men onder het bericht nogal negatief is. Ik word altijd enthousiast van wéér een wielerevenement naar Nederland.
Met een beetje fantasie zou je er wel een klassieker kunnen maken. Kasseistroken zat, evt. modderwegen, boswegen en de Vam-berg erin. Zag zojuist beelden waarin ik dacht Kittel te ontdekken. Wacht ik zoek het nog ff weer op ...............................................................
https://www.youtube.com/watch?v=RbU8yoOquoU
Hij rijdt in het groen (2:50) met ik dacht nr.32 ;) ;)
Zijn er eigenlijk nog mensen die Felline hebben? Bedacht me gisteren dat ik die werkelijk waar nergens heb gezien en volgens zijn resultaten (85e in Omloop, DNF in Strade Bianche en 46e in MSR) klopt dat ook wel. Staat ook alleen nog maar op de startlijst voor RVV en de heuvelklassiekers, terwijl hij volgens mij alles wilde gaan rijden..
Geen Boom in de klassiekers van dit jaar; Daar zal de nr. 1 van Scorito niet zo blij mee zijn. ;)
Maar ach hij was ook een sluitpost van 500k, heb 'm nog wel overwogen.
Wat kan verrassende deelnemer Landa (heb 'm ook) doen in de E3?
Edit: ooohh Boom was 1 mln lees ik net in de volgende post van Jori (thx), waarom heb ik hem dan overwogen? ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.