Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 78 ... 110 111
BarryE1

Niet dat ik hem had verwacht maar als ik naar het parcours kijk dan vraag ik me steeds meer af waarom Kwiat de E3 niet rijdt. Past niet in het programma?

Starlynk

'@BarryE1: ik had stiekem ook wel gehoopt op Kwiat hier, na zijn opmerkingen dat hij zo graag weer het Vlaamse voorjaar wilde rijden.. lijkt erop dat ie alleen maar RVV gaat rijden....

Treenert

'@BarryE1: verbaas ik mij ook over, weet ook wat winnen is in Harelbeke.

Prime

Geen Pöstlberger in de klassiekers, zag ik toch wat potentieel in :(

Treenert

15 man in koers overmorgen, 7 potentiële winnaars dus ik zal wel weer verkeerd 'gokken'. Vreemd dat je ondanks povere resultaten van jouw grote mannen je toch snel geneigd bent ze opnieuw kopman te maken want veronderstel ...........

Laatst gewijzigd
timothyvana

Hierbij de 13-koppige selectie voor aankomende vrijdag:

1. Sagan
2. GVA
3. Stuyven
4. Matthews
5. Trentin
6. Naesen
7. Stybar
8. Demare
9. Cort
10. Küng
11. EBH
12. Gougeard
13. Edmondson

Sagan (alleskunner, haalt altijd punten) en GVA (idem) worden waarschijnlijk 1e en 2e captain, maar die 3e gaat nog tussen Stuyven (vorm?) , Matthews (voldoende hersteld?), Trentin (lijkt in vorm), Naesen (vorm?) en zelfs evt. nog Stybar (QS dus wordt toch niks?) als outsider. Keuzes...

Laatst gewijzigd
Treenert

Devenyns heeft ineens een lichtgroen bolletje, dat kan toch niet!!!

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180314_03408468

Laatst gewijzigd
BarryE1

Volgens mij hebben ze sowieso een stagiair op de bolletjes gezet, vanochtend was ineens alles donkergroen en dat is nu weer teruggedraaid.

Treenert

Hahaha, dus jij was al bezig met tactische aanpassingen met 20 renners aan de start?

BarryE1

Even een kleine nuance voordat de stagiair dadelijk onterecht een onvoldoende scoort: de deelnemers op de voorlopige startlijst (lichtgroen) kregen de status deelname bevestigd (donkergroen). Ik had (helaas) niet ineens 20 renners ;-).

Guillaumao

Ackermann... Nog 0 punten opgebracht en hij voelt aan als DE koop van deze Scorito !
Zie die blik wanneer hij Scheldeprijs uitspreekt... http://sporza.be/cm/sporza/matchcenter/mc_wielrennen/comp_eendagswedstrijden_2018/1.3165773

teunvlith

Viviani bevestigd voor Gent Wevelgem, Dwars door Vlaanderen en Scheldeprijs.

Jasperdewaal11

Sagan, Benoot en GvA toch maar als kopmannen al twijfel ik nog wel om een Stuyven of Colbrelli wellicht kopman te maken.

El Mel

Tot nu toe pakt mijn snelle mannen kopmannen goed uit met 96,6%. Dus voor morgen ga ik voor Sagan, Stuyven, Colbrelli. Liever 3x top-10 dan met 1 kopman de winnaar kiezen en met 2 niets.

BarryE1

Dit keer erg veel moeite met de kopmankeuze!

Treenert

Wie gaan ze bij QS op de laatste 2 plekken zetten?

Iemand hier die GVA en Gilbert in zijn team heeft maar voor morgen andere keuzes maakt? Of snij ik mezelf daarmee in de vingers? Heb nu Sagan, Stuyven en Vanmarcke. Help!

@teunvlith: ik heb hem gelukkig ook opgenomen ipv Gaviria, een gok die nu goed uitpakt. Hij gaat zijn 1,5 mln wel waard zijn.

Laatst gewijzigd
Niballie

'@Treenert. Heb GVA vooralsnog ook niet als kopman, maar wel Sagan, Vanmarcke en Benoot...

hartstikkebedankt

'@Treenert, ik heb zowel GvA als Gilbert. Voorlopig staat er 1. Sagan 2. GVA en 3. Stuyven

tomvdsalm

Mijn 9e plaats in Scorito algemeen proberen vast te houden met de volgende kopmannen morgen: Stuyven, Sagan en Colbrelli. Laatste zal morgen nog wel een twijfelgeval worden met Demare.

Starlynk

Ik zie hier een aantal keer Stuyven voorbij komen als kopman.. Vraag me af waarom mensen hem overwegen? Ik heb hem ook in mijn team, maar eigenlijk geen moment overwogen als kopman.. Stuyven heeft buiten een 5e plek in 2016 E3 toch nooit iets laten zien in E3 of RVV (DNF of ver buiten de punten)? Heeft hij ergens laten optekenen dat hij voor de E3 gaat dit jaar ofzo?

tomvdsalm

Snelste van het peloton in het Nieuwsblad en reed een tijd goed vooraan in Kuurne, tot Oss wegviel. Dat zijn mijn beweegredenen in ieder geval.

JimKro

'@Starlynk

Ik vroeg me ook al af waarom Stuyven zulke lage odds heeft in de betting markten.

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@tomvdsalm: Ja, Stuyven is altijd goed in het openingsweekend, maar dat zijn toch andere koersen dan de E3 m.i... Als ie een goede dag heeft kan ie absoluut wel top 10 rijden hoor, maar ik zie renners als Sagan, GvA, Vanmarcke, Naesen, Benoot dan toch als zekerdere top 10 mannen (en eerder als potentiële winnaar) dan Stuyven..

hartstikkebedankt

Ik twijfel inderdaad nog tussen Naesen en Stuyven, ik dacht bij Stuyven een zekerder kans te hebben bij een pelotonsprint maar Naesen heeft een hoger potentieel op het podium wat mij betreft

Sloddies

Stel GVA wel als kopman op. Hij is natuurlijk mijn duurste renner; Met hem moet ik scoren anders maak ik geen achterstand goed op degenen die hem links hebben laten liggen extra budget over hadden voor andere kleppers.....

1 2 ... 78 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.