Hierbij de 13-koppige selectie voor aankomende vrijdag:
1. Sagan
2. GVA
3. Stuyven
4. Matthews
5. Trentin
6. Naesen
7. Stybar
8. Demare
9. Cort
10. Küng
11. EBH
12. Gougeard
13. Edmondson
Sagan (alleskunner, haalt altijd punten) en GVA (idem) worden waarschijnlijk 1e en 2e captain, maar die 3e gaat nog tussen Stuyven (vorm?) , Matthews (voldoende hersteld?), Trentin (lijkt in vorm), Naesen (vorm?) en zelfs evt. nog Stybar (QS dus wordt toch niks?) als outsider. Keuzes...
Wie gaan ze bij QS op de laatste 2 plekken zetten?
Iemand hier die GVA en Gilbert in zijn team heeft maar voor morgen andere keuzes maakt? Of snij ik mezelf daarmee in de vingers? Heb nu Sagan, Stuyven en Vanmarcke. Help!
@teunvlith: ik heb hem gelukkig ook opgenomen ipv Gaviria, een gok die nu goed uitpakt. Hij gaat zijn 1,5 mln wel waard zijn.
Ik zie hier een aantal keer Stuyven voorbij komen als kopman.. Vraag me af waarom mensen hem overwegen? Ik heb hem ook in mijn team, maar eigenlijk geen moment overwogen als kopman.. Stuyven heeft buiten een 5e plek in 2016 E3 toch nooit iets laten zien in E3 of RVV (DNF of ver buiten de punten)? Heeft hij ergens laten optekenen dat hij voor de E3 gaat dit jaar ofzo?
'@tomvdsalm: Ja, Stuyven is altijd goed in het openingsweekend, maar dat zijn toch andere koersen dan de E3 m.i... Als ie een goede dag heeft kan ie absoluut wel top 10 rijden hoor, maar ik zie renners als Sagan, GvA, Vanmarcke, Naesen, Benoot dan toch als zekerdere top 10 mannen (en eerder als potentiële winnaar) dan Stuyven..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.