Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 80 ... 110 111
wesley1983

Ik kies voor Naesen om uit te spelen naast GVA en Sagan. Heb hem vooraf toch meegenomen voor kopman te zijn in deze koers, Vanmarcke en Benoot gekozen voor in andere koersen (met omloop en strade als eerste kopman al gelukt)dus ga ik er niet van afwijken, luxeprobleem!

Laatst gewijzigd
Matt89

Ik twijfel nog. Heb nu GVA, Bennoot en Naesen, maar heb ook een goed gevoel over Vanmarcke. Voor mijn gevoel nu voor 'safe' gespeeld. Ik sta er enorm slecht voor dus wellicht dat ik het nog omgooi in Vanmarcke, GVA en Bennoot..

wesley1983

'@starlynk: Benoot geeft aan na zijn overwinning in de strade om de voorkeur te geven aan risico’s nemen boven te gaan voor een ereplaats dus wil hij zeggen alles of niets. Heb ik juist gelezen, dus opletten! Maar dat is wel een beetje zijn manier van koersen, dus zowiezo eindigt hij op een hoge plaats, is toch al meer een afvallingskoers dan bvb MSR.

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@wesley1983: ja ik las het ook, maar ik denk juist dat het heel positief kan zijn dat ie nu zonder druk kan koersen, dus we nemen gewoon de gok ;)

wesley1983

'@starlynk: denk het eerlijk gezegd ook, de druk is eraf. Denk dat hij vooral wil zeggen als ze bvb met 5a10 man voorop zijn dat hij niet gaat speculeren op de 2e of 3e plaats maar dat hij zal aanvallen.

Laatst gewijzigd
Treenert

Lang niet iedere renner kan met 'druk-eraf' toch presteren, we gaan het zien. Dat hij in vorm is (die had ik er gisteravond natuurlijk bij moeten zetten) is helder.

Edit (12.21 uur): De Vlaamse wielerweek is begonnen, succes maar vooral veel PLEZIER allemaal!!

Laatst gewijzigd
BarryE1

Ga hier natuurlijk ontzettend veel spijt van krijgen maar ik heb uiteindelijk GvA geen kopman gemaakt. Het verhaal van Naesen en Benoot heeft voor mij de doorslag gegeven, die bevestigen tussen de regels wat ik tot nu toe heb gezien. In principe wel bij de beste zoveel in de omloop maar GvA heeft voor mij tot nu toe nog nergens echt overtuigend gereden. Dat gegeven, in combinatie met het feit dat veel renners naar hem zullen kijken vanwege de winst vorig jaar, heeft geleid tot dit besluit. Kan pijn gaan doen aangezien 72% hem wel als kopman heeft, maar ga liever ten onder met mijn eigen visie. Vooral gekozen voor de vorm (en de waan) van de dag.

1) Sagan (oogt goed, fietst makkelijk, wordt bevestigd door collega's)
2) Benoot (vorm is goed, rust gehad en zal koersen om te winnen/podium te rijden)
3) Naesen (pech in san remo, zegt beter te zijn dan vorig jaar)

Met 16 man in koers kan ik me ook wel wat veroorloven. Nu wel hopen dat het mee gaat vallen met de valpartijen, zie dat Sagan al bij een valpartij heeft gelegen.

Jori

Degenkolb rijdt trouwen vandaag voor Stuyven, niet andersom ;)

@Barry: Hier uiteraard ook Sagan als eerste kopman, denk dat ik alweer weet wat voor dag er gaat komen met de valpartij:p

Laatst gewijzigd
Treenert

Veel wind en 43 p/u, wordt een harde koers! Wel een ritje dus eigenlijk voor GVA. Heb 'm op 3 achter Sagan en Vanmarcke die er zeker gaan zijn. Ben het wel eens met vraagtekens over zijn vorm dus hier wellicht andersom spijt dat ik Stuyven laat knechten die ik eerst op 3 had.

Laatst gewijzigd
Karsten

Dat was een lelijke valpartij in het peloton, benieuwd wie er allemaal bijlagen. Hoorde de naam Naesen voorbijkomen, hoop van harte van niet.

JimKro

Het ziet er alweer slecht uit voor mijn equipe na de valpartij

Bazing

Zelfde hier met 1e kopman Vanmarcke

ditisdavid

Gelukkig nog twee van m'n kopmannen voorin, maar voor de rest vooral heel veel mannen op achterstand nu. Het bloedbad gaat door...

JimKro

Terpstra ziet er in ieder geval sterk uit!

Jori

En Sagan lijkt het bijzonder moeilijk te hebben, lijkt me zelfs niet meer in de 4e groep te zitten. Dit lijkt me echt een bijzonder dramatische koers voor mij te worden door een 1e kopman zonder punten en 1 enkele renner uit het quickstep blok en die zit in de lappenmand

Laatst gewijzigd
Kpenty

Met 1. V. avermaet 2. Gilbert en 3. Toch nog Vanmarcke ipv Demare heb ik redelijke goede keuzes gemaakt met mijn kopmannen. Met Terpstra en Benoot nog in mijn team ziet het er goed uit.

BarryE1

Gilbert in een zetel

JimKro

Met Lampaert op de vlakke stukken krijgen ze ze niet te pakken. Wat een werk knapt die man op zeg.

jsprunk

Waar zit Naesen nu?

BarryE1

'@jspruk Terpstra 1, daarachter de groep met o.a. Naesen (Moscon, Kung, Roelandts, GvA, Benoot, vanMarcke, Stuyven, Trentin, Stybar, Gilbert)

WCEendT

Zowat de hele kopgroep in mijn team op Gilbert en Terpstra na, maar totaal weer verkeerde kopmannen die zaten gewoon niet mee...

Helaas ook niet kunnen kijken dus hopelijk was de koers vermakelijk dan heb ik nog wat terug te kijken vanavond.

Bazing

50 teampunten voor QS renners komt wel hard aan bij mij. Met kopmannen Vanmarcke, van Avermaet, Benoot toch nog wel een redelijke dag.

Jori

Echt leuke koers die vroeg open gaat en de trend van het seizoen gaat door:
Topfavoriet die geen moment in de buurt komt van een resultaat, de overige groep favorieten kunnen niet samenwerken en met de race ga ik meer twijfelen aan mijn selectie :p En bij bepaalde ploegen vraag ik me echt af wat er door zo'n ploegleider gaat, in dit geval BMC.
Je hebt 3 man in de achtervolgende groep, Roelandts als uitstekend sprinter en je gaat enkel los van elkaar demarreren? Of waren ze oprecht vergeten dat Terpstra vooruit reed?

Laatst gewijzigd
Edd1e

De stagair heeft weer eens de verkeerde Naesen op plek 5 gezet.

vasnd

Nou, met Gilbert en GvA toch nog voorlopig ondergemiddeld gescoord. Zeggen de kopmannen toch niet alles ;).

1 2 ... 80 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.