Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 81 ... 110 111
arviidd

Iedereen met van Avermaet en Gilbert gefeliciteerd.

JimKro

Toch nog een hoop mannen erbij in de top 15, maar met een 1e kopman met 0 punt breekt dat helaas weinig potten.

BarryE1

Mensen met Sagan, zoals ik, toch de grote verliezers van de dag.

Jori

Twijfel überhaupt of dit goed komt voor Gent-Wevelgem, waar ik hem tot vandaag toch wel als onbetwiste nummer 1 had staan.
Strade Bianche was hij ook al minder, MSR leek hij dan wel goed. Gaat beetje alle kanten op met die man, terwijl ik hem toch juist voor de zekerheid had gekozen :p

vasnd

Ik denk Sagan er oprecht klaar mee is om de rest op sleeptouw te nemen. Buiten dat hij nu bij beslissende breuken/uitvallen gemist heeft. Hij zal ook niet altijd de sterkste zijn en dan is het natuurlijk frustrerend om iedereen in je wiel te hebben.

elstupidoloco

Zo! Na vandaag uithuilen, poultje doormidden scheuren en op naar de giro!

Guardian

'@JimKro, uitstekende call!

Jori

'@elstupidoloco: Exact! Nog maar iets minder dan 4 weken :p

Stuff

Kopmannen gva, naessen en Benoot doen goede zaken! Alleen 0 quikcksteppers is wat jammer... toch weer 130 plekken gestegen, 242 algemeen nu! Zondag volle bak op groenenwegen en Demare 🙂

JimKro

Ik ben wel blij dat Sagan niet meedoet aan DDV, dan kan ik in ieder geval niet weer de mist in gaan met hem als kopman :p.

Kpenty

Jaja mensen met 963 punten gestegen naar plek 4 van heel scorito.

Wat is er met Sagan? Heel blij dat ik hem niet heb. Nu Sagan niet zo in vorm lijkt zie ik minder snel een groepje voor blijven met Gent Wevelgem. Ik ga zondag waarschijnlijk vol voor de sprint met 1. Groenewegen 2. Demare en 3. Cort.

Pietje Precies

Best een lekkere dag met Terpstra, van Avermaet, Benoot, Stuyven, Vanmarcke, Trentin en Roelandts. Jammer dat die laatste twee (normaal de rapsten van die groep) zo laag eindigden. En door Sagan als 1e kopman helaas toch 53 plekken gedaald.

Maar goed, fantastische koers van Quick-Step! Het werk wat Declerq, Keisse en Lampaert verricht hebben is echt buitengewoon. Vervolgens zeer knap afgemaakt door Terpstra (live nog op het juist moment op weten te wedden @7 :)) en zeer fraai afstopwerk van Stybar en met name Gilbert. Terpstra staat aardig bij ze in het krijt, maar gelukkig is ie vrij egoïstisch en zal ie zich daar weinig van aantrekken!

Wel bijzonder vreemd hoe praktisch alle anderen op rare momenten hebben aangevallen, hoe knechten maf/niet gebruikt werden, etc. We zouden nog weleens wat verrassende winnaars kunnen gaan krijgen nu de onderlinge verschillen zeer klein lijken te zijn!

klumper

Sagan vandaag dus niet goed, al zal hij het wel hebben laten lopen in de slotfase.

Zal hij echt niet op niveau zijn, of zet hij ons allen op een dwaalspoor?

Maak hem in GW waarschijnlijk gewoon 1e kopman, maar is dat verstandig...

Geef hem nog het voordeel van de twijfel.

WCEendT

Gent-Wevelgem ga ik volledig gokken met mijn kopmannen, nog 0x meer dan 1 van mijn kopmannen bij de eerste 10 gehad, alles of niets gaat het worden DDV en GW want met een plek bij de eerste duizend ga ik niet tevreden zijn.

wesley1983

Om maar eens een voorbeeld te geven hoe belangrijk de kopmannen zijn. In mijn vriendenpoule heeft de dagwinnaar meer punten dan mij met amper 6 man in de top20 en GVA, Gilbert en Naesen als kopmannen. Daarentegen had ik 9 man in de top 20 maar wel met Sagan als kopman. Vandaag hebben de mensen met Gilbert gelijk maar zondag kan het zomaar andersom zijn. Was niet te voorspellen dat Sagan niet in de punten ging rijden dus ik verwijt mezelf niks.

jsprunk

Vandaag de goede kopmannen gekozen, maar toch ietsje gezakt.
Frustrerend ook dat mijn virtuele B-team met renners die ik bewust niet gekozen heb nog steeds hoger staat dan mijn echte team (zowel met realistische vooraf bepaalde, als met optimale kopmankeuze).

hupske

Wel vijfhonderdtweeenzestig punten gehaald. Onder het gemiddelde.
Lang leven de verkeerde kopmannen kiezen. Maarja hoort bij het spel, heb ook 1 ronde een schot in de roos gehad.

Voor Gent Wevelgem toch maar weer voor de Belgen kiezen?
Of Demare, want waar was die vandaag?

Pietje Precies

Ach, van Démare mocht je vandaag wat mij betreft weinig verwachten. Die staat er zondag waarschijnlijk gewoon weer.

Jori

Démare lag in de massale valpartij. Schijnt met de schrik zijn vrij gekomen, maar dit was al een moeilijke race voor hem en na de val was het enkel kwestie van niks forceren om zondag in gevaar te brengen

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180323_03426048

Laatst gewijzigd
arviidd

Morgen ga ik voor wat andere kopmannen en een grote gok wagen.

1. Demare
2. Boasson Hagen
3. Modolo

Karsten

Teruggezakt naar rond plek 650 helaas. Morgen in ieder geval 1 Démare 2 Groenewegen, kopman 3 wordt nog even twijfelen.

jsprunk

Ik moet nog maar zien of Groenewegen er bij zit morgen. Voor nu heb ik Demare-GVA-Matthews staan.

Jasperdewaal11

1 Demare, 2 Matthews en 3 Trentin moeten het maar doen morgen

Starlynk

Ja joh, uiteraard had ik oorspronkelijk Greg als 1e kopman en Sagan als 3e kopman, maar die nog omgewisseld vrijdagmorgen.. Gaat lekker :p Morgen is een loterij, dus de kopmankeuze ook.. Ik slaap er nog een nachtje over ;)

wesley1983

Zie er hier veel voor Démare en Matthews gaan, maar als de echte flandriens terug een harde koers gaan maken bestaat de kans dat ze hooguit gaan sprinten voor een ereplaats. En bij Sunweb start de uitgeruste Theuns dus is het helemaal nie zeker dat ze Matthews uitspelen op het einde. Toch gisteren heel de koers moeten harkelen om erbij te blijven en alsnog sprintje gewonnen van het achtervolgend groepje. Groenewegen heb ik al helemaal mijn bedenkingen over!

1 2 ... 81 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.