Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 82 ... 110 111
Cerebral36

Erg moeilijk...Denk toch dat ik GvA als 1e kopman neem. Vond hem erg sterk in de E3 en lijkt zijn vorm te vinden. Kan Viviani dit aan? Zo ja wordt hij 2e kopman en Matthews/Trentin 3e....Kan Viviani het niet aan wordt het denk ik GvA-Matthews-Trentin. Had eerst Groenewegen als 1e kopman, maar heb met hem beetje hetzelfde als met Viviani. Kan hij deze koers wel aan?

Laatst gewijzigd
JimKro

Ik ga voor deze mannen: 1. GVA, 2. Sagan, 3. Vanmarcke.

Cerebral36

'@JimKro Ik had Sepp eerst ook, maar die is best hard gevallen in de E3 en schijnt last te hebben. Schijnbeweging of serieus......

Treenert

Viviani - Stuyven - v. Avermaet voor morgen. Ben ervan overtuigd dat Viviani dit aan kan. De andere 2 voor ...als ...dan ...eventueel ...indien etc, hesjtek:zoveelmogelijkbeperkenvaneventuele'schade'

Sagan op het strafbankje, luie lamlul!!

Ps. blijft (nog) wel mijn held ;)

Laatst gewijzigd
Lance Beenstrong

Ik heb voorafgaand aan t spel nog overwogen om van baarle of langeveld te nemen. Gelukkig niet gedaan want die vallen nogal tegen. Voor morgen Demare - roelandts - stuyven denk ik. Twijfel nog over Gva/Trentin/Vanmarcke.

arjenzvob

Voor hen die Vanmarcke overwegen:

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/algemeen-nieuws/160206/voorseizoen-vanmarcke-opnieuw-in-de-war-door-val-er-zal-werk-aan-de-winkel-zijn-om-zondag-te-kunnen-starten

El Mel

Morgen kies ik voor GVA, Sagan en Demare. Het risico met Dylan vind ik te groot.

Luuk101

Ik snap niet waarom mensen voor Demare gaan en niet Groenewegen (als je die allebei hebt tenminste). Groenewegen is in topvorm en als het op een sprint aankomt rijdt ie Demare vierkant uit het wiel. Ik schat de kansen dat Groenewegen erbij blijft even groot als de kansen van Demare, of zie ik dit fout??

El Mel

Qua sprint heb je zeker gelijk. Mijn inziens klimt Demare net iets beter. Al ligt die keuze heel dicht bij elkaar.. Moeilijk, moeilijk;)

elstupidoloco

'@luuk

Door de jaren heen heeft demare in deze koers een paar ereplaatsen gehaald. De kans dat demare de kemmel overkomt is iets groter dan dan Groenewegen de kemmel overkomt

Cerebral36

Ik heb nu Groenewegen - GvA - Viviani maar zolang Groenewegen nog steeds lichtgroen staat blijf ik twijfelen :)
Edit: Deelname net bevestigd zie ik :) Dan denk ik dat het bij bovenstaande laat.
Edit2: Wel opvallend dat Groenewegen bij bijna alle voorspellingen en ook bij de bookies als een van de topfavorieten wordt benoemd.

Laatst gewijzigd
vasnd

Cerebral ik ben bang dat dat hevig beïnvloed wordt door het gegeven dat áls het een sprint wordt hij de topfavoriet is. Kans op sprint met Dylan is in mijn ogen alleen niet zo heel groot. Dus wat mij betreft voor morgen een alles of niets kopman. Ik twijfel nog. Trentin is goed in vorm en kan deftig omhoog.

Edd1e

Ik ga voor GvA, Sagan en Stuyven. Twijfel nog met Roelandts, Groenewegen ga ik er niet inzetten.

Cerebral36

Twijfel slaat hier weer toe :) Zeker aangezien ik ook Stuyven, Trentin en VanMarcke nog in gedachten heb voor de kopmannen. En twijfel dus ook een beetje of Viviani er doorheen komt...Loterij dus.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Excuses, was PM :)

Laatst gewijzigd
Lowland

Trentin, Greg en Gilbert!

steefje9

Matthews wordt hier weinig genoemd. Hoe zien jullie de kansen voor deze man. Finisht steeds redelijk kort en qua parcour moet hij dit goed aankunnen lijkt me?

snoek1974

Ben voor Sagan , Gva en Matthews gegaan als kopmannen , ben niet overtuigd dat dat het een sprint wordt met alle sprinters er nog bij , daarom deze 3 , heb Stuyven , Trentin , Cort , Drucker en Groenewegen in mijn team mocht het een complete massasprint worden .

wesley1983

Groenewegen op 5 in de meest gekozen kopmannen. Best redelijk veel die geloven dat hij met de besten de kemmel overkomt.

jsprunk

Het is niet alleen die Kemmelberg. Het is ook het laatste stuk waar hij, als hij er al bij zit, gedwongen wordt alle ontsnappingen terug te pakken. Daarom geloof ik niet in Groenewegen vandaag. Maar ik zie graag mijn ongelijk bewezen, ook al is het Scorito-technisch niet zo gunstig.

Jori

Hier Sagan, Demare,Stuyven . Allen snel aan de meet en die een lastige koers zouden moeten kunnen overleven. Klonk vooraf wel zo logisch, nou keertje zien of het uitkomt

JimKro

Vanwege verontrustende berichten heb ik Vanmarcke toch maar gewisseld. Trentin is de vervanger!

Gva, Sagan, Trentin dus.

bakfiets

Ik ben voor demare, sagan, colbrelli gegaan vandaag. Vrijdag niet al te beste dag. Ruim 300 plaatsen gezakt naar rond de plaats 550. Hopen vandaag weer wat terug te kunnen pakken.

Rutgerca

Weet iemand wat de verwachte finishtijd is?

hupske

Ja, risico op zijn tijd. 1. Demare 2.GVA 3.Groenewegen

Eigenlijk mijn kansen gespreid. GVA voor de aanval. Demare voor de sprint als hij aanval kan volgen. Groenewegen als alles bij elkaar blijft.

1 2 ... 82 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.