Erg moeilijk...Denk toch dat ik GvA als 1e kopman neem. Vond hem erg sterk in de E3 en lijkt zijn vorm te vinden. Kan Viviani dit aan? Zo ja wordt hij 2e kopman en Matthews/Trentin 3e....Kan Viviani het niet aan wordt het denk ik GvA-Matthews-Trentin. Had eerst Groenewegen als 1e kopman, maar heb met hem beetje hetzelfde als met Viviani. Kan hij deze koers wel aan?
Ik snap niet waarom mensen voor Demare gaan en niet Groenewegen (als je die allebei hebt tenminste). Groenewegen is in topvorm en als het op een sprint aankomt rijdt ie Demare vierkant uit het wiel. Ik schat de kansen dat Groenewegen erbij blijft even groot als de kansen van Demare, of zie ik dit fout??
Ik heb nu Groenewegen - GvA - Viviani maar zolang Groenewegen nog steeds lichtgroen staat blijf ik twijfelen :)
Edit: Deelname net bevestigd zie ik :) Dan denk ik dat het bij bovenstaande laat.
Edit2: Wel opvallend dat Groenewegen bij bijna alle voorspellingen en ook bij de bookies als een van de topfavorieten wordt benoemd.
Cerebral ik ben bang dat dat hevig beïnvloed wordt door het gegeven dat áls het een sprint wordt hij de topfavoriet is. Kans op sprint met Dylan is in mijn ogen alleen niet zo heel groot. Dus wat mij betreft voor morgen een alles of niets kopman. Ik twijfel nog. Trentin is goed in vorm en kan deftig omhoog.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.