Scorito Giro 2018

1 2 ... 104 ... 187 188
Gesloten
tomvdsalm

Sivtsov zou wel zijn sleutelbeen gebroken hebben (als iemand die al had)

Petros

Ik heb mijn selectie rond, maar zou nog graag geïnspireerd raken door andermans mening. Ik heb €6 mio te besteden aan tweede rij sprinters, aanvallers of nog een tijdrijder. Ik heb zelf volgende namen:
- Gesink
- LLS
- Wellens
- Ulissi
- Pantano
- Roche
- Betancur
- Oomen
- Debusschere
- Roelandts
- Venturini
- Kiryienka

Voor welke 6 zouden jullie kiezen?

Elpiedro

Haha wat mooi deze laatste ontwikkelingen!

Kirsipuu

Ik heb zojuist Froome eruit gehaald en Dumoulin er in gezet. Ik vond dat ik met beiden erin te weinig budget had voor de rest van het team en had vanwege het verleden meer vertrouwen in Froome dan in Dumoulin, die toch nog moet bewijzen dat hij zijn niveau van vorig jaar kan herhalen.

Maar ik had al het hele seizoen het idee dat Froome gebukt gaat onder de druk van de buitenwereld. Deze val is voor mij het ultieme bewijs daarvan. Dus bye bye Froome, hallo Dumoulin.

04398

Wel overkwam het meerdere renners van andere ploegen staat erbij het artikel van de telegraaf. welke renners zouden er nog meer gevallen zijn?

nasibal

Ik zit wel te bibberen hoor.

Matthijs603

Ook hier uiteindelijk toch zonder Froome. Het is een optelsom van factoren: een van de grote namen moet er wel naast (was eerst Pinot), toch liever een miljoentje extra voor iets meer kwaliteit in de sprinttrein, de druk moet toch wat met hem doen, geen zin meer om voor hem te juichen. Ik hikte er al tegenaan, de valpartij was de druppel.

YungNikopolidis

Volgens Ben O'Connor zijn er in totaal drie renners gevallen, waarvan er twee bekend zijn: Froome en Sivtsov.

Wimbo

Deadline: 12.50 uur!

Pietje Precies

Bah, wat een keuzestress nu opeens.

Matt89

Haha inderdaad. Ik 'haat' last-minute wisselingen want die pakken altijd slecht uit in mijn geval. Dit was inderdaad de druppel om de gok te wagen zonder Froome.

duimp30

Ik durf froome niet te wisselen, ben bang dat ik teveel punten ga mislopen

Starlynk

haha.. ik heb nu toch een team staan zonder Froome en Dumoulin..

Twijfels over allebei vooraf, maar uiteindelijk toch gekozen voor Froome wel en Dumoulin niet. Zo'n val in de verkenning (ook als is het zonder erg) hakt er toch altijd flink in. Met daarbij opgeteld mijn eerdere twijfels, Froome er dus uit.. Eerste reactie: 1-op-1 Froome wisselen voor Dumoulin.. Maar ja, ik had ook al twijfels over Dumoulin... Hmm eens kijken wat ik op de been kan brengen zonder beide heren.. Nou, dat ziet er best mooi uit! 5 top sprinters, 4 van de 6 groten voor het klassement + 3 top 10 kandidaten, aangevuld met een zooi 1m klimmers/aanvallers/potentiële verrassingen en geen 500k troep (behalve Mads Pedersen)... Super verleidelijk ;)

Rutgerca

Gaan jullie nu allen zonder Froome?

Crashtester

Ik blijf van mijn team af, hij staat goed zo. Mét Dumoulin.

Mijn nummers 21: Konrad en Bilbao.

nasibal

Ik paniek hem de moeder. Verder sluit ik me aan bij Starlynk, maar ik durf het nog niet omdat ik hem de moeder paniek.

elstupidoloco

'@starlynk

Voelt lekker he! Daar had ik ook al mee geëxperimenteerd. Maar ja, die tijdritten he. Aan de andere kant, als iedereen in de verkenning al op zn muil gaat, belooft het een loterij te worden in de top20 vandaag

Fcmitch

Geen Froome, geen Dumoulin.. kom maar met dat bekertje!

EDIT: Geintje... de ballen niet voor.

Laatst gewijzigd
henkjmol

Froome wordt gedumpt en masse. Ben ook geen fan van hem maar hou hem er in.
Die rijdt op adrenaline een puike tt en heeft 5 dagen de tijd om te herstellen van zijn (schaaf)wonden.

Die staat er gewoon.

Dumoulist

'@Starlynk,
Gaan we nu weer precies dezelfde keuzes maken?

maurice_14

Zal inderdaad allemaal wel meevallen. En in drie weken herstelt Froome meer dan voldoende. Heb hem overigens niet, maar dat had ik allang beslist. Qua Scorito wel interessant, omdat wellicht minder mensen hem nemen. Dus kan je wel helpen met de eindscore als hij een goede Giro rijdt. En dat zou me dan weer niet verbazen...

sprintgeit

Mensen die Froome wisselen met schaafwonden, om vervolgens voor Poels te kiezen die zn volledige voorbereiding in de soep ziet lopen vanwege een sleutelbeenbreuk.. blijft mooi.

Imbatido

Scorito-spelers be like:

http://cdn.shopify.com/s/files/1/1272/9507/products/Crash-pic_grande.jpg

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Imbatido haha inderdaad.

Brabo

Voor zover mijn Italiaans goed genoeg is begrijp ik dat ook MAL en Siutsou zijn gevallen. De eerste zonder erg, de tweede naar het ziekenhuis

1 2 ... 104 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.