Ik heb mijn selectie rond, maar zou nog graag geïnspireerd raken door andermans mening. Ik heb €6 mio te besteden aan tweede rij sprinters, aanvallers of nog een tijdrijder. Ik heb zelf volgende namen:
- Gesink
- LLS
- Wellens
- Ulissi
- Pantano
- Roche
- Betancur
- Oomen
- Debusschere
- Roelandts
- Venturini
- Kiryienka
Voor welke 6 zouden jullie kiezen?
Ik heb zojuist Froome eruit gehaald en Dumoulin er in gezet. Ik vond dat ik met beiden erin te weinig budget had voor de rest van het team en had vanwege het verleden meer vertrouwen in Froome dan in Dumoulin, die toch nog moet bewijzen dat hij zijn niveau van vorig jaar kan herhalen.
Maar ik had al het hele seizoen het idee dat Froome gebukt gaat onder de druk van de buitenwereld. Deze val is voor mij het ultieme bewijs daarvan. Dus bye bye Froome, hallo Dumoulin.
Ook hier uiteindelijk toch zonder Froome. Het is een optelsom van factoren: een van de grote namen moet er wel naast (was eerst Pinot), toch liever een miljoentje extra voor iets meer kwaliteit in de sprinttrein, de druk moet toch wat met hem doen, geen zin meer om voor hem te juichen. Ik hikte er al tegenaan, de valpartij was de druppel.
haha.. ik heb nu toch een team staan zonder Froome en Dumoulin..
Twijfels over allebei vooraf, maar uiteindelijk toch gekozen voor Froome wel en Dumoulin niet. Zo'n val in de verkenning (ook als is het zonder erg) hakt er toch altijd flink in. Met daarbij opgeteld mijn eerdere twijfels, Froome er dus uit.. Eerste reactie: 1-op-1 Froome wisselen voor Dumoulin.. Maar ja, ik had ook al twijfels over Dumoulin... Hmm eens kijken wat ik op de been kan brengen zonder beide heren.. Nou, dat ziet er best mooi uit! 5 top sprinters, 4 van de 6 groten voor het klassement + 3 top 10 kandidaten, aangevuld met een zooi 1m klimmers/aanvallers/potentiële verrassingen en geen 500k troep (behalve Mads Pedersen)... Super verleidelijk ;)
Zal inderdaad allemaal wel meevallen. En in drie weken herstelt Froome meer dan voldoende. Heb hem overigens niet, maar dat had ik allang beslist. Qua Scorito wel interessant, omdat wellicht minder mensen hem nemen. Dus kan je wel helpen met de eindscore als hij een goede Giro rijdt. En dat zou me dan weer niet verbazen...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.