Scorito Giro 2018

1 2 ... 103 ... 187 188
Gesloten
rosencrantz

Val Froome tijdens de verkenning : https://twitter.com/wielerman/status/992322573915521024

Dumoulist

Wie gaat de last-minute wissel Froome->Dumoulin nu maken?? Of heel zijn team hierdoor overhoop gooien?

Valvuillerdemoz

Ik hou Froome er in want hij weet nu precies waar de moeilijke punten in de TT zitten. En hij wil nu vast eens voor het eerst een openingsrit in een GT winnen.

Flater

Gelukkig hoef ik de switch niet te maken aangezien ik Froome sowieso al niet had. Niet ongunstig dit dus.

Cormet de Roselend

Komt het publiek nu al in actie?

fringale

komt er "met" kleerscheuren vanaf

Gids03

Echt de laatste twijfel hier of

Formolo en venturin

Of

Bennet lotto j en boy 😂

Valvuillerdemoz

Of ik haal hem er uit, want de druk wordt nu duidelijk te groot. Het is een teken dat zijn echte val aanstaande is!

Dumoulist

Overweeg nu wel sterk om de € 5m heren thuis te laten. Pff wat een team kan je dan opeens maken. Kunnen we nu niet een extra dag erbij krijgen?

Starlynk

omg.... ok Froome out, Dumoulin in dan maar

Wielerfan999

Dit vind ik oprecht jammer, ik had Froome als een van de weinigen al niet en nu waarschijnlijk niet meer als een van de weinigen...

joenique

Geen paniekvoetbal hier :)

Jasperdewaal11

Had Froome sowieso al niet

Crashtester

Jammer dit inderdaad, ik had wel Dumoulin en niet Froome. Nu zul je zien dat het merendeel hiervoor gaat kiezen.

Treenert

Hé, jammer dat dit bericht uitlekt ;)

Dumoulist

Froome -> Poels en BvP -> DvP.....

Poels wordt nu wel aantrekkelijk zeg.

Laatst gewijzigd
Matt89

Dag Froome. Hoi Poels!

Ornor

Froome overleeft echt wel een valpartijtje, voor mij geen reden om hem eruit te halen

El Mel

Lol wat een paniekvoetbal hier..

hartstikkebedankt

Pff uithalen van Froome is best een lastige exercitie:

Froome, Henao, Carapaz, Schachmann

OF

Chaves, G Bennett, De la Cruz, Ciccone

Ik ben er nog niet helemaal uit...

Dumoulist

Geen paniekvoetbal maar precies wat @Valvuillerdemoz zegt. Bovendien valt de eindwinnaar van een GT zelden tot nooit en al helemaal niet aan het begin van de ronde.

Imbatido

En dan niet janken over drie weken dat je last-minute hebt gewisseld.

elstupidoloco

Ziet er uit als een val zonder erg. Geen grote open wonden, kleine plekjes, rug relatief ongeschadigd. Niet op wedstrijdsnelheid, het zal wel meevallen.

Dumoulist

Ik zou nu eigenlijk al wel willen janken als je het niet erg vind @Imbatido.

klassikl

Ik heb nog even een paar wisselingen doorgevoerd waar ik ongetwijfeld om 9 minuten voor 1 spijt van ga hebben. Maar kan het niet laten.

Froome blijft er gewoon in. Valpartijtje over een put deksel zal niet zo'n gigantische impact hebben.

1 2 ... 103 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.