Scorito Giro 2018

1 2 ... 114 ... 187 188
Gesloten
joenique

Toch knap voor zo'n jonge gast!

ditisdavid

Schachmann valt me toch iets tegen, vreesde er al voor bij het tussenpunt dat dat te snel was. Toch wel nette punten denk ik.

Pozzovivo niet opgesteld...

kielabokki

Blij dat ik die er nog ff in gehengeld heb van te voren die Pozzo, ook al niet opgesteld. Voor mij de grootste verrassing tot nu toe.

Laatst gewijzigd
nasibal

Dennis zit hem overigens wel te schijten denk ik op die hotseat, bij elke tussentijd.

Pietje Precies

Ik had Roche en Roelandts ook boven Yates verkozen vandaag Nasi. Zat maar wat te stangen (zoals Eend zelf daarvoor ook).

We hebben ons (bijna?) allemaal aardig op het parcours verkeken zo lijkt het... als zelfs Pozzovivo zo hoog eindigt!

En bij Katusha hebben ze wonderfietsen.....

Laatst gewijzigd
JimKro

Pozzo staat er in bij mij :P

nasibal

'@Pietje

Opmerking van eend was terecht denk ik: ALS je goncalves had gehad was vandaag absoluut een van de dagen geweest om hem op te stellen. Niet direct voor top 10, maar wel top 20.

Oh oh oh, campenaerts PERFECT voor mij, als niemand Dennis meer voorbij gaat.

Laatst gewijzigd
Stuff

Die Campenaerts, wat een pech! Fijn voor Dennis en m'n scorito...

Pietje Precies

Zeker, maar Goncalves was vandaag ook niet meer dan nummer 15 in lijn ofzo. Dus WOW was wel wat overdreven.

joenique

Wauw Pedersen heeft serieuze klop gekregen (74ste)

hartstikkebedankt

Yates en Pozzo achterwege gelaten vandaag, wel mooi dat ze goed rijden. Schachmann, Wellens en Pinot voorlopig nog in de top-20 maar die laatste 2 al teveel aan de achterkant.

kielabokki

Startte Tom nou te laat?

WCEendT

'@Pietje
Goncalves zou ik altijd boven Yates/Pozzo verkiezen in een tijdrit, vergelijking slaat nergens op.

ditisdavid

Eerste slechte keuze is ook al binnen vrees ik: Van Emden en niet Campenaerts. Dat stond er om halfeen andersom in...

Pietje Precies

Ik heb die twee nooit met elkaar vergeleken. En dat had ik op dit parcours ook gedaan.

Het begint inmiddels wel een erg vreemde uitslag te worden voor een tijdrit... de huidige top-10 ga je niet snel vaker in een zelfde top-10 zien (qua diversiteit).

Laatst gewijzigd
WCEendT

Chaves ook snel, niet opgesteld.

JimKro

Omg Betancur

Jori

'@kielabokki: VOlgens mij wel dus. De zoemer ging en toen wachtte hij nog en zonder geluid trok hij 2 seconden later zich pas in gang, zag er heel vreemd uit

hartstikkebedankt

Jonge, Betancur wat een vreemde snuiter is dat ook zeg. Campenaerts wel sterk, had dit parcours iets te zwaar ingeschat voor hem

Jasperdewaal11

Froom iig tot nog toe niet zo lekker

Stuff

Dumoulin snelste tussentijd.

hartstikkebedankt

Froome niet in zijn normale doen, laten we het daar op houden.

Jori

Roze voor Dumoulin, heerlijk!

kielabokki

Genieten!

JimKro

Lekker Tom! En ik vind het niet heel gek dat Froome wat verliest vandaag.

1 2 ... 114 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.