Scorito Giro 2018

1 2 ... 115 ... 187 188
Gesloten
Yskoud

Nice! Wat ben ik blij dat ik geen Dennis heb!

Diede34

1-2-3 :)

Vanmiddag nog Froome, Kyrienka en Henao eruit gehaald, toch aardig over lopen zweten hoor :O

JimKro

Sam Oomen is nu echt een lekkere keuze. Kan nu de top van zijn puntenpotentieel bereiken als Tom het roze vast houdt tot in ieder geval etappe 14.

Jori

Dennis met een 2e plek is gewoon heel erg goed en alsnog flinke slok punten (2e in klassement, 2e in puntenklassement). Zuurder is het voor mensen met Roelandts, Roche, De Marchi etc. die hebben dus niks

Ook nog 3 punten voor de QS'ers voor witte trui van Schachmann toch? ook wel leuk voor mijn QS treintje van 3 in de sprints, al draait het gewoon puur om Viviani die moet winnen voor 16 teampunten pp te genereren

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Dumoulin en Oomen allebei mee, maar ook Drucker en Roelandts met een schuin oog mocht Dennis gewonnen hebben. Punten voor Drucker en Roelandts zelf zijn natuurlijk helemaal niet uitgesloten in het vervolg van deze ronde. Alleen jammer dat LL Sanchez en Pedersen zo tegenvallen vandaag, met Yates en Pozzo op de bank.

Mensen met Betancur, hadden jullie hem vandaag opgesteld?

Laatst gewijzigd
Gladiool

Betancur jongens. Die komt alles kapot maken. In de Tour had ik hem nog mee, maar niets wees op topvorm op het moment.

Rutgerca

Lopez niet binnen?

Jopster

61ste op 56 seconde

Jori

Betancur is altijd een raadsel. Hij wist zelf ook niet waar hij fysiek stond, maar mentaal was hij er klaar voor. Mss had je hem daarom al moeten nemen, omdat mentaal altijd zijn probleem was, maar dat is achteraf natuurlijk. Al kan hij net zo goed nog laatste worden op de Etna

Fassa Bortolo

Altijd fijn, Yates en Pozzo niet opgesteld, Campenaerts kopman ipv Tom. Kon niet beter beginnen

Starlynk

Haha Betancur en Pozzovivo niet opgesteld, en Dumoulin en Yates niet in mijn team.. Geen vliegende start dus, maar we zijn in ieder geval gestart :) En Dennis ga ik zeker niet over klagen.. Uiteraard was 1e beter geweest, maar 2e is ook prima qua Scorito-punten en heb voor de rest toch geen BMC voor de teampunten.

Sebastiaan92

Betcancur en Pozzo stonden aan de zijlijn vandaag. Gelukkig wel Dumoulin behouden in mijn team.

nasibal

Geen allerbeste dag voor mij.

Op het laatste moment toch niet aangedurft om Froome te wisselen voor Dumoulin. Goncalves heeft het in de overwegingen (totale selectie) verloren van boy van poppel. Pedersen wel in team, maar zakt door de ondergrens. Tom klopt Dennis net, waardoor Roelandts en Roche geen punten pakken. Yates en Pozzo niet opgesteld. Dennis heb ik niet

Shachmann prima met 8e plek. Campenaerts als kopman op een 3e plaats niet slecht, maar de concurrentie heeft ongetwijfeld Dennis of Dumoulin uitgespeeld, dus dan verlies je er als nog op. Oomen enkele teampuntjes.

Morgen en overmorgen billenknijpen. Mis nu enkele vooraf beoogde 'opvullers'. Hopen dat Boy zn keuze (en dus de keuze om Goncalves niet mee te nemen) rechtvaardigt.

Betancur de nieuwe Uran wil ik wel in meegaan, mits we nu vast vastleggen dat het een puur gokje is die kerel.

Laatst gewijzigd
hupske

Zou het kunnen. Tom van dag 1 tot het eind in het roze?

kaboutertje

Volgens scorito is MAL nog onderweg.

Starlynk

MAL is 61e geworden op 56s

Kirsipuu

We zijn begonnen! Mijn team ziet er als volgt uit:

Dumoulin
Pinot
Aru
Chaves
Lopez
Formolo
Henao
Oomen

Van Emden (had dus toch Campenaerts moeten zijn)
Ulissi
Wellens
Ciccone
Brambilla

Viviani
Bennet
GuardinI
Danny van Poppel
Roelandts
Drucker
Debusschere

hartstikkebedankt

Nummer 1 van Scorito, meneer Andreas, reed de Giro duidelijk met het oog op etappewinst

jort101

Klopt. bijna heel de top 10 was dat van plan zo te zien.

Jasperdewaal11

Wel balen dat ik Yates en Pozzo niet opgenomen in mijn dagselectie maar goed had ze ook niet zo goed verwacht. Met Tom, Dennis (c), Wellens, Pinot en Oomen nog aardig wat punten gehaald :)

Pietje Precies

Betancur zag ik als 90% kans op weggegooide plek in je selectie (en 1 miljoen weggegooid) en 10% kans op jackpot. Heb hem dus niet, maar ik vind het wel tof dat anderen die gok wel hebben gespeeld.

hofsje

mooie 1ste dag in de Giro
ook maar ff mijn team plaatsen

T Dumoulin
Froome (tsja )
MAL
Pozzovivo helaas niet gekozen in mijn tijdrijders team vandaag helaas
Pinot
Oomen
Aru
Hirt
Hermans
Carapaz
LL Sanchez( viel tegen vandaag )

Viviani
Sam Bennett
Sbaragli
Belletti
Debusschere

vrijbuiters + team punten
Campenaerts goeie tijdrit
Pedersen tussentijd nog wel prima daarna teveel kracht gekost
Visconti
Schachmann prima tijdrit nu hopen op op goeie sprints van Viviani

ditisdavid

144 punten, daar komt nog wat bij aan truipunten, maar geen beste start voor mij zonder Dumoulin en met Van Emden in plaats van Campenaerts. Komende twee dagen heb ik wel het team om flink terrein goed te maken en met Dumoulin in het roze zullen de vluchters wel de ruimte krijgen op Sicilië, dat zou goed uit kunnen pakken.

Starlynk

'@Pietje: Hoop dat Carlos dit vast gaat houden en iedereen om zijn moeder laat schreeuwen in de bergen straks als ik hem wel opstel :D

Ik vrees overigens wel een beetje voor mijn Scorito index, zo zonder Tom, want die lijkt toch prima in orde :p

JimKro

Tja Betancur, zoals ik eerder heb gezegd is het mijn 21e man. Voor 750k was hij sowieso meegegaan. We gaan het zien. Het moet nog maar blijken wat hij op gaat leveren natuurlijk.

1 2 ... 115 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.