Scorito Giro 2018

1 2 ... 128 ... 187 188
Gesloten
DeRetrorenner

Over de aankomst van dinsdag: Pinot heeft hem vast verkend ;): https://www.strava.com/segments/17454490

Laatste 650 meter gemiddeld 9% omhoog.

bartje

Ik heb voor de dertigste maal de aankomst van vier en vijf bekeken. Ongeacht of de ontsnapping weg blijft of niet, volgens mij zal Dumoulin zoveel mogelijk zijn voorsprong verdedigen die hij heeft tov zijn concurrentie.

Hoewel BMC ook zal proberen het roze nog een dag te behouden zie ik Dennis op die aankomst Dumoulin niet bijhouden. En dat betekent dat Dumoulin per ongeluk toch het klassement weer zal aanvoeren.

Etappe 4. Etappe 5
Dumoulin. Dumoulin
Oomen. Oomen
Aru. Aru
Woods. Woods
Roche. Roche
Chaves. Chaves
Ulissi. Ulissi (C)
Wellens.(C). Wellens

En dus heb ik voor plaats 9 nog ruimte voor een joker.

En die zal worden ingevuld door of Dennis in etappe 4 ( als ik weer ga twijfelen), of zekere punten van Viviani of ik ga helemaal voor het betere gorichemmer gokwerk met LLS

hartstikkebedankt

Voor morgen neig ik nu naar:
S. Yates (C)
Wellens
Chaves
Woods
Dumoulin
MA Lopez
Pinot
Pozzovivo
Schachmann

De bank geeft mij echter nog wel het een en ander te kiezen:
LL Sanchez (had ik die hier niet voor meegenomen? :P)
SL Henao
Oomen
G Bennett
Carapaz
Pedersen

Maar ja, twijfel wie ik er dan uit moet halen..

Laatst gewijzigd
Malathion

In welk scenario wint LLS hier? Of eindigt hij kort? Niet vanuit het peloton lijkt me; er zullen toch een aantal AK-mannen zijn die Dumoulin even willen testen. Dan moet hij mee zitten in de vlucht. Gaat hij dat nu al doen, zo vroeg in de giro? #twijfel

Starlynk

'@Wesley1983: Eens dat Pinot een veiligere keuze is. Had in mijn bericht ook eerst Pinot staan, maar toen maakte ik daar voor de grap Bananito van :p Wellens heeft overigens wel gezegd dat hij tegenwoordig ook voldoende gelooft in eigen kunnen dat hij het ook aandurft om te wachten en niet per se mee moet in de vlucht om een etappe in een grote ronde te kunnen winnen.

hartstikkebedankt

LL kan dit wel natuurlijk he, maar goed het is bij wijze van een beetje 60 procent kans op 0 punten, 20 op tussen 40 en 50 punten en 20 op tussen 0 en 40 punten

Fassa Bortolo

Ik heb ook LLS voor dit werk meegenomen. Aan de hand van zijn uitslagen dit jaar zou hij hier zeker heel kort kunnen rijden, maar gezien zijn matige tijd in de tijdrit (ondanks zijn kettingprobleempje) vrees ik toch dat hij veilig bij MAL blijft zitten

kevinraar

Ik twijfel nog welke renners ik neem Keuze uit
Dumoulin
Lopez
Pinot
Pozzovivo
Bennett
Woods
Formolo
Oomen
Poels
Sanschez

Moet er nog 1 uit doen
Zijn er sprinters die dit aan kunnen?

Laatst gewijzigd
Starlynk

Nee, dit is echt veel te zwaar voor de sprinters. Zeker voor de sprinters die hier zijn.

YungNikopolidis

Jury president on Bennett sprint: "If you are in first position you can change your line if you didn't damage other riders. He saw Viviani and he didn't close him, that's why we didn't penalize him" (Gazzetta)

vasnd

Hoe doen jullie het tot nu toe? Met 70% algemene pool valt voor mijn gevoel mijn 8M sprintersensemble van de 2e lijn nog wat tegen. Nog geen verkeerde kopman, maar dat kan dinsdag nog heerlijk mis gaan (to Wellens or not to Wellens).

hartstikkebedankt

Op zich redelijk, ik sta op 72% met een totale sprintequipe van 10,5M (6 man). Alleen gegokt op Van Poppel ipv S Bennett om een soort differentiatie aan te brengen, dat pakt tot nu toe nog niet denderend uit.

kevinraar

starlynk ok wie van de 10 renners eruit doen? wie zou ik kopman doen

wie eruit doen ik kan echt niet kiezen

Laatst gewijzigd
Silenzio31

Tot nu toe geen spijt dat ik froome en dumoulin heb thuis gelaten.

Morgen mannen als haig, ciccone, gesink, elissonde in de aanval als springplank/etappehunter zonder gevaar te zijn voor het klassement door het in israel te laten lopen. Of wachten die op de etna-etappe?

LLS lijkt alleen maar met MAL bezig samen met Lutsenko, zie ik morgen niet veranderen nog.

Mijn dilemma:krijgt Henao al ruimte morgen om mee te punchen?

Starlynk

'@kevinraar: Formolo of Sanchez zou ik doen. Formolo is waarschijnlijk de minste puncher van je klassementsmannen, maar van LLS is het de vraag of hij wel de vrijheid krijgt of dat hij MAL moet beschermen zoals een aantal anderen hier al schrijven.

kevinraar

bedankt als kopman Woods nemen?

Silenzio31

Zijn dit nu niet juist de beslissingen die je zelf wilt nemen als je dit spelletje speelt? :)

Woods prima keuze overigens

duimp30

Denk dat het morgen toch echt tussen de klassementsrenners gaat of nog net even op einde een aanval van Wellens of een andere. Als je kijkt naar het algemeen klassement liggen de tijden nog te kort op elkaar dat ze iemand laten fietsen. Maar wie je dan kopman moet maken is een hele moeilijke

Stuff

Als het tussen de klassementsmannen gaat, is Woods toch de meest logische keuze? Volgens de bookies i.i.g wel, op de voet gevolgd door Yates.

Flater

Ik zit nog in dubio met mijn op te stellen team voor morgen. Zoveel kanshebbers, op dit moment heb ik het zo staan.
Woods(C)
Dumoulin
MAL
Pinot
Chavez
Pozzovivo
Ulissi
Mohoric
Betancur

Helaas betekend dit wel dat ik Kreuziger, Schachmann en Lutsenko op de bank moet houden.

Lowland

Ik heb het idee dat Aru meteen zijn slag gaat slaan. Mag wegrijden als het tussen de klassementsmannen gaat in de laatste kilometers omdat hij al op een klein minuutje staat. Heeft bijvoorbeeld in de Tour van vorig jaar meteen de eerste bergetappe naar Planched des Belles Filles gewonnen. Aru wordt waarschijnlijk mijn kopman.

duimp30

soort gelijke etappe

Denk dat zoiets als dit krijgen

kielabokki

Dit is helemaal geen aankomst voor LL maar speel hem gerust uit.
Dit is voor de meest explosieve GC-mannen/puncheurs.

Crashtester

Ik heb een prima start gehad, na drie etappes vind ik mezelf terug op plekje 676 (95,7%). En dat zonder Dennis, Campenaerts en met een sprintequipe van 6 sprinters (11 miljoen) + Pedersen. Schachmann pakt hierbij tot nu toe natuurlijk heerlijk uit.

Voor etappe 4 twijfel ik over het opstellen van LL Sanchez. Gaat hij morgen voor de rit, of willen ze MAL goed afzetten voor de laatste punch bergop? Verder staat mijn team wel weer klaar.

William Schuurman

Met een selectie van o.a.:

Dumoulin; López; Aru; Pinot; S. Yates; Pozzo; Woods; Kreuziger; Ulissi; Wellens; Battaglin; Schachmann

is het lastig kiezen morgenmiddag.

Denk voorlopig om López (niet geheel fit en geen écht puncher), Aru (minste puncher van bovenstaande renners voor AK) niet op te stellen.
Grootste vraagteken staat achter Kreuziger en Battaglin. Beide kunnen dit, maar wie o wie opstellen. Battaglin reed vorig jaar top-5 in soortgelijke etappe, maar Kreuziger wordt 2e in AGR, 4e in Waalse pijl en 8e in LBL. Toch teveel punchers in mijn team:)

Wat denken jullie?

1 2 ... 128 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.