Tja, achteraf wel. Anderzijds kan je ook zeggen dat Morkov en Sabatini laten zien waarom je eigenlijk niet op hun had mogen (gecalculeerd) 'gokken'.
Indrukwekkend trouwens dat Schachmann ondanks dat kopwerk nog 'gewoon even' 26e wordt. Is wel een bijzonder complete coureur die in fantastische vorm steekt.
Rit 4 wordt wel een eerste beproeving. De rit kan alle kanten op. Ik heb toch wel vier renners op de bank voorlopig die basiswaardig zijn, en dan tel ik Viviani als opvuller nog niet mee. Voorlopig oa Luis Leon en Sam Oomen op de bank. Vooral Oomen is een lastige. Dumoulin zou eventueel het roze weer kunnen pakken, hijzelf een mooi resultaat en jongerenpunten. Maarja, kan net zo goed een punt of 4 worden. Heb nu Bennett in de basis, maar geen idee hoe zijn punchskills zijn.
'@Kiela
Ik kom aan 8.9KM aan 3.37% dan stukje 'vlak' en dan 900m aan 8.5%.
Waar haal je 500m aan 11% vandaan? :)
@Pietje
Had het niet beter kunnen zeggen, denk dat Schachmann weleens een persoonlijke favoriet kan gaan worden (zover hij dat nog niet is).
@Imbatido
Precies hetzelfde, niet gerekend op een aantal situaties waardoor ik nu mannen als Froome en 11 zekere punten van Viv op de bank laat, even afwachten of dit zo blijft natuurlijk.
@Weslety1983
Hoe zeker ben je dat 9 van je mannen meer dan 11 punten pakken? 11 zekere punten is geen gekke gedachte.
Schachmann is ook de enige coureur die er de hele tijd bij mij in de selectie gestaan heeft, mijn scorito favoriet dus. Goed tijdrijden, ploeggenoot van Viviani en kon ook goed ontsnappingen rijden. Al wordt dat laatste wat lastig, al hij en passant ook nog even het jongerenklassement gaat meepakken ;) Op de muur van Huy verraste hij me nog meer, maar tegelijkertijd vond ik ook beetje jammer dat hij hierdoor zich nog extra in de picture reed :p
Etappe 4: Verwacht dat Bmc gaat controleren, dus voorsprong <4 minuten en dan op het laatst zullen EF en Michtelton de vluchters binnen hengelen en met Woods/Yates/Chaves een slag willen slaan, inclusief boni's. Etappe 5 lekker uitrusten en naar niet gevaarlijke vluchters laten gaan en dan etappe 6 vol knallen
'@WCEendT: Haha, jij ook al? daarom staat bij mij Ulissi er ook in, ook al als kopman voor die etappe, maar verwachtte hem meer uit een ontsnapping.
Schachmann gaat hem zeker niet verliezen, maar krijgt dus ook weinig ruimte om zelf op avontuur te gaan, straks pakt hij ook nog even en passant het roze!
Ik heb Wellens gewoon als kopman staan. Maakte vandaag ook al een prima indruk. Kan me niet voorstellen dat ie het dan niet gaat proberen dinsdag. Maar misschien ga ik nog op safe en neem ik Bananito als kopman ;)
Heb nu dit staan:
Wellens (c)
Ulissi
Pinot
Betancur
Pozzovivo
Chaves
MAL
Dennis
Schachmann
Aru, Formolo, Hirt, Kangert en Viviani op het bankje
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.