Scorito Giro 2018

1 2 ... 127 ... 187 188
Gesloten
Pietje Precies

Tja, achteraf wel. Anderzijds kan je ook zeggen dat Morkov en Sabatini laten zien waarom je eigenlijk niet op hun had mogen (gecalculeerd) 'gokken'.

Indrukwekkend trouwens dat Schachmann ondanks dat kopwerk nog 'gewoon even' 26e wordt. Is wel een bijzonder complete coureur die in fantastische vorm steekt.

Laatst gewijzigd
Benzardi

Slechte dag vandaag met maar 199 puntjes.
Trouwens ik vind dinsdag en woensdag moeilijke ritten om de juiste mensen in te zetten.
Ga je voor de AK-renners of voor de puncheurs of blijft er een groepje weg?
Moeilijk,moeilijk..................

kielabokki

500 meter aan 11%, soort muur van Huy?

Imbatido

Rit 4 wordt wel een eerste beproeving. De rit kan alle kanten op. Ik heb toch wel vier renners op de bank voorlopig die basiswaardig zijn, en dan tel ik Viviani als opvuller nog niet mee. Voorlopig oa Luis Leon en Sam Oomen op de bank. Vooral Oomen is een lastige. Dumoulin zou eventueel het roze weer kunnen pakken, hijzelf een mooi resultaat en jongerenpunten. Maarja, kan net zo goed een punt of 4 worden. Heb nu Bennett in de basis, maar geen idee hoe zijn punchskills zijn.

wesley1983

Viviani komt er bij mij niet in als opvuller, dit staat nu al vast! Als je 13 namen hebt die in de punten kunnen rijden dan stel ik geen Viviani op.

WCEendT

'@Kiela
Ik kom aan 8.9KM aan 3.37% dan stukje 'vlak' en dan 900m aan 8.5%.

Waar haal je 500m aan 11% vandaan? :)

@Pietje
Had het niet beter kunnen zeggen, denk dat Schachmann weleens een persoonlijke favoriet kan gaan worden (zover hij dat nog niet is).

@Imbatido
Precies hetzelfde, niet gerekend op een aantal situaties waardoor ik nu mannen als Froome en 11 zekere punten van Viv op de bank laat, even afwachten of dit zo blijft natuurlijk.

@Weslety1983
Hoe zeker ben je dat 9 van je mannen meer dan 11 punten pakken? 11 zekere punten is geen gekke gedachte.

ivo001

Ik denk dat ik voor Bilbao als kopman ga dinsdag.

Diede34

'@WCEendt, Viviani 11 zekere punten? Dan ga je er vanuit dat Schachmann er bij blijft? Ik zie Oomen dinsdag wel het wit in rijden...

Laatst gewijzigd
kielabokki

WcEendt, aan het profiel van laatste klim. Laatste 500 meter zijn 10.8 gemiddeld.

Zal niet gek opkijken als Schachmann ver komt in het wit. Zeker dinsdag moet nog kunnen met zijn talent.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

'@WCEendT

De Giro heeft altijd veel gedetailleerde profielen van de laatste kilometers dan de Tour of Vuelta. Laatste 500 meter zijn aan 10.8%. Laatste 900 meter inderdaad aan 8.5%, gemiddelde gaat omlaag door ongeveer 100 meter vlak op ongeveer 800-700 meter van de meet.

Jori

Schachmann is ook de enige coureur die er de hele tijd bij mij in de selectie gestaan heeft, mijn scorito favoriet dus. Goed tijdrijden, ploeggenoot van Viviani en kon ook goed ontsnappingen rijden. Al wordt dat laatste wat lastig, al hij en passant ook nog even het jongerenklassement gaat meepakken ;) Op de muur van Huy verraste hij me nog meer, maar tegelijkertijd vond ik ook beetje jammer dat hij hierdoor zich nog extra in de picture reed :p

Etappe 4: Verwacht dat Bmc gaat controleren, dus voorsprong <4 minuten en dan op het laatst zullen EF en Michtelton de vluchters binnen hengelen en met Woods/Yates/Chaves een slag willen slaan, inclusief boni's. Etappe 5 lekker uitrusten en naar niet gevaarlijke vluchters laten gaan en dan etappe 6 vol knallen

WCEendT

'@Jori
Eens behalve dan dat ik UAE zie rijden voor Ulissi in etappe 5, die finish schreeuwt Ulissi.

Over Schachmann, die zie ik het wit echt niet verliezen dinsdag.

Jori

'@WCEendT: Haha, jij ook al? daarom staat bij mij Ulissi er ook in, ook al als kopman voor die etappe, maar verwachtte hem meer uit een ontsnapping.

Schachmann gaat hem zeker niet verliezen, maar krijgt dus ook weinig ruimte om zelf op avontuur te gaan, straks pakt hij ook nog even en passant het roze!

Papa Bart

'@jori
@wceendt
Ik heb nu ook Ulissi als kopman maar oeh ik twijfel nog wel, Wellens vind dit ook echt leuk. Hoe staat het met het weer?

Jori

Wellens gaf aan eerste week zich nog wat meer te willen sparen en 2e/3e week ervoor willen gaan. Al kan ik me niet voorstellen dat hij een echte vluchtersetappe als 5 gaat laten schieten. Bovendien moet je vooral niet naar renners luisteren, voor je het weet heb je Boy van Poppel in je team :p

Treenert

Welke sprinters kunnen deze 'heuveltjes'overleven volgens jullie behalve dan sprintende aanvallers als Ulissi, Wellens, LLS en een aantal klassementsrenners? Kan Pedersen dit nu ook al bijv. of welke anderen .............?

Connotador

LOL @Jori

Ik zie Wellens het dinsdag al wel proberen.

Laatst gewijzigd
laupie

Wellens heeft in een interview gezegd dat hij mogelijk nog niet de benen heeft voor de eerste week aangezien hij sinds de klassiekers minder gereden heeft. Kan dus wel degelijk een poging wagen.

http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/Giro/1.3190608

Starlynk

Ik heb Wellens gewoon als kopman staan. Maakte vandaag ook al een prima indruk. Kan me niet voorstellen dat ie het dan niet gaat proberen dinsdag. Maar misschien ga ik nog op safe en neem ik Bananito als kopman ;)

Heb nu dit staan:

Wellens (c)
Ulissi
Pinot
Betancur
Pozzovivo
Chaves
MAL
Dennis
Schachmann

Aru, Formolo, Hirt, Kangert en Viviani op het bankje

wesley1983

'@Starlynk: als BMC nog een extra dag de roze trui voor Dennis wil, zou Pinot een veiligere kopmankeuze zijn denk ik, met Wellens zou het toch alles of niets zijn. Maar met zo'n keuze kan je wel het verschil maken natuurlijk!

Erayse

Wanneer komt er een beslissing omtrent de sprint van bennet?

Pietje Precies

Niet, lijkt me. Als Viviani niet had gewonnen denk ik wel, maar nu is het niet écht nodig. Verder was het niet super erg en scheelde het dat ie uitweek nadat ie doorhad dat ie fout zat.

kevinraar

Een vraag Hoe ksn je andere mensen zoeken op dit forum?

Erayse

Ik zou dat wel raar vinden. Enkel straffen als het misgaat

Pietje Precies

Tja, zo werkt het in de praktijk vaak wel. Ik ben overigens met je eens dat dat natuurlijk niet juist is.

Maar ik kan hier wel begrijpen dat ze het door de vingers zien (doordat Bennett vlot uitweek toen ie doorhad dat ie echt fout zat).

1 2 ... 127 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.