Scorito Giro 2018

1 2 ... 13 ... 187 188
Gesloten
Jori

verwacht dat Soler en Amador een mooie 3(.5) miljoen gaan kosten, die worden immers hier al lekker gehyped (ik inclusief) en dan plakt scorito er altijd wel een prijsje op ;)

Connotador

Soler was afgelopen Vuelta al 2 miljoen ;)

Jori

exact, dus een waardeverdubbeling van x2 ligt dan wel in lijn der verwachting, zie Mareczko ;)

Karperdrol

Iemand een idee wanneer de update komt in Scorito?
Kunnen we weer verder puzzelen.

WCEendT

Denk Soler 4 mil, is hij ook wel waard, een echte meerwaarde en zeker ook een must-have. Zou hem zelfs voor 5 mil nemen, must-have!!! Hype!!! Aaaahhhh Soler.

Update pas over 2 weken denk, stagiaire heeft vakantie.

Laatst gewijzigd
wesley1983

Correcte prijs voor Soler zou 2 of 2.5 mil zijn volgens mij, akkoord hij heeft Parijs-Nice gewonnen maar heeft toch nog geen enkele topnotering gereden in een grote ronde. Vond 2 mil. vorig jaar in de vuelta overigens ook al veel te duur! Bennett 10e in de vuelta van 2016 en boem 2 miljoen,vind ik trouwens ook redelijk overpriced net als Van Poppel. Of is dit omdat ze voor een Nederlandse ploeg rijden?

Laatst gewijzigd
WCEendT

Bennett vind ik gewoon naar waarde in dit deelnemersveld geprijsd. Van Poppel is me veeeelte duur, is voor mij zeker niet gelijk aan Sam Bennett.

Baal ervan dat Nizzo niet meedoet, had graag gehad dat andere hem in hun team namen voor die prijs. De man in het rood is nu wel zeer interessant geworden.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Een aantal jongens is wel al heel stevig geprijsd voornamelijk vanwege hun huidige vorm, ik ben benieuwd wat er bij komt.

Dumoulist

Ook ik ben deze editie weer van de partij! Het klassementsteam is zelfs al bijna klaar.

Maar ik heb volgens mij nog niemand gehoord over Kangert? Hij reed vorig jaar een sterke Giro en stond na 2 weken koers nog 7de met een dikke minuut achterstand van het podium. Leek ook steeds sterker te worden totdat hij onderweg ergens dat paaltje kuste.. Iemand enig idee hoe hij hiervan is herstelt? Hij rijdt overigens net zo’n kleurloze voorbereiding op de Giro als vorig jaar dus dat wil nog niks zeggen. Als hij net zo goed blijkt te zijn als toen dan is 1 miljoen een koopje.

JvdBrink

'@Dumoulist Toen hadden ze bij Astana volgens mij geen uitgesproken kopman (Cataldo misschien?!) Ik verwacht dat Kangert dit jaar in dienst moet rijden van MAL. Tevens vind ik dat er een hoop potentiële koopjes zijn voor 1 mil..

hartstikkebedankt

Mijn ervaringen met jongens uit die categorie zijn meestal niet zo heel goed, maar het zou kunnen. Hij moet in ieder geval wel een heel goede Romandie rijden wil hij in mijn team komen.

dspiky

Er zijn zojuist enkele renners toegevoegd door Scorito, waaronder Debusschere (1mil) en Soler (3mil).

Edit: Ook Mas staat er nu bij (2mil).

Laatst gewijzigd
Mathieuke112

Mas (2mil) ook toegevoegd, keuzes keuzes keuzes

Gladiool

Wat een achterlijke prijzen dit jaar :' )

Laatst gewijzigd
Matthijs603

En Eg voor 500.000 kan een aardig gokje ter aanvulling zijn.

WCEendT

Mas te duur, is als ik mij niet vergis al sinds TDU aan het koersen. 750k/1000k had veel reëler geweest.

Soler en vooral Debussschere het overwegen waard.

@gladiool
Deels mee eens, ben dit jaar meer bezig met het afschrijven van renners omdat ze te duur zijn dan echt met het kiezen van renners. Zo blijven er uiteindelijk wel 20 over.

Laatst gewijzigd
Imbatido

En Ciccone die steeds minder interessant begint te worden met zoveel goede jongeren ...

Gladiool

'@WCEendT: Ik heb precies hetzelfde gevoel. Het wordt wel kiezen dit jaar..

Karperdrol

Enrico, is ook het overwegen waard lijkt mij.

ditisdavid

Debusschere voor 1 miljoen valt niet tegen als je ziet welke bedragen er op andere sprinters geplakt worden. Soler is gewoon even duur als een Chaves en dus minimaal 500k te duur. Mas was voor 750k/1 miljoen wel erg goedkoop geweest gezien teampunten Viviani, 2 miljoen is dan weer te duur.

WCEendT

Soler krijgt wel U25 punten en Chaves niet. Chaves kan ook volledig onderprijsd zijn als hij zo goed is als in giro 2016, beide renners met een totaal verschillend verhaal hoe ze op 3 mil zijn gekomen.

Maar met 3 mil voor Soler heb ik al het gevoel dat MAL moet uitvallen om deze prijs te rechtvaardigen (kan er volledig naast zitten).

Laten we het maar gewoon zeggen: Debusschere is de beste 1 mil sprinter en zeker met de prijzen van de andere sprinters een koopje.

Laatst gewijzigd
Imbatido

Soler is op basis van de CQranking 2018 wel de beste klassementsrenner aan de start in de Giro. Tenzij je Wellens ook als klassementsrenner ziet, dan is ie tweede.

Dumoulist

Wat een prijzen inderdaad. Voor mij is MAL, met zijn versnelling in de benen, ook een zekerheidje. Die kan je gerust meerdere keren tot kopman bombarderen en dan maakt dat prijskaartje niet zoveel meer uit. En dan hebben we het nog niet eens over de jongerentrui. Echter blijft er op deze manier niet veel geld meer over. Kan Scorito misschien nog ergens een blik C-sprinters opentrekken?

hartstikkebedankt

MAL en Pozzovivo zijn de eerste 2 die ik heb aangeklikt, de rest kan er allemaal nog wel uit.

WCEendT

De renner die ik als eerste ga aanklikken zit nog niet in het spel ;).

1 2 ... 13 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.