Scorito Giro 2018

1 2 ... 12 ... 187 188
Gesloten
Treenert

http://www.wielerflits.nl/nieuws/282707/pinot-rijdt-volgend-jaar-geen-giro-voorafgaand-aan-tour.html

http://www.wielerflits.nl/nieuws/311153/pinot-kijkt-uit-naar-nieuwe-giro-deelname.html

http://www.wielerflits.nl/nieuws/320865/pinot-richt-pijlen-opnieuw-op-giro-en-tour.html

Het kan verkeren. Wat lezen jullie in die laatste zin in het 3e artikel? Of moet ik mijn conclusie alweer bijstellen gezien zijn recente vorm en overwinning?

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Gaat Pinot in de Giro nu dus rustig aan doen?

@Treenert, ik dacht eigenlijk aan Madonna bij die zangcarrière van Ciccone

Jori

'@treenert: En als je de resultaten en vorm van Pinot bekijkt? Geen idee hoe hij het ooit wilt rijmen met de tour maar op basis van vorig jaar resultaten en dit jaar resultaten ga ik hem er echt niet uit laten :p

Imbatido

Trek heeft de selectie kennelijk al rond, al weet ik niet wie er nou inzitten. Maar Pedersen en Eg naar de Giro. Brambilla is de kopman. En Nizzolo is kennelijk afgehaakt.

https://politiken.dk/sport/cykling/art6463114/Ny-dansk-klatrekomet-f%C3%A5r-h%C3%B8jst-uventet-lyndebut-p%C3%A5-storhold-i-Giro-dItalia

Laatst gewijzigd
Jori

Brambilla de kopman? das gedurfd na de ronde van Kroatië. Ik weet wel welke naam ik nu nog meer met rood ga omcirkelen.

Had trouwens Soler de tour en mss vuelta combi verwacht, nadat hij dus met de kopmannen de kasseienrit was gaan verkennen en hij ook meedeed aan een kasseienwedstrijd

Laatst gewijzigd
JimKro

Nizzolo zou dan alvast 1 sprinter zijn die ik sowieso niet mee zou hebben genomen en waar ik nu ook niet wakker van hoef te liggen.

Karperdrol

'@Jori 500k, rood shirtje.

WCEendT

Had Soler ook zeker niet verwacht. Nog maar even afwachten welk geluid er van Movistar zelf komt.

Treenert

'@Valvuillerdemoz : dat lees ik dus ook, maar dat is toch gewoon met zand strooien gezien zijn huidige vorm? Dat hou je toch niet vol tot aan augustus?

@ Jori: dat vind ik ook lastig wat betreft Pinot, daarentegen is hij wel duur.

@ Jori: is rood bij jou wel of no go?

Jasperdewaal11

Ik hoor Danny v Poppel ook helemaal niet/nauwelijks genoemd als Sprinter hier dat is toch wel een uitdager voor Viviani ?

WCEendT

'@Jasper
Nationalistisch much?

hartstikkebedankt

Ben blij dat Nizzolo niet meegaat, nu zit ik alleen nog met Modolo :P

Jasperdewaal11

'@ WCEendt nah naast een gezonde dosis die iedereen zou moeten hebben. Hij heeft al wel wat topperdjes geklopt in Abu Dhabi. Dus zou het toch moeten kunnen. Ik zal niet zeggen elke sprint maar durf wel te zeggen dat hij 2/3 x bij een Top 3 kan sprinten als hij niet valt of pech heeft.

Valvuillerdemoz

'@Treenert: Heb nu alledrie de artikelen maar eens gelezen voor een betere interpretatie.
Pinot denkt, doordat er nu een extra week tussen de Giro en de Tour zit, wel fit aan de tourstart te kunnen verschijnen.
Ik denk ook niet dat Pinot in de Giro een beetje mee gaat hobbelen.

Colbrolli

Gaat Wagner weer lead-out spelen voor vPoppel?

Jori

'@jimkro: vind het wel jammer, leek me al snel een 3 miljoen die je in je verdere selectie te kort zou komen, terwijl hij zeker niet fit leek gezien het voorjaar en ronde van Kroatië. Hoewel door namen als Nizzollo door te strepen, de middenmoot tussen budget sprinters en toppers natuurlijk dunner wordt, en daarmee in het voordeel van de goedkope renners dus
@treenert: Pinot = no-brainer, om alvast de eerste te zijn die met het woord aan de haal gaat. Met rood omcirkelen = 99% kans dat hij mee gaat, anders had ik er met rood een streep doorgezet :p
@jasperdewaal: Zeker een uitdager, maar daar blijft het in mijn ogen ook wel bij. Had voor 1.5 en mss 2 miljoen wel het gokje willen nemen, maar 2.5 miljoen vind ik toch wel te gortig.
Qua sprint wordt het gewoon Viviani als kopman en dan budget sprinters die de strijd om plek 5 t/m 13 mogen uitvechten om in de bergen te knallen met een groot budget

Laatst gewijzigd
Treenert

Is Jakub ook niet gewoon te duur? Mooie 15e plek. Kittel liet het daar zelfs lopen dacht ik..

https://www.procyclingstats.com/race/dubai-tour/2018/stage-2

Laatst gewijzigd
Niballie

Zeker.

WCEendT

Zeker met het parcours van de giro is Mareczko te duur, zie hem twee keer sprinten voordat hij ermee stopt.

Jori

'@treeneert: zaten gewoon te veel hoogte meters in, op een iets vlakker parcours kan hij beter uit de voeten ;)

2 jaar terug gokje met hem genomen voor 750.000 en was het na een week en 0 sprints al klaar
dus toen besloot scorito hem het jaar erop maar te verdubbelen in prijs en dit jaar gooien ze er nog 500.000 bij. over 2/3 jaar is het dus by far de duurste sprinter van het veld

Laatst gewijzigd
snoek1974

Ok Soler en Amador volgens cycling fever , maak het puzzelen weer lastiger en leuker

Twijfel vooral hoeveel budget ik aan sprinters budget wil uitgeven .

Kling

Mooi dat al die tweede- en derdelijnsprinters duurder zijn geworden. Bij de GC-mannen moest je altijd al wat grote namen thuis laten, nu moet je ook weloverwogen keuzes maken bij het samenstellen van je spurtersteam. Zéker als je Viviani mee wil nemen (en dat wil je). Dat wordt puzzelen!

Over het droppen van namen: wees er inderdaad een beetje voorzichtig mee. Natuurlijk is het leuk om hier potentiële toppers met elkaar te wegen en te bespreken. Maar het is toch veel leuker om straks met trots te kunnen vertellen dat jij die kanjer in je Giro-team hebt?

WCEendT

De namen die tot dusver 'gedropped' zijn, weet iedereen van af. Daarnaast maakt het niet uit hoe vaak Ciccone hier genoemd gaat worden uiteindelijk maak je toch zelf de keuze.

nathancouw

Is kijken of Amador het kan laten zien in Romandie, allicht verdiend hij daar zijn plek in mijn team. (Nu dat Soler niet meer Romandie rijdt).
Ik ben ook benieuwd of Roson zijn TA en Algarve een mooi vervolg kan geven.

Connotador

Nizzolo inderdaad van de startlijst af bij Trek (Cyclingfever).

Laatst gewijzigd
1 2 ... 12 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.