Scorito Giro 2018

1 2 ... 11 ... 187 188
Gesloten
Jori

'@nasibal: Beetje bijblijven, het is nu dus O'Connor

WCEendT

Berhane?

wesley1983

Mijn goedkoop troefje om te gebruiken in de proloog in mijn voorlopig team is dus ook al genoemd. Dank u, lol!

Van O’ Connor verwacht ik eigenlijk niks, is zijn eerste grote ronde dus ik verwacht dat hij eerst eens meedoet om ervaring op te doen, van het pittige Italiaantje verwacht ik persoonlijk meer, is al het derde jaar dat hij start dus het zou zomaar zijn doorbraak kunnen zijn.

Poeksel

Eens met Starlynk dat 500k sprinters > 500k klimmers. In de tour van 2016 waren dat Enger (3e en nog wat keren top 10), McLay (dito) en Laporte (twee keer top 5, maar werd sprintkopman door uitvallen Bouhanni). Met die drie renners (en nog wat usual suspects) pakje je behoorlijk wat punten in de sprintetappes maar had je ook genoeg geld over om de klassementtoppers te nemen.

Rutgerca

Zou Gavazzi sprinten, of zou Belletti ervoor gaan?

Starlynk

'@nasibal: oh ja, Kudus, ook nog zo'n mooi voorbeeld van die 500k klimmer die altijd een koopje lijkt, maar het nooit is.

En vanaf Vuelta 2014 kan ik terugkijken voor de prijzen, daarvoor helaas niet, maar idd Landa 2015 was 750k, Jungels 2016 was 1m.. Gebroeders Yates waren in tour 2015 allebei 750k (en niet interessant voor Scorito, want: aanvallers)..

Qua sprinters heb je er inderdaad wel een aantal voor 500k die interessant waren als teamvulling, maar dat is dan meer, zoals Poeksel ook zegt, om budget vrij te maken om er voor te zorgen dat je meer klassementsmannen kunt pakken en een grotere kans hebt om de top 5 uit het klassement te hebben.

JansK

Zoals Starlynk al aangeeft, de "goedkopere" sprinters zijn handig als teamvulling om budget voor de grote kanonnen vrij te maken. Ik probeer deze ronde 2 "goedkopere" sprinters te hebben, en 2 duurdere (E.V. en S.B die ik er nu heb ingeklikt)

Verder breek ik al dagen mijn hoofd over B.H. Die staat voor 750K erin en in bepaalde etappes zal er vast voor hem gereden worden, maar ik ben bang dat goedkoop duurkoop gaat worden.

Mathieuke112

O'Connor lijkt op voorhand voor 750 K toch wel een pareltje... aangezien hij ook nog meestrijdt voor de jongerentrui.
Echter zal je zien als je hemt pakt dat hij geen potten kan breken

Jasperdewaal11

Okay I wil Froome gewoon niet in mijn team hoogstens een ploeggenootje van hem. Ik gun het hem op het moment gewoon niet, hopen dat karma toeslaat.

Chris85

Coquard ook nog eens voor 500k gehad waarin hij redelijk wat punten haalde.

Quintana voor 500k was sowieso in een Tour de France. Iemand in ons vriendenpoultje had hem per ongeluk omdat hij meedeed als Quintana Rojas als ik me niet vergis. Hij dacht dat het JJ Rojas was toen..

JimKro

Het jaar dat Quintana tweede werd was hij geloof ik 1 miljoen. En zo’n beetje iedereen had hem in zijn team. Net als toen met Aru voor 500k inderdaad.

Starlynk

Als Quintana in Tour 2013 500k was, dan was dat wel echt een blunder van Scorito.. Coquard 500k moet dan Tour 2014 zijn geweest... Dat zou ze nu ook niet meer gebeuren, als je ziet wat voor resultaten die voor die tour al had gereden... Als een renner dat nu zou doen, dan zou ie zeker 750k, waarschijnlijk 1m zijn.

Vind het op zich wel leuk dat ze daar van geleerd hebben. Gratis punten weggeven aan mensen die procyclingstats.com kunnen openklikken ben ik niet zo'n fan van :p

nasibal

In datzelfde jaar was kwiat 500k. Reed toen bijna in elke etappe top 20. Vaak zelfs top 10.

Starlynk

5/7 etappes in de Tirreno top 20, 4e in het eindklassement en witte trui.. 4e in Amstel, 5e in Waalse Pijl... Wat zullen we er eens voor prijsje op plakken? 500k!

Ik vermoed dat hun algoritme toen puur naar de resultaten in grote rondes tot dan toe keek ipv ook naar andere resultaten. Zoals gezegd, blij dat ze dat veranderd hebben ;)

Chris85

'@Jimkro Kan idd ook dat hij toen 1 miljoen was, durf ik niet te zeggen. Niemand van ons volgde toen echt intensief het wielrennen dus we kende Quintana allemaal nog niet haha.

@Starlynk Was Coquard zn eerste grote ronde, was daarvoor vooral actief als baanwielrenner. Moet idd ook een Tour geweest zijn omdat dat de enige ronde was die we toen speelde op Scorito.

JimKro

Tour de France 2013 was sowieso een makkelijk jaar inderdaad. Quitmana 1 miljoen, Kwiat 750k, Mollema 1,5 miljoen. Kristoff was geloof ik ook maar 1,5 miljoen. Het budget was wel gewoon al hetzelfde, rond de 50 miljoen.

Rutger98

Weet iemand de prijs van Chaves in de Vuelta 2015? Kan me herinneren dat die ook niet al te duur was.

Voor deze Giro, wat te denken van Ruan Mullen, kan best eens het wit pakken in de proloog en dan wat teampunten opstrijken met Nizzolo...

Laatst gewijzigd
Treenert

Toen ik met Ab Normaal PB's aan het versturen was bedoelde ik (ergens op pag 2 of 3) met zanger: Giulio (Iglesias) Ciccone. Logisch dat meer kenners hier dat was opgevallen maar laten we de meelezers (en dat zijn er veel) buitenspel houden door ze dan niet hier te droppen.

snoek1974

'@ Rutger gaat die Mullen een betere proloog rijden dan Lopez ?

Lees ook O conner maar ze spelen toch gewoon Gibbons uit voor de sprint .

dspiky

O'Connor is geen sprinter. Als hij het goed gaat doen dan zal dat in de bergetappes zijn.

Marc Soler is nu ook toegevoegd aan de startlijst. Zou hij voor een klassement gaan? Als dat zo is dan zijn de "zekere" punten voor het jongerenklassement van M.A. Lopèz niet zo zeker meer.

Laatst gewijzigd
Wanderson89

Waar zie je dat Soler is toegevoegd?

dspiky

'@Wanderson,
Hij staat nu op de lijst bij CyclingFever, die vrij betrouwbaar zijn als het op startlijsten aankomt.
http://www.cyclingfever.com/editie.html?detp=view&_ap=startlijst&editie_idd=MjgzNzE=

Laatst gewijzigd
Wanderson89

Merci

Karperdrol

Hofland van de startlijst afgehaald. Jens voor de sprint!?

Jori

Of Greipel die weer even warm wilt draaien voor de tour en na etappe 13? ermee kapt

1 2 ... 11 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.