Scorito Giro 2018

1 2 ... 130 ... 187 188
Gesloten
Ab Normaal

Ik heb Dennis niet, maar zou 'm hier zeker in mijn team opnemen.
heeft een sterke punch en dit kan hij echt wel aan. het zal een spel van seconden zijn hier, echt niet veel meer.
Mijn favorieten zijn hier Woods, Yates en Dennis.

vasnd

'@jvdbrink
LLS vanuit een kopgroep/ late uitval

romanoww

Ik zie Matej en LLS vanuit de afdaling inderdaad wel seconden pakken... Maar goed - all or nothing is wat vroeg. Ik twijfel nog even door.

YungNikopolidis

Interessant: "Yates is echter niet de échte kopman bij Mitchelton-Scott, want dat is Esteban Chaves. Een co-kopmanschap is echter niet uitgesloten, afhankelijk van het verloop van de koers. ‘Ik denk dat het een voordeel voor ons is in het hooggebergte. Dan zijn wij één van de weinige teams met een renner meer’, weet White. ‘Als Froome of Dumoulin een slechte dag heeft, kunnen we de tijd die we verliezen in een tijdrit goed maken.’"

Wouter van Diepen

'@all

Zou LL Sanchez (heb hem ook in mijn team) deze etappe niet orders krijgen te blijven bij MAL? Het is natuurlijk koffie dik kijken tot en met in mijn optiek, en zelf persoonlijk te veel opties voor de punchetappes als deze.

Het is in mijn optiek moeilijk te voorspellen of Astana gaat voor een etappeoverwinning met Lutsenko/LL Sanchez + Klassement MAL of nu 1e week volledig alle ballen op MAL spelen.

Diede34

Ik heb de volgende opties:

Dennis
Dumoulin
Yates
Woods
Wellens
Aru
Pinot
MAL
Viviani
Stybar

En ook wellicht:
Oomen
Hermans
Pantano

Ook dus 13 potentiële puntenpakkers.

Oomen vs Dennis is weer de keuze, in etappe 2 verkeerd gegokt, nu toch maar Dennis dan.

Pantano zal zich denk ik nog wel even rustig houden.

Hermans zou zomaar eens een hele leuke gok kunnen zijn, maar hij gaf aan eerst 10 minuten te willen verliezen, dat heeft ie nu nog niet iig.

Dus blijft waarschijnlijk de keuze voor mij, welke van die eerste 10 laat ik thuis? Ik neig op dit moment naar MAL

sprintgeit

'@Diede:
Was de rustdag per abuis vergeten! Meer bezig met zelf sporten dan de Giro op het moment :D

Afijn, dan staat m'n opstelling in ieder geval op tijd in de steigers.

janstof

Ik heb de volgende opties:

Froome
MAL
Pinot
Yates
Pozzovivo
Woods
Formolo
Bennett
Dennis
Ulissi
Wellens
Viviani

12 man voor 9 posities. Viviani, MAL en Formolo gaan waarschijnlijk plaats nemen op de bank. Al twijfel ik wel tussen een aantal mannen, MAL/Formolo en Bennett. Ik ben niet helemaal bekend met de punch kwaliteiten van van Formolo en Bennett op dit terrein, Volgens mij zijn die van Bennett wel redelijk i.v.m. die andere 2, of zie ik dat verkeerd? iemand hier wat meer info over?

henkjmol

Formolo was nochtans 7de bij bastenaken luik.
Die kan echt wel een heuveltje opknallem

Benzardi

Met deze 9 ga ik het mee doen, al heb ik nog een paar twijfels.

T. Dumoulin
M. López
F. Aru
T. Pinot
D. Pozzovivo
M. Woods (C)
S. Henao
R. Dennis
L. Sánchez

klumper

Met deze 9 ga ik het doen,

Yates (C)
Dumoulin
Lopez
Aru
Pinot
Pozzovivo
Ulissi
Brambilla
Schachmann

Geen plaats voor G Bennett, Hirt, Konrad, Carapaz en Viviani

Connotador

'@Pietje precies

PB!

@YungNikopolidis

Yates in eerste instantie niet een échte medekopman volgens, White? Verrassend! Dan zou hij morgen voor de etappe kunnen gaan (en wellicht ietsjes alles of niets). Klinkt mij iets risicovoller in de oren om uit te spelen als kopman, maar gelukkig hoef ik zelf die keuze niet te maken ;)

Laatst gewijzigd
Ralph123

Kunnen we Tim Wellens verwachten bij de kanshebbers?

jsprunk

Lastige morgen. Vooraf had ik met potlood hier Wellens als kopman staan, maar of ik het aandurf? Woods lijkt het beste alternatief. Of toch gewoon Dumoulin?

elstupidoloco

Zelfs als BMC morgen de kopgroep niet per se terug wil pakken, zie ik een kopgroep niet weg blijven, omdat de mannen uit het klassement hun ploegen gewoon belachelijk hard op kop zullen laten rijden om iedereen af te matten. Begin van de ronde, dus al die energie moet er nog uit. Klassement ligt nog niet in een plooi, ik zie weinig hoopvolle tekenen die er op wijzen dat de kopgroep vooruit kan blijven. Meest veilige kopmankeuze lijkt Pinot

Diede34

Ik heb een mooie bron gevonden die mij heel duidelijk antwoord geeft op de vraag Wellens wel of niet. Zal em morgen 5 minuten voor de deadline delen op het forum :)

Ciao

wesley1983

Mijn voorlopige selectie voor morgen: Pinot (c), MAL, Froome, Aru, Chaves, Pozzovivo, Wellens, Schachmann en Dennis.
Ik zit ermee in mijn hoofd om Ulissi op het bankje te laten uitrusten voor etappe 5, waar ik vind dat het beter op zijn lijf geschreven is. Hij zit daar in de wachtkamer samen met Formolo, Carapaz, Nieve en Ciccone, waar enkelen in actie mogen komen vanaf etappe 6. Viviani hoeft hier eigenlijk niet benoemd te worden, doordat je zoveel keus hebt zou je zomaar iemand op het bankje laten die veel hogere punten scoort dan zijn zekere 8 of 11 punten. Het is nu al moeilijk genoeg!

duimp30

Lees vaker dat pinot veilige keuze is, waar is dit op gebaseerd?
Mohoric ook een kanshebber lees ik, lijkt mij toch iets te zwaar voor hem. Lastigste is volgens mij hoeveel aanvallers je mee durft te nemen.

gesink/dekker

Toch een aantal twijfelgevallen in mijn team:
- Ciccone, Ulissi, Poels , Froome, Konrad, G Bennett en nog maar plek voor 2 renners...

wesley1983

'@Duimp: Ik vind dit omdat hij net als Woods een aardig sprintje heeft op het einde en van hem ben je zeker dat hij de vorm al heeft. Wellens kan zijn aanval inzetten van heel ver (waardoor hij het risico loopt helemaal weg te zakken uit de top-20) of op het allerlaatste vanuit het peleton net als de anderen, doordat je dit niet weet is het een groter risico!

Lowland

Aru (c), Tom, Lopez, Pinot, Chavez, Pozzovivo, Bennett, Woods, Betancur

Over: Wellens, Henao, Oomen, Viviani

duimp30

'@wesley1983 ah thanks voor de uitleg.
Zal nog even puzzelen worden.

Starlynk

De kans dat Pinot top 20 rijdt is (een stuk?) groter dan de kans dat Wellens top 20 rijdt, maar de kans dat Pinot wint is weer ietsje kleiner dan dat Wellens wint.. Het is maar net hoeveel risico je wilt nemen :)

Connotador

'@duimp30

Mohoric zou wel kunnen, maar dan vanuit een succesvolle ontsnapping.

Edd1e

Zeker:
Woods (C)
Pozzovivo
Pinot
Dumoulin
Wellens
Schachmann
Chaves
Froome

Twijfel:
MAL
Ulissi
Oomen

Ulissi was niet echt overtuigend in de ardennen.
Oomen zal bij Dumoulin blijven, verwacht daar geen top vijf 5 van.
Van MAL weet ik niet hoe goed hij nu is. Krijgt voor nu de voordeel van de twijfel.

1 2 ... 130 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.