'@duimp30
Ik zal het anders zeggen; mocht er een ontsnapping vooruit blijven, lijkt me Mohoric een hele mooie naam.
Denk trouwens dat het eerder de grotere belangen van Dennis/BMC zijn om het roze te willen behouden dan dat de belangen van Dumoulin, Contador, MAL etc zo groot zijn om voor de zege te strijden.
'@Sjappie: Woods kan gewoon niet tijdrijden dus dit vind ik moeilijk te beoordelen qua vorm dan, maar wel zijn voorbereiding die niet optimaal verliep door ziekte en eigenlijk alleen maar goed was in LBL. Aru, MAL en Chaves (ook door hun 'mindere' voorbereiding) lijken inderdaad renners voor de laatste week maar zie ze wel al vooraan zitten morgen doordat het eigenlijk niet zo heel lang is die klim.
bennet, carapaz, viviani en ciccone..
ik heb nog 2 plekjes vrij in mijn team naast: Froome, MAL, Aru, pinot, pozzo, chaves, ulissi en wellens
naar jullie mening is wellens als kopman een grote gok.. maar wellens heeft zulke soort aankomsten toch al wel gewonnen dit voorjaar
ik kan ook op safe gaan spelen met pinot of pozzo als kopman, maar ik durf toch wel het risico te nemen met wellens denk ik
ik weet zelf echt niet wat ik moet verwachten van een carapaz en een ciccone en hoe zit het met de punchkwaliteiten van bennet?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.