Scorito Giro 2018

1 2 ... 131 ... 187 188
Gesloten
duimp30

'@connotador
Ik lees meerdere malen dat een kopgroep het echt tot de finisht haalt vrij klein omdat de belangen van de klassementsrenners groot zijn.

Dus Mohoric zal het wel niet redden maar dat blijft een gok

Lowland

Eigenlijk zouden wij maar 8 renners moeten kunnen opstellen, aangezien de daadwerkelijke ploegen dat ook maar kunnen. Zou het spelletje een stuk moeilijker en dus interessanter maken.

kasjaar

Ik heb nog 4 plekken over voor:
Froome
Henao
Poels
Oomen
Ciccone
Mohoric
Stybar
Pedersen
MA Lopez

Iemand enig idee?

sjappie

Ik begrijp niet goed waarom Woods hier voor veel mensen topfavoriet is. Rijdt slecht dit jaar. Bij LBL 2e maar dat was uit een ontsnappinkje waarbij Bardet hem mooi naar de finish reed.

Bilbao of Yates pakt m morgen.

wesley1983

Zie dat er hier al twijfelen over Ulissi, zeker hem niet op de bank zetten omdat ik dat overweeg. Je eigen gevoel volgen!
@Sjappie: daarom dat ik zei van Pinot weet je al zeker dat hij de vorm heeft, dit was op Woods gericht.

Laatst gewijzigd
sjappie

'@Wesley... precies. Je kunt beter iemand pakken die voor zijn doen een goede tijdrit heeft gereden want dan weet je dat de vorm goed is. Dus bv Yates, Bilbao, Goncalves, Pozzovivo, Wellens of Pinot.
Aru, Sanchez, MAL en Woods horen daar niet bij.

Connotador

'@duimp30

Ik zal het anders zeggen; mocht er een ontsnapping vooruit blijven, lijkt me Mohoric een hele mooie naam.

Denk trouwens dat het eerder de grotere belangen van Dennis/BMC zijn om het roze te willen behouden dan dat de belangen van Dumoulin, Contador, MAL etc zo groot zijn om voor de zege te strijden.

Laatst gewijzigd
Bezem/wagen

Ik sta er slecht voor, beter dan 55%. Dat is het resultaat van enkele overmoedige gokjes (die ik mij nu beklaag).
Kortom, ik moet risico's nemen (daar ga ik weer!) en stel dus Betancur op als captain. Betancur wordt de Urán van de Giro, let maar op!

wesley1983

'@Sjappie: Woods kan gewoon niet tijdrijden dus dit vind ik moeilijk te beoordelen qua vorm dan, maar wel zijn voorbereiding die niet optimaal verliep door ziekte en eigenlijk alleen maar goed was in LBL. Aru, MAL en Chaves (ook door hun 'mindere' voorbereiding) lijken inderdaad renners voor de laatste week maar zie ze wel al vooraan zitten morgen doordat het eigenlijk niet zo heel lang is die klim.

sjappie

'@Wesley: ze kunnen wel aardig mee wellicht maar ik vind het geen captainmateriaal. Zelf pak ik Yates (heb Woods wel in mijn team en bij de beste 9)

Casey

Ik acht de kans aanemelijk dat TDM morgen weer de roze trui pakt, of hij dat nou wil ofniet..

duimp30

Dennis kan toch ook aardig mee komen morgen lijkt mij hoor. Dumo zal mee fietsen als de concurenten ook gaan dus het zo maar mogelijk. Yates die het roze pakt zou mij ook niet verbazen

Casey

'@Duimp30

Eens! : )

wesselvanoers

bennet, carapaz, viviani en ciccone..

ik heb nog 2 plekjes vrij in mijn team naast: Froome, MAL, Aru, pinot, pozzo, chaves, ulissi en wellens

naar jullie mening is wellens als kopman een grote gok.. maar wellens heeft zulke soort aankomsten toch al wel gewonnen dit voorjaar
ik kan ook op safe gaan spelen met pinot of pozzo als kopman, maar ik durf toch wel het risico te nemen met wellens denk ik

ik weet zelf echt niet wat ik moet verwachten van een carapaz en een ciccone en hoe zit het met de punchkwaliteiten van bennet?

elstupidoloco

'@wessel

Dat ligt er maar net aan hoe hard ze de 15 km of zelfs de 50 km voor die laatste kilometer afraffelen. Als Wellens daar nog bij een groepje favorieten zit, maakt het een meer dan behoorlijke kans. Maar hoe groot gaat de favorietengroep daar nog zijn?

bakfiets

Ik stel morgen ook mijn klassementsmannen op plus Wellens. Ik hierop dat het bij elkaar blijft en de klassementsmannen zo hard mogelijk naar boven rijden. Zie je vaak in het begin van een ronde.

Yates (c), dumoulin, Woods, MAL, Chaves, Wellens, pinot, aru, schachmann.

nasibal

Goncalves pakt morgen het roze, mark my words.

wesley1983

'@wessel: ga je er 10 opstellen? Je hebt nog 2 plaatsjes vrij naast ( en dan noem je 8 namen) 😂

elstupidoloco

'@nasibal

Hoe dan? 😂

Casey

'@ wessel

Ik vraag mij ook af wat G Bennett kan op deze aankomst. Heb nog 1 plekje over voor Bennett of Oomen.

Jori

Op dezelfde manier als dat Schachmann hier gaat winnen en de 2e plaats in het ak overneemt

nasibal

'@Elstupido

Ah, nevermind, dacht dat hij binnen 10 seconden stond.

Overigens ga ik morgen een 'gokje' nemen met Schachmann en Oomen als renners 8 en 9. Dit ten koste van Bennet, Roche en/of LL.

Jori

Schachmann krijgt al 12 punten en heeft bewezen dit te kunnen, lijkt me niet zo'n gok. Oomen is ook niet zo'n verkeerde, al vraag ik me af waarvoor je Roche hebt meegenomen als je hem hier niet opstelt?

Crashtester

'@Nasibal: dat zou ik geen gok willen noemen. Geen grote althans. Het überhaupt selecteren van Roche daarentegen... :p

Casey

'@ Nasibal,

Oomen ten koste van Bennett, is dat echt een gokje? :)

1 2 ... 131 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.