Scorito Giro 2018

1 2 ... 136 ... 187 188
Gesloten
kielabokki

Kep lang getwijfeld of ik Woods wel kopman wilde maken met deze technische finale. Toch maar gedaan, maar nog steeds niet zo zeker.

jsprunk

Wellens (c)
Woods
Chaves
Dumoulin
Dennis
Schachmann
Brambilla
LL Sanchez
Pinot

MAL, Aru, G Bennett en Viviani op de bank..

KissMyAce

Zoet
Janmaat
De Vrij
Van Dijk (c)
Van Aanholt
Wijnaldum
Van de Beek
Strootman
Depay
Janssen
Babel

Van Peppen, Rutjes, Pieters, Huntelaar, Beugelsdijk, Immers en Kluivert op de bank.

Heb nog lang getwijfeld tussen van Peppen en van Aanholt. Toch voor de laatste gekozen omdat ik toch denk dat ie veel beter is. Kluivert op de bank omdat ie irritant is. Beugelsdijk op de bank om de rust te behouden.

Dumoulist

Zijn er nog steeds 2 teveel.

Fcmitch

Ook apart dat Cillissen thuis is gelaten.

Rebellin

'@KissMyAce

Strootman was met zijn 3 miljoen toch veel te duur?

vasnd

Wellens geen kopman vandaag omdat ik niet geloof dat hij op de limiet vlammende klassementsmannen voor gaat blijven op deze percentages. Met Yates heb ik natuurlijk wel een luxe-alternatief.

Rebellin

Apart dat niemand hier Jan Hirt noemt. Zo'n aankomst zou hem toch wel moeten liggen.

JvdBrink

'@vasnd Precies dat, behalve dat ik geen Yates heb maar het met Woods 'moet' doen

hartstikkebedankt

Yates voelt ook voor mij beter dan Wellens en Woods, hopelijk pakt het goed uit

Starlynk

Aru heeft er iig zin in. Niet blij dat ie op het bankje is beland bij Team Starlynk denk ik :p

Pietje Precies

Yates is overigens wel een bijzondere coureur. Je zou denken dat dit hem inderdaad als gegoten past, maar hij heeft verrassend 'slechte' resultaten op dit soort aankomsten. Maar goed, logica zegt dat daar een keer verandering in gaat komen... want zoals gezegd het past hem perfect.

JvdBrink

'@Starlynk Heeft Aru er zin in, of Ulissi? Of eventueel Conti, haha.

JvdBrink

'@Tompot Serieus? Ik kan nog niet kijken. Ulissi niet goed genoeg? Of alle ballen op Aru? Lijkt me dat Ulissi hier toch kansen heeft op een overwinning.

Rutgerca

Ulissi zegt ongeveer dat ze moeten zorgen dat Aru geen tijd verliest, en als dat lukt, hij zelf misschien een poging doet in de laatste kilometers

kielabokki

Elke Scorito een goede les. 2018: Italiaanse pro-contisprintertjes zijn leuk voor de ronde van Langkawi. Elke keer denk je weer die zullen toch niet weer binnen een week thuis zitten? Maar jawel. :)

Starlynk

Mareczko deed het anders best ok tot nu toe :p

Laatst gewijzigd
vasnd

Belletti ook.

Wouter van Diepen

haha inderdaad. Mareczko had ik vorig jaar ook mee en was toen ook wel aardig waardevol.

Nu doet hij het ook aardig, maar ik heb zo gevoel dat de wet van murphy optreedt en hij net als vorig jaar afstapt.

kielabokki

Had van Guardini nu net wat meer dan van Mareczko verwacht. Qua overleven, niet pure snelheid. Maar die moet het einde van de etappe ook nog maar halen haha.

Laatst gewijzigd
Matthijs603

Koortsaanval, dat kan meer renners overkomen. Wel lekker dat Simion nu nog minder naar Guardini hoeft uit te kijken.

Laatst gewijzigd
Starlynk

haha ja ik had mijn bericht nog niet getypt of Mareczko wordt gelost :p

Pietje Precies

Qua Mareczko zijn zijn beste kansen dan ook gelijk geweest denk ik. Atlhans, Rome is nog een goede kans natuurlijk, maar de kans dat Mareczko al fietsend Rome haalt dan weer niet :p

Jasperdewaal11

nou daar gaat een van mijn sprinters Guardini.....jammer

Wouter van Diepen

Dus we kunnen het Mareczkootje in het leven roepen. Starten aan een ronde, leuke eerste etappes, maar uitrijden?:P Of blijft dat een TJ'tje.:P

1 2 ... 136 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.