Scorito Giro 2018

1 2 ... 135 ... 187 188
Gesloten
maxverton

Verwachten jullie iets van mohoric vandaag als hij niet in de vlucht meezit. Kan hij de Ak mannen dan volgen?

wielerfan95

Bilbao hoeft niet voorop te rijden om te winnen, kan de favorieten echt wel lang volgen en er dan in de finale van weg poefen.

Wexweasel

Yates c
Dumoulin
Froome
Pinot
Pozzo
Wellens
Ulissi
Carapaz
Hermans (twijfel)

Bankie: bennet, mal, pedersen, lls, ciccone o’connor, ballerini...

Een van de lastigste dagen in een paar grote rondes..

lnunspeet

Astana zal vandaag voor Pello gaan. De in bloedvorm zijnde Bask zal het peloton kraken met zijn vinnige punch.

Laatst gewijzigd
mrmtiss

'@lnunspeet
Over vinnig gesproken, wat denk je dat het dolfijntje kan vandaag?

lnunspeet

'@mrmtiss Het dolfijntje zal stranden in de woelige branding van Caltagirone

Jasperdewaal11

'@Treenert dus nu ga je wel voor Aru ? :P

mrmtiss

Hoe denkt de rest hier daarover. Kan Visconti vandaag wat uitrichten?

Diede34

Ik zet mijn kaarten volle bak op Tim Wellens, na dit interview:

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20180506_03500714/aankomst-van-dinsdagrit-aangestipt

Wat verwacht je van het Siciliaanse drieluik?
“Dinsdag zou ik graag om de zege willen meesprinten. Blijkbaar ligt ons in Caltagirone een aankomst te wachten na een oplopende strook van één kilometer. Een beetje gelijkaardig met de finish van de openingsetappe in Parijs-Nice. Ik eindigde toen vierde maar reed veruit de snelste sprint. Vandaar dat ik een nieuwe poging wil wagen. Ik besef dat winnen niet evident zal worden want het deelnemersveld is hier toch wel wat sterker in vergelijking met Parijs-Nice. Indien hij in vorm verkeert, wordt Ulissi de kwaaiste klant.”

Je hebt je plannen duidelijk bijgesteld want voor aanvang verklaarde je dat je op ritwinst mikte in week twee en drie.
“Klopt, maar doe daar nu week één ook maar bij. (lacht) Ik had niet verwacht dat ik gedurende de eerste week al goed ging zijn. Mijn trainingsweek na de klassiekers voorspelde weinig goed, maar hier loopt het prima.”

openingsetappe Paris-Nice: https://www.procyclingstats.com/race/paris-nice/2018/stage-1

't is dat ik Konrad niet heb maar die zal ik dus ook zeker mee nemen

Matt89

Interessant.... maar ik ga toch maar niet last-minute wisselen. Kopman is en blijft Yates..

kasjaar

'@diede34,

Ik was erop aan 't wachten. Bedankt voor de tip! heb Wellens toch nog maar m'n kopman gemaakt

jort101

Vorige week Wellens al kopman gemaakt voor deze rit, dus dat is niet veranderd ;)
Froome
Dumoulin
Wellens (c)
Pozzovivo
Dennis
Henao
Pinot
Formolo
Chaves

Crashtester

Hier kopman Woods. Verder opgesteld:
Dumoulin, Aru, Pinot, Chaves, Pozzovivo, LL Sanchez, Wellens en Schachmann.

Niet opgesteld maar wel overwogen:
MAL en Oomen.

Bang voor: Simon Yates en Ulissi.

Mollemawintdetour

Ik geloof wel dat de renners, zoals Wellens, het misschien beter kunnen inschatten dan ik. Maar als ik naar het kaartje van de klim kijk vind ik het meer een muurtje a la muur van huy dan die bij de eerste etappe van Parijs-nice. Geloof ook echt niet dat Demare had kunnen winnen.

Ik neem Wellens wel mee, Ulissi niet, want die gaat het morgen doen. Maar ga toch voor Yates als kopman.

Starlynk

Wellens meest gekozen kopman met 26%. Hopelijk kan ie het waarmaken ;)

JvdBrink

'@Diede34 Heb die uitslag ook gezien, desondanks Woods kopman (wellens wel opgesteld) en Konrad op de bank, verwacht hier toch de toppers vooraan.

jort101

Op zo'n aankomst is Wellens ook een "topper" ;)

Bode80

Ik geloof in Pozzovivo! Met hem als kopman kan ik verschil maken tov de team met Wellens, Woods en Dumoulin. :-)

Imbatido

Rare vergelijking van Wellens, kan me bijna niet voorstellen dat hij het gezegd heeft. Dat in Parijs-Nice was de laatste kilometer nog geen 5%. Dit is meer een Cauberg. En dat na een veel lastigere rit. Maar dit kan hij natuurlijk ook prima.

kaboutertje

Woods (c)
Yates
Dumoulin
Pozzovivo
Wellens
Ulissi
Pinot
Dennis
Froome

Overwogen:
Schachmann, Brambilla, Oomen, Chaves

Hopen dat ik niet te veel punten mis ga lopen :)

Filipo

Tim Wellens (c)
Rohan Dennis
Domenico Pozzovivo
Thibaut Pinot
Chris Froome
Diego Ulissi
Davide Formolo
Luis León Sánchez
Miguel Ángel López

Reservebank: Mohoric

jelle013

Woods (C)
Lutsenko
Aru
Dumoulin
Pozzovizo
Wellens
Pinot
Sanchez
Mohoric

Neem aan dat dit gewoon de winnende opstelling is voor vandaag :)

Mannen als MAL en Oomen en George Bennet zitten lekker te rusten op het bankje vandaag..

Starlynk

Prima kopgroepje, met 5 man en 2 man op minder dan 2 minuten.. BMC zal het dus redelijk dichtbij houden, lijkt me, en dan kunnen o.a. LTS en EF het relatief gemakkelijk dichtknallen op het einde om voor de ritoverwinning te gaan.

wesley1983

Dan toch gekozen voor Wellens als kopman doordat ik plots een idee kreeg dat FDJ Preidler zou kunnen uitspelen. Ook Ulissi toch meegenomen, waarvoor heb je hem anders mee maar verwacht hem wel sterker morgen. Kind van de rekening is MAL, hopelijk is het zoals de Vuelta dat zijn laatste week de sterkste is.

JvdBrink

'@jort101 Daarom heb ik Wellens wel opgesteld, echter geen kopman omdat ik verwacht dat Woods beter zal zijn.

1 2 ... 135 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.