Scorito Giro 2018

1 2 ... 134 ... 187 188
Gesloten
jort101

Dumoulin wint vandaag de rit en pakt het roze. Let maar op. Toch is Pozzo mijn kopman vandaag ;)

hans1984

Wat denken jullie.. is dit een koers voor Stybar? Heb hem voornamelijk mee voor de teampunten maar hij heeft ook aangegeven voor een etappezege te gaan. Denk zelf eerder aan etappe 5

Tourminator

Vandaag voor Yates als kopman met alle GC mannen. Nog geen tijd voor gokjes.

Primavoormij

Wellens (c), Ulissi, Dumoulin, Pinot, MAL, Pozzo, Chaves, Woods, Schachmann.

Bank: Mohoric, Froome, Formolo, Oomen

Twijfel nog over Mohoric voor MAL

jort101

Wellens als kopman zit ik ook nog over te twijfelen. Hij gaat het sowieso proberen, maar wanneer? Hoop dat hij een keer wacht tot "iedereen" gaat in plaats van dat hij al eerder een aanval plaatst.

pawslaats

'@hans1984
Te stijl voor Stybar. Of hij moet met een groepje ontsnapt zijn, maar dat verwacht ik niet.

jnb01

'@pawslaats Strade Bianche 2015 rijdt hij Valverde gewoon uit het wiel in het stijlste stuk van het parcours (18%?). En als je veel van zijn andere overwinningen bekijkt versnelt hij vaak op het stijlste stuk op het parcours. Mijn grootste vraag is of hij het gaat volhouden

Laatst gewijzigd
user25262

'@jnb01 Volhouden? Qua kilometers en korte klimmetjes is hij wel wat gewend uit de voorjaarsklassiekers...

Dupoepin

Het is echt nog te vroeg in de ronde om voor gokjes te gaan. Je zou kunnen overwegen 1 tot 3 aanvallers in je team op te nemen, maar de kans dat de klassementsmannen vandaag de punten gaan pakken is aannemelijk groot. Ulissi of Wellens captain maken is dan ook niet verstandig. Je neemt nl al een gok door ze in je team op te nemen, waarom zou je dan nog een keer gokken en ze captain te maken?

jnb01

'@Koen ik bedoel meer het stijle stuk klimmen volhouden op een rap tempo met hijgende GC-renners in zijn nek.

Rebellin

Niemand heeft nog Wout Poels genoemd. Zou hij vandaag er bij zitten/mee kunnen doen voor de overwinning?

Dupoepin

'@BidonBas

In welke ronde heb jij gezien dat LLS voor een kopman rijdt? Hirt, Bilbao en Kangert zullen bij MAL blijven en Lutsenko en LLS zullen voor eigen kansen mogen gaan.

Filipo

'@dupoepin

Ben het zeker met je eens. Maar wie zou jij kopman maken? Ik neig naar Pozzo. Goed in vorm en het gevoel dat ie gebrand is om zich echt te laten zien deze Giro.

Dumoulist

'@Rebellin,
Iets te vroeg in de ronde en niet steil genoeg voor Poels denk ik. Sky zal Henao uitspelen en Poels zal Froome moeten ondersteunen verwacht ik.

Laatst gewijzigd
Dupoepin

Wout Poels kan zeker meedoen voor de overwinning mits het een aankomst wordt met de klassementsmannen. Mee zitten bij een vluchtersgroep zie ik never nooit niet gebeuren ondanks dat hij 1m31 achterstand heeft. Daarvoor is Poels te belangrijk voor Froome.

ivo001

Ik ga vandaag gewoon voor Bilbao als kopman en Ulissi in het team. Morgen worden ze afgewisseld door LLS en Mohoric.

hartstikkebedankt

Ik zou graag nog SL Henao opstellen maar weet echt niet wie ik hier uit mijn team moet verwijderen. En altijd dat punt van, mag hij zelf, of moet hij bij Froome blijven?

In de basisopstelling staan nu:
S. Yates, Chaves, MA Lopez, Dumoulin, Pinot, Pozzovivo, Woods, Schachmann en Wellens

Iemand met een helder inzicht?

Dupoepin

Bilbao staat op 19 sec van Dennis en ik mag aannemen dat Dennis vandaag in het roze wil blijven. Als Bilbao het überhaupt lukt om in een vluchtersgroep mee te zitten, zal BMC er alles aandoen om ze voor de finish terug te gaan pakken (of dat nu lukt of niet). Ik denk niet dat Astana een man, wie kort in het klassement KAN eindigen, al zo vroeg wil op offeren voor een eventuele etappe zege. Die kansen komen er nl nog genoeg.

kasjaar

Ik heb ondertussen nog 3 plekken over voor:
Oomen
MAL
Mohoric
Stybar
Poels
Henao

Vind 't ontzettend zwaar om stybar/poels/henao/mohoric eruit te laten omdat ik weet dat ze genoeg overwinningen gepakt hebben op soortgelijke etappes. En eigenlijk wil ik toch ook MAL erin want die geeft altijd wel gas. Stress, stress..

Blaagstra

Brambilla heeft aangegeven te vlammen vandaag. Is opgegroeid in deze regio.

nasibal

Ze hebben hier allemaal wel "stijl" zo te horen.

kasjaar

'@hartstikkebedankt,
Ik heb hetzelfde probleem, maar denk dat in jouw team henao misschien alleen een stap vooruit is als je hem inwisselt voor MAL of Chaves. Heb zelf ook geen idee wat te doen.

mik-hail-tal

Iedereen valt precies uit de lucht. Hiervoor hebben we toch 3 weken gepuzzeld? Om met 20 renners elke etappe 9 renners te kunnen opstellen en niet 3 weken puzzelen om dan de dag zelf 5 renners op de bank te laten die potentieel top 3 kunnen rijden...

Treenert

'@ Jasperdewaal11: tussen willen en kunnen zit wel een verschilletje. Ik had zelfs Pantano er nog in staan maar die wacht iets langer denk ik, toch voor hem Aru terug gehaald. Krijg ik ws spijt van.

Matt89

Aru, Oomen, LL of Poels voor mijn laatste plek. Lastig. Ik denk voor Poels te vroeg (proloog was slecht) en voor LL te steil. Dan resteren nog Aru en Oomen. Oomen iets meer zekerheid op punten denk ik. Aru kan een uitschieter worden (podium) of anoniem 16e.

1 2 ... 134 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.