Het is echt nog te vroeg in de ronde om voor gokjes te gaan. Je zou kunnen overwegen 1 tot 3 aanvallers in je team op te nemen, maar de kans dat de klassementsmannen vandaag de punten gaan pakken is aannemelijk groot. Ulissi of Wellens captain maken is dan ook niet verstandig. Je neemt nl al een gok door ze in je team op te nemen, waarom zou je dan nog een keer gokken en ze captain te maken?
Ik zou graag nog SL Henao opstellen maar weet echt niet wie ik hier uit mijn team moet verwijderen. En altijd dat punt van, mag hij zelf, of moet hij bij Froome blijven?
In de basisopstelling staan nu:
S. Yates, Chaves, MA Lopez, Dumoulin, Pinot, Pozzovivo, Woods, Schachmann en Wellens
Iemand met een helder inzicht?
Bilbao staat op 19 sec van Dennis en ik mag aannemen dat Dennis vandaag in het roze wil blijven. Als Bilbao het überhaupt lukt om in een vluchtersgroep mee te zitten, zal BMC er alles aandoen om ze voor de finish terug te gaan pakken (of dat nu lukt of niet). Ik denk niet dat Astana een man, wie kort in het klassement KAN eindigen, al zo vroeg wil op offeren voor een eventuele etappe zege. Die kansen komen er nl nog genoeg.
Ik heb ondertussen nog 3 plekken over voor:
Oomen
MAL
Mohoric
Stybar
Poels
Henao
Vind 't ontzettend zwaar om stybar/poels/henao/mohoric eruit te laten omdat ik weet dat ze genoeg overwinningen gepakt hebben op soortgelijke etappes. En eigenlijk wil ik toch ook MAL erin want die geeft altijd wel gas. Stress, stress..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.