Schachmann is voor mij niet optioneel :p Nooit geweest ook. Vervult tot nu toe prima de Jungels rol met TT-punten, witte trui en teampunten voor de sprints. Is nu zijn geld al waard en heeft potentieel nog veel meer punten en volgens mij ook wel redelijk wat ambitie (in een interview na de TT ging het al over hoe lang hij mannen als MAL van zich af zou kunnen houden voor het wit). We gaan het vandaag wel zien, maar ik heb er een goed gevoel over.
'@ Jasperdewaal11 ; niet doen joh. Had ik eerst ook maar heb me later bedacht dat ze bij BMC een 'dag geofferd' hebben om Dennis in het roze te krijgen. Die gaat er alles aan doen om te bewijzen dat dat niet voor niets was. Ms zit er met een soort 'Cancellara-truc' zelfs wel een podium in. Komt bij dat Aru m.i. vandaag niet echt tot de favorieten behoort.
Valt mij al vaker op dat op de site van touretappe altijd totaal verschillende renners worden genoemd als favoriet per etappe dan bij wielerflits, zo ook vandaag weer. Heb niet het idee dat ze het bij touretappe vaak bij het rechte eind hebben, zeker niet bij dit soort etappes.
https://www.touretappe.nl/giro-2018-favoriet/etappe-4-italie-kanshebber-2018/
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.