Scorito Giro 2018

1 2 ... 133 ... 187 188
Gesloten
mactjappie

Zou Brambilla hier kunnen opboksen tegen dr klassementsmannen?

fietsumerin

'@wouter van Diepen: Ik denk zelf ook zo over Schachmann, ik wil hem vandaag opstellen maar weet gewoon niet wie ik van de onderstaande moet skippen , ik denk last - minute froome of MAL er uit:D
-Dumoulin
-Froome
-MAL
-Pinot
-Yates
-Pozzovivo
-Woods
-Formolo
-Wellens

Starlynk

Schachmann is voor mij niet optioneel :p Nooit geweest ook. Vervult tot nu toe prima de Jungels rol met TT-punten, witte trui en teampunten voor de sprints. Is nu zijn geld al waard en heeft potentieel nog veel meer punten en volgens mij ook wel redelijk wat ambitie (in een interview na de TT ging het al over hoe lang hij mannen als MAL van zich af zou kunnen houden voor het wit). We gaan het vandaag wel zien, maar ik heb er een goed gevoel over.

Dumoulist

Aru toch maar geslachtofferd. Pff, nog 3 uur voor de deadline...

Treenert

'@ tempo789; leuk! Misschien met de punten en investering erachter?

Karperdrol

Ik heb Oomen op de bank zitten, maar zou hem graag erin willen hebben... maar voor wie:

TDM
MAL
Aru
Pinot
Chaves
Pozzo
Woods
Formolo
Schachmann
.... en dan heb ik ook nog LLS

Treenert

https://nos.nl/l/2230818

Mark Greef over o.a. vandaag

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Dennis eruit voor Aru...... blijft wikken en wegen

Gids03

Tjs ik wil schachman erin maar voor wie jij

Tdm
Aru
Mal
Yates
Woods cap
Ulissi
Welens
Pozzo
Pinot

Bank oomen bennet schachman ???

Treenert

'@ Jasperdewaal11 ; niet doen joh. Had ik eerst ook maar heb me later bedacht dat ze bij BMC een 'dag geofferd' hebben om Dennis in het roze te krijgen. Die gaat er alles aan doen om te bewijzen dat dat niet voor niets was. Ms zit er met een soort 'Cancellara-truc' zelfs wel een podium in. Komt bij dat Aru m.i. vandaag niet echt tot de favorieten behoort.

Laatst gewijzigd
martijnzoeteman

Valt mij al vaker op dat op de site van touretappe altijd totaal verschillende renners worden genoemd als favoriet per etappe dan bij wielerflits, zo ook vandaag weer. Heb niet het idee dat ze het bij touretappe vaak bij het rechte eind hebben, zeker niet bij dit soort etappes.

https://www.touretappe.nl/giro-2018-favoriet/etappe-4-italie-kanshebber-2018/

Jasperdewaal11

'@ Treenert denk je niet dat Aru gebrand is om gelijk los te gaan bij de eerste mogelijk weg die stijl loopt ?

Marsthinaikos

Hier nog een plekje over. Twijfel tussen Formolo, Aru of toch Dennis. Dennis zal er ongetwijfeld alles aan gaan doen om het roze te behouden. Aru mag geen tij dmeer verliezen dus die zal aanhaken bij de andere grote en Formolo sluipt altijd wel mee. Lastig!!!

Gladiool

Haha, alsof Formolo een lange ontsnapping start vandaag. En hij ook nog mag rijden :' ).

maxverton

Mijn opstelling:

Woods (C)
Yates
Mal
Dumoulin
Froome
Pozzo
Wellens
Pinot
Mohoric

Voor de laatste plek heb ik voorlopig mohoric. Maar heb ook nog de keuze uit Carapaz, Ciccone, O’Connor, L.L. Sanchez en Viviani. Wie zouden jullie doen?
Echt lastige etappe om te voorspellen dit😀

Casey

'@ Dumoulist

Wat doet pozzo op het bankje bij jou?
Zit die er eens even heel rap in! 😏

Dumoulist

'@Casey,
Graag, maar voor wie? Heb nu: Woods (c), Dumoulin, López, Pinot, Chaves, Dennis, Wellens, Betancur en Schachmann. Ik krijg Pozzovivo en Aru er gewoon niet ingefietst.

Laatst gewijzigd
maxverton

'@Dumoulist
Ik heb pozzo toch hoger zitten dan dennis, betancur, shachmann en chaves. Maar ja daarom heb ik ze ook nie in mijn team😉. Keuze is aan jou

JapieJapo

Ik ga toch voor de punchers en laat een paar AK mannen op de bank voor later:
Woods(c)
Pinot
Dumoulin
Pozzovivo
Wellens
Ulissi
Goncalves
Mohoric
Schachmann

Bank: o.a Froome, Lopez, Oomen en Konrad....

jort101

Froome op de bank. Je moet het maar durven.

Jasperdewaal11

Froome helemaal niet in je ploeg. Je moet het maar durven ;)

Fassa Bortolo

Krijgen jullie ook iedere ochtend voor een etappe een mailtje van Scorito dat je team niet compleet is? Nu al voor de 4e keer dat ik zo snel mogelijk scorito open om te kijken wat er dan mist, maar het vervolgens toch gewoon compleet is.

JimKro

Misschien heb je nog ergens een dubbelaccount? ;)

user25262

Diego UIissi (Kopman)
Formolo (puncher)
Henao (puncher)
Oomen (puncher / witte trui)
Pozzovivo (puncher)
Dumoulin (GC)
Ciccone (vlucht)
Grosschartner (voor witte trui)
Dennis (roze trui)

Bank; Froome, Pinot, M.A. Lopéz, Bennett, L.L. Sanchez en Viviani(puntentrui)

JvdBrink

1. Woods
2. Ulissi
3. Yates
4. Pozzo
5. Pinot

Als ik een gokje moet wagen; zou het er zo uit zien. Alleen Woods Pozzo en Pinot in mn team.

1 2 ... 133 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.