Iedereen die Sam Bennett heeft, meteen opstellen vandaag, kan ik weer iets inlopen. Tuurlijk heeft ie het alleraardigst gedaan door gisteren op 36 seconden binnen te komen, maar stel dat ie aan kan klampen(wat al knap zou zijn), verwacht ik niet dat ie nog mee kan sprinten. Maar misschien zit ik er wel naast..
De laatste kilometer van gister is toch redelijk vergelijkbaar met de op één na laatste kilometer van vandaag? Gemiddeld zo'n 8% met stukken van 13%. De laatste kilometer wordt wel weer wat aangenamer en daarom zijn mannen als LLS en Konrad voor mij de favorieten. Maar de sprinters gaan het vandaag toch niet heel veel beter doen als gister? Misschien als je op een kopgroep gokt.
Als je mannen als Stybar, LLS, Battaglin, Mohoric, Goncalves hebt zou ik die iig opstellen. Maar goed, het is compleet onvoorspelbaar.. Kan een vlucht voorzitten, gaan de klassementsmannen iets proberen op 2km van de meet, wetende dat er nog 1km vrijwel vlak achter zit waar je eventueel gewonnen tijd weer kwijt bent? Met de inspanningen van gisteren in het achterhoofd en de Etna morgen op het programma...
Hij heeft het nadat hij brambilla terug reed in ieder geval rustig aan gedaan. Gezien het feit dat hij op een kwartier binnen kwam.
Het is vandaag relatief een korte etappe. Dit kan de vermoeide en/of iets mindere klimmers wellicht iets meer kans geven om er bij te blijven in de finale vandaag.
'@PietjePrecies, dat valt wel mee. Toen de odds openden op Bet365 stond Bennett op 12.00, wat werd overgenomen door Unibet. Vanochtend stond hij op 7.00, nu op 13.00. Het is dus niet zo dat de quotes ontzettend zijn veranderd (van heel hoog naar heel laag dan). Modolo begon ook op 18.00 en staat nu op 13.00
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.