Scorito Giro 2018

1 2 ... 140 ... 187 188
Gesloten
jort101

Eens !

elstupidoloco

'@pietje

Wat een verademing! En ook zo lekker dat het gewoon 21 etappes duurt! Een keer een missertje is daarmee ook nog wel op te vangen

ChrisSnC

'@tempo789

Het is 10 punten in plaats van 8 punten voor etappewinst ploeggenoot. Dan komt het inderdaad op 76 punten uit.

Threeohthree

Sam Bennett/Modolo kunnen morgen toch ook gewoon mee? Zeker Bennett gezien hij vandaag ook een eind mee kon.

WCEendT

'@3o3
Ik zie het niet gebeuren, maar ik lees het inderdaad ook overal en zie het ook bij de betting sites. Sommige noemen zelfs Viv.

Diede34

19 renners om uit te kiezen (dank Guardini voor je 6 punten), waarvan eigenlijk enkel bonifacio, pedersen en debusschere en campenaerts afvallen. Hoewel, die laatste twee hadden vandaag ook gewoon 10 punten gescoord :O

Zekerheidjes na vandaag:
Woods
Yates
Dumoulin
Dennis
Wellens

Klassementrenners die morgen kort kunnen zitten:
Pinot
Aru
MAL

Dan krijg je een hele rits aan aanvallers, waarvan ik de volgende kan opstellen
Pantano
Hermans
Bouwman

En een aantal (potentiële) truipuntenschrapers
Viviani - 11 (sommigen beweren dat ie zelf ook kan scoren)
Stybar - 9 (Acht ik zelf ook wel kansrijk)
Oomen - 3, mogelijk 4 of 6 voor de witte trui, maximaal potentieel van mogelijk 21(!) als dumoulin wint + eigen resultaat
S.Bennett - 2 + mogelijk meer bij een resultaat

keuzes keuzes keuzes...

Nielsbax

Zagen jullie ook hoe Poels gewoon Froom achter laat op dat laatje stuk, zitten zo 21 secondes tussen. Gaat hij morgen voor eigen resultaat?

Threeohthree

'@eend: ik in principe ook niet maar de bron die o.a. vivi noemt is over het algemeen erg betrouwbaar gebleken met zn voorspellingen waardoor ik toch twijfel. Maar goed, mocht yates revanche willen door morgen die etappe te pakken dan zullen ze er wel afgereden worden. Maar meningen zijn duidelijk verdeeld.

Papa Bart

Ik denk eerlijk gezegd dat deze etappe voor een stevige vlucht is, met relatief onbekende rakkers. De vierde etappe was geen makkie en de Etna komt er aan, een tussen etappe dus....ik denk dat heel veel Scorito deelnemers, inclusief ouwe Bartje, weinig zullen scoren...

jsprunk

Het is een vrij korte etappe en het begint heel vlak, morgen is ook niet onoverkomelijk: alleen een zware slotklim.
Ik denk dat AK-mannen die zich goed voelen in de finale best weer oorlog willen maken voor 20 seconden tijdswinst.

Starlynk

Als er een vlucht wegrijdt met allemaal mannen die op meer dan 5 minuten staan, dan vindt BMC het wel prima en de ploegen met de klassementsmannen zullen waarschijnlijk focussen op de Etna. De aankomst is ook echt een stuk minder zwaar dan gisteren. De laatste km zou je zelfs vlak kunnen noemen in vergelijking met gisteren. Veel lastiger om te voorspellen wel ;)

Starlynk

'@Threeohthree: Welke betrouwbare site/bron geeft Viviani als een van de kanshebbers dan? OK het is wat minder zwaar dan gisteren, maar Viviani zie ik toch niet zo snel top 20 rijden, laat staan winnen.

vasnd

Lastig inschatten of Viviani gisteren met het oog op vandaag totaal heeft laten lopen. Berichtgeving vanuit Bora leek te suggereren dat het alleen achteraf geen reëele kans voor Bennett leek.. Die probeerden hem doodleuk in goede positie af te zetten. De klimverhouding is dus niet zomaar 1:1 vandaag mee te nemen van gisteren..

Ralph123

Sam Bennett gaat winnen vandaag.

Phoenix0000

Misschien zeg ik iets geks. Maar zou mij niks verbazen als een Venturini hier gewoon top 10 rijdt. Moet kiezen tussen hem en Drucker eigenlijk.

YungNikopolidis

'@Phoenix0000 Dat zou mij ook niks verbazen. Ik twijfel tussen hem en Viviani voor vandaag, maar heb hem nu nog op het bankje zitten.

vasnd

Venturini zou zo maar met de vlucht van de dag mee kunnen springen. Zou hem vandaag altijd boven Drucker kiezen!

Matt89

'@Diede34. Heb je weer zo'n fijne Wellens-update? :) Gisteren 'gewoon' Yates als kopman gehouden wat gelukkig niet heel veel punten heeft gekost.

jsprunk

Wat verwachten we van Pedersen vandaag? Aanvallers, gedecimeerde sprint.. op zijn lijf geschreven?

fringale

Ik ga vandaag Viviani (sowieso 11 punten denk ik dan) en S. Bennett (gisteren toch close) een plaatsje geven, maar van waar bij sommigen het vertrouwen in Venturini vandaag ? Zag hem vooral als (goedkope) sprinter, maar blijkbaar kan hij meer ?

ps : voor de mensen met Gavazzi, die was gisteren ook close

Laatst gewijzigd
Rebellin

'@Matt89

Vraag journalist:
Om dan te dromen van de volgende rit, die ook helt naar de aankomst?
Antwoord Tim:
“Ja,... dat valt af te wachten. Eerst eens zien hoe laat ik vandaag in bed lig en hoe lichaam en benen reageren op de inspanningen.”

Matt89

Thanks Rebellin. Daar kunnen we dus weinig mee. Ik denk dat ik Wellens wel kopman maak. Mocht het een uitgedunde sprint worden tussen punchers en klassementsmannen maakt hij ook nog wel een redelijke kans verwacht ik. Heb ook geen beter alternatief denk ik.

hartstikkebedankt

Toch al gauw 3.000 plekken gestegen gisteren. Enkel MAL had ik thuis moeten laten voor LLS. En had nog Wellens/Woods kopman kunnen maken ipv Yates.

Vandaag een erg lastige dag. Ik neig nu naar mijn selectie van gisteren minus MAL plus LLS, maar wie maak ik in vredesnaam kopman?

Wellens
LLS
S. Yates
Woods
Dumoulin
Chaves
Pinot
Pozzovivo
Schachmann

M. Pedersen kan zich er ook nog infietsen, in principe zou hij hier kort moeten kunnen eindigen (niet te steil + een vals platte aankomst). Zijn er meer die hem een plekje geven vandaag? Zou dan ten koste kunnen gaan van Pinot bij mij.

Als kopman neig ik ernaar LLS een kans te geven, of Wellens, want zie geen reden waarom die hier niet weer vooraan zou eindigen (aankomst ligt hem, staat kort in het klassement).

Dumoulist

Op papier lijkt Sam Bennett wel heel leuk vandaag, maar ik verwacht hem niet bij de eerste 20.

Scenario 1: Kopgroep, maar geen een ploeg wil vandaag met hem in de kopgroep rijden na zijn uitslag van vandaag. Verwacht daarom niet dat ze hem laten rijden.
Scenario 2: Sprint, maar ik verwacht vandaag geen enkele sprinter bij de eerste 20 aangezien de eerste kilometer van de slotklim gewoon te steil is. Daarnaast is de slotkilometer te lastig en te kort om nog terug te keren.

Ik acht de kans groter dat Bennett, net als gister, binnenkomt rond plekje 20/40 op 20 sec.

Laatst gewijzigd
maxverton

Ik heb voorlopig

Wellens (C)
Woods
Pozzo
Pinot
Yates
L.L. Sanchez
Dumoulin
S. Bennett
Mohoric

Heb ook nog Pedersen.
Maar heb hem nog niet opgesteld. Weer lastig te voorspellen deze etappe!
Twijfel ook of Bennett dit wel aankan.

1 2 ... 140 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.