Scorito Giro 2018

1 2 ... 143 ... 187 188
Gesloten
fringale

Pedersen of Carapaz ?

William Schuurman

Battaglin (C) (gisteren helaas op de bank)
Dumoulin
Yates
Pozzo
Woods
LL Sanchez
Ulissi
Wellens
Schachmann

ditisdavid

Lastig te voorspellen of sterkere sprinters er nog bijzitten vandaag. Het verschil qua profiel tussen etappe 4 en 11 in de Giro van 2016 was ook klein, maar bij de ene was het aan de klassementsrenners en bij de andere reden Nizzolo en Modolo kort. Denk toch dat ik het niet aan durf, want zie niet welke ploeg het klimmetje wil controleren.

klassikl

Woods
LL
Yates
Pinot
Bennet
Schachmann
Wellens
Pozzo
Tommeke

Nu nog een muntje opgooien voor wie er kopman wordt.

fringale

'@William : wat een team ! zullen we ruilen ?

William Schuurman

Heb MAL, Aru, Pinot, G. Bennett, Kreuziger nog in de aanbieding ;)

hartstikkebedankt

'@William Kreuziger voor Pozzovivo in jouw dagselectie?

Threeohthree

'@Starlynk: Ging in dit geval inderdaad om David Hunter. Maar ook hij dichtte Viviani weinig kansen toe, werd enkel genoemd in zn preview.

fringale

verkocht

Treenert

'@hartstikkebedankt: voor Pinot

@fringale: Pedersen

Jullie hebben nog 2 minuten :)

ben_pronk

Mooi team met verassingen vandaag.
Woods (C), G. Bennett, Pozzo, Pinot, Morkov, Pedersen, Dennis, Formolo en Dumou!

sprintgeit

Toch geen Bennett gokje voor mij:
LL (C), Wellens, Schachmann ,Woods, Dumoulin, Pozzo, Pinot, Chaves, Viviani (teampuntjes)

Gesink, S Bennett en Pedersen over gedubt, maar ga de gok nog niet wagen.

fringale

'@Treenert : heb je raad opgevolgd

Crashtester

Ik heb mijn sprinters toch niet opgesteld. Ik verwacht dat het te zwaar voor ze gaat zijn, net als gisteren (ook al is het een heel andere laatste kilometer).

hartstikkebedankt

'@Treenert, heb ze lekker laten staan. De enigen waarvan ik zeker weet dat ze naar boven zullen vliegen zijn de klassementsmannen. Pedersen zal wel in de kopgroep zitten vandaag maar ik denk dat die het niet gaat halen (EF sws, andere ploegen hebben ook belangen hier voor de dagwinst). Heb ook toch nog Woods kopman gemaakt ipv LLS opnieuw omdat ik zeker weet dat Woods keihard zal aangaan.

Filipo

Luis León Sánchez (c)
Rohan Dennis
Tim Wellens
Domenico Pozzovivo
Thibaut Pinot
Davide Formolo
Diego Ulissi
Sam Bennett
Matej Mohoric

Twijfel tussen Sanchez en Mohoric als kopman. Mohoric is naar mijn mening een gevaarlijke klant met die afdaling voor dat klimmetje.

Imbatido

Ik heb wel Pedersen boven Viviani verkozen. Ik geloof namelijk niet dat Viviani top 20 gaat rijden. Die scoort dan maximaal 11 punten. Pedersen zou hier als veelzijdig renner misschien nog wel mee kunnen doen. En als hij meedoet dan is dat voor het podium wellicht. Is me het gokje wel waard. Je zult toch ergens kleine gokjes moeten wagen denk ik.

Hop hop de berg op

Dit zijn de mannen die het voor mij mogen doen. Carapez zat gisteren ook prima bij de eerste 20. Hoop dat ie vandaag nog iets verder naar voren zit

Michael Woods (c)
Tom Dumoulin
Simon Yates
Thibaut Pinot
Diego Ulissi
Richard Carapaz
Sam Bennett (puur uitgaande van jullie eerdere reacties)
Elia Viviani
Mads Pedersen

Edit: Ik ben ook nog even nieuwsgierig naar jullie mening. Ik heb onderstaande mannen nog op de bank. Zat daar iets tussen die ik naar jullie mening op had moeten stellen?

F. Aru
M. López
R. Gesink
E. Chaves
A. Geniez
N. Eg
M. Mørkøv

Laatst gewijzigd
wesley1983

Ulissi kopman voor mij, als ze zelfs al spreken dat S. Bennett hier kans maakt gaat hij Aru niet moeten ondersteunen toch dacht ik. Overigens geen S.Bennett geselecteerd, zit een klein stukje in van 12% dus zal waarschijnlijk te steil zijn voor hem maar hij mag me wel verassen.

JvdBrink

Zelfde opstelling als gisteren, zie de sprinters hier niet top 20 rijden. Enige wijzigingen zijn Konrad en Pedersen ipv Oomen en MAL en Konrad maar meteen kopman; onder het mom van high risk high reward.

Treenert

Woods (c), Dumoulin, Chaves, Yates, Dennis, Ulissi, Wellens Pedersen en S. Bennett (laatste 2 m.i. flinke gokken maar ach als je wilt winnen.....)

Aru, Pinot, Poels, G. Bennett, Pantano en alle sprinters (behalve Sam) in de bus.

kielabokki

Precies. Wel prachtig hoe we elkaar allemaal de twijfels in lullen. Bennett gaat niet gebeuren, maar hem er toch maar in gegooid. En Pedersen moest er ook nog in, maar uiteindelijk toch op de bank. Lastige keuzes elke dag, vooral de kopman was vandaag niet makkelijk.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Pedersen was toch gisteren voor die slotklim al gelost? Toen nog heel eventjes voor Brambilla op kop gestampt want hij reed daar toch, maar echt indrukwekkend was dat ook weer niet. Snap niet waar dat vertrouwen vandaan komt dat hij vandaag dan even podium zou kunnen rijden, maar hij mag me verrassen ;)

hartstikkebedankt

'@Starlynk, mij liever niet want hij zit op de bank :P

Imbatido

Gisteren was Pedersen kansloos voor de ritwinst. Misschien heeft hij zich wel gespaard met het oog op vandaag, maar moest hij nog even Brambilla bijstaan. Daarna lekker in de Mareczko-trein naar de finish gereden. Als je podium kan rijden in de Ronde van Vlaanderen dan kan je hier ook gewoon meedoen. En vorig jaar in de Ronde van Denemarken won hij een rit met een lastige heuvel op het einde, voor Valgren.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 143 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.