Scorito Giro 2018

1 2 ... 144 ... 187 188
Gesloten
hartstikkebedankt

De belangrijkste taak van Battaglin is het bijstaan van George Bennett zegt hij in een interview; al wil hij wel voor de rit gaan.

jelle013

Voor vandaag:
Sanchez (C)
Lutsenko
Pantano
Dumoulin
Pozzovivi
Wellens
Woods
Mohoric

Hoop dat ik een goede gok genomen heb met Sanchez. Ik verwacht van de klassementsmannen niet zoveel actie vandaag, en mij lijkt het dat de sprinters het vandaag ook niet overleven. (wellicht Modolo maar die zit helaas niet in mijn selectie). Succes in ieder geval vandaag weer! Laat het een mooie finale worden.

Edit: Didier wel in de vlucht, dat kan wel eens een gevaarlijk mannetje zijn vandaag :)

fringale

Viviani en S. Bennett hangen er nog aan...so far so good :-)

wesley1983

Of zou Boy hier kunnen verassen :-p

hartstikkebedankt

Boy verast iedereen met een verschroeiende demarrage

Gladiool

Ik verwacht Guardini anders hier.

Jori

'@Starlynk: Op basis vd klassiekers, had ik hier vooraf Pedersen wel opgeschreven (ook eigenlijk vanuit een vlucht). Maar nou hij de eerste tijdrit tegenviel met die heuveltjes, etappe 2 en 3 heeft mee gesprint, etappe 4 heeft moeten knechten voor brambilla en vervolgens op 16 minuten binnenkwam met Mareczko en nog altijd pas 22 jaar is, lijkt het mij gewoon ergens een keertje teveel zijn voor die jongen, hoewel ik wel echt fan ben van deze topper! Etappe 7 is hij wel weer zeker welkom in mijn ploeg

Diede34

Ik ontken zeker niet dat ik een kleine tunnelvisie op mijn 19 man heb, maar dit interview stelt met toch tevreden met Stybar in het team:

http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/v-wielrennen/Giro/1.3194287

Imbatido

'@Jori: https://pbs.twimg.com/media/DcglGmlWAAAkKa_.jpg

BarryE1

Volgens mij heeft praktisch iedereen moeite met het inschatten van deze etappe. Scorito-spelers, bookies en de schrijvers van voorbeschouwingen. De genoemde favorieten gingen ook van Modolo/Bennett tot Chaves/MAL. Zelf ging ik uit van 2 scenario's:
Scenario 1: een groep ongevaarlijke vluchters rijdt weg, BMC houdt het kort (genoeg) maar vindt het prima dat de boni's weg zijn en rijden het gat derhalve niet dicht zonder hulp van anderen.
Scenario 2: een groep vluchters rijdt weg, BMC houdt het kort voor het roze en krijgen daarbij hulp van ploegen die voor de etappe willen gaan.
Mijn inschatting was dat het in beide scenario's te hard zou gaan voor de sprinters. Niet eens zozeer vanwege die laatste 12% maar vooral in de fase daarvoor. Ploegen met Wellens/Woods/Yates in hun midden zullen de koers ongetwijfeld hard maken. Heb nog heel even getwijfeld omdat ik de namen S. Bennett eigenlijk overal tegen kwam, bij bookies, op het forum en ook bij tips van "kenners" maar toch besloten om bij mijn eigen scenario's te blijven. Zie het gewoon niet zo snel gebeuren. De naam Mohoric ook nog heel vaak tegengekomen vanwege de afdaling voor de finale. Die afdaling is volgens mij niet technisch en gaat ook nog grotendeels over een hele brede weg. Verwacht dat een groep hier sneller daalt dan een eenling, daarnaast moet ie dan nog voorop blijven ook. Laatste moment dus Mohoric gewisseld voor de 11 zekere punten van Viviani, +/- 10% kans op teampunten voor Schachmann/Stybar en 1,5% kans op een sprint. Nu nog zien hoe mijn keuzes uitpakken.

LLS (c)
Dennis
Dumoulin
Wellens
Schachmann
Pozzovivo
Pinot
Woods
Viviani

kasjaar

'@diede34, vind 't toch knap hoe jij telkens aan die extra info komt.

Wouter van Diepen

2 van TREK in de kopgroep. Pantano en Brambilla?

wesley1983

'@kasjaar: staat gewoon op de site van sporza, ook een interview met de ploegleider van Lotto Fix all waar die aangeeft opnieuw voor Wellens te gaan en opnieuw een plan hebben maar niet meer zo intensief met de ploeg zoals gisteren doordat ze al een overwinning hebben en eerder willen een renner vooruitsturen als springplank.

Laatst gewijzigd
sprintgeit

Guy Niv uitgevallen, daar gaat mn joker voor de 3e week!

vasnd

Zal ik jullie een geheimpje verklappen. Ik ken serieus een van de verzorgers die met LottoNL mee is in Italië. Is dit dan handel met voorbedachte rade ;)?

Platje

Is S. Bennett er inmiddels vanaf gereden?

kielabokki

Pedersen werkt voor Pantano zo te zien.

jsprunk

Het gaat regenen.. toch Wellens kopman moeten maken ;)

sprintgeit

'@kielabokki
Daar was ik al bang voor. Gelukkig niet mee, maar wel zonde, kunnen ze Brambilla in zn huidige vorm dit soort klussen niet laten opknappen!

Geeft me wel nog meer vertrouwen in een overwinning voor LTJ vandaag, Battaglin lijkt me de te kloppen man in dit peloton.

fedjo97

Wat verwachten jullie van Reichenbach deze Giro?

Kalarie

'@fedjo

Die gaat een prachtige 18e plek in het klassement neerzetten;)

JapieJapo

Dat wordt een DQ voor Curvers...

kasjaar

'@japiejapo,
Vraag me af wat hier de reden van was..

wesley1983

Boy gaat het hier doen, heeft zich kunnen sparen in de sprints en Mareczko gisteren ook duidelijk gespaard 😀 Nee mannen ik zie Pedersen hier niet meedoen.

Laatst gewijzigd
nasibal

Hahaha MAL op zn plaat, je verwacht het niet.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 144 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.