Scorito Giro 2018

1 2 ... 145 ... 187 188
Gesloten
Elpiedro

MAL kan echt niet sturen

nasibal

Mal verneukt eigenhandig de scoritopuntjes van LL.

ditisdavid

Wat een drama dit.

nasibal

Goncalvesje, wat doe je toch man...

Laatst gewijzigd
Jori

Hmm, gooi volgens mij ook wel mijn eigen glazen in vandaag door G.Bennet vergeten op te stellen en Ulissi als kopman was wel iets te veel opportunisme.
Goncalves volgens mij weer een resultaat van 3e?
Die Schachmann is wel een baas hoor. Weer opgehouden door pech en gewoon weer door het hele peloton denderen naar een mooi resultaat

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Ah lekker met Goncalves als captain

kasjaar

Schahmann 4e? Dacht dat ik naar Stybar zat te kijken

Matthijs603

Gelukkig op het laatste moment nog Schachmann captain gemaakt, want verder is het drama in de top 10. Alleen Pozzovivo nog op 9.

Elpiedro

LLS als kopman, lekker dan superman....die moet een hoop punten goed gaan maken in de bergen (als ie zo lang op de fiets blijft zitten)

Matthijs603

En Goncalves blijkt inderdaad wel echt het 500-koopje van de eerste week.

vasnd

Met Schachmann Yates Pozzovivo en Wellens toch een aantal persoontjes in de top 10 die vooraf voer voor discussie waren en dus bij veel mensen niet mee waren. Mooi werk.

fringale

Zoals ik dus zei, LL is mij niet gunstig gezind...die heeft dus zonet een eeuwige plaats op de bank verzilverd. Of moet ik zeggen, de ploegtactiek van Astana is dermate onvoorspelbaar dat je er best geen van in je ploeg hebt. MAL blijkt nog maar eens een malloot op de fiets te zijn.

steefje9

Schachmann als C als enige top 10 van mijn team.. Gok gegokt qua captain maar verder loopt het niet over...

Laatst gewijzigd
kielabokki

Schachmann gaat nog wel even mee in de bergen in deze vorm.

vasnd

'@steefje9
Je zal het einde met geknepen billetjes bekenen hebben, niet? ;)

Edit: Meintjes weeral goed van voren.. Zou het dan toch..?

Laatst gewijzigd
steefje9

Na zijn val dacht ik alweer klaar te zijn. Heel netjes...

Richie Dumoulin

Gokj op Mohoric vandaag.. was even blij toen ik BM op kop zag, tot ik Visconti herkende en zag dat het nie Mohoric was

fringale

Schachmann, wat een klasse

hartstikkebedankt

Aha gisteren Simon Yates kopman, vandaag zou alles op Woods gaan dus hem uiteindelijk kopman gemaakt.

Wel uit de top-10 opgesteld: Schachmann, S. Yates, Wellens en Pozzovivo

klassikl

Wat een renner die Schachmann. Altijd leuk om die jongens het in zo'n grote ronde te zien waarmaken.

kasjaar

Als je dan op 't laatste moment je captain wisselt van yates naar Woods, is 't zo lekker ironisch als Woods dan als 21e binnen komt..

Crashtester

Woods als kopman pakt vandaag niet goed uit. :(

Ragnar Lolbroek

Proficiat MAL. Even het kopmanschap val LLS door de neus schieten. Dus blijven we steken op een 158 puntjes

Jelle van der Linden

Vandaag helaas geen Bennett opgesteld (omdat hij gisteren van mijn renners het minst hoog was geëindigd en omdat ze Battaglin zouden uitspelen in de etappe) Wel tevreden met mijn overige 4 renners in de top 10 (Wellens (C), Yates, Pozzovivo en Konrad)

Jori

Morgen: Pozzovivo als kopman klinkt me eigenlijk wel erg logisch

en grappig hoe erg je aan je eigen selectie gaat storen, door die simpele ruilen die vooraf mogelijk waren. Ulissi boven Wellens verkozen omdat Ulissi een beter sprintje zou moeten hebben (en dan nog de vraag waarom niet beiden? :p), BvP waar je tegen aan blijft kijken, etc.

1 2 ... 145 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.