Scorito Giro 2018

1 2 ... 146 ... 187 188
Gesloten
klassikl

Toch jammer Gavazzi op het laatst erbuiten gelaten voor Bennet. Toch te veel laten beïnvloeden door alle voorspellingen haha. Woods als kopman valt ook slecht uit.

wesley1983

Alle 6 mijn renners opgesteld die in de top-20 rijden maar wel verkeerde kopmankeuze met Ulissi. Achja zullen er veel Woods gekozen hebben ook denk ik, maar ook die Yates of Wellens hadden.

Starlynk

5km van de meet was ik nog heel blij dat ik Dennis ipv Schachmann had gekozen als captain, op de streep niet meer :p

nasibal

Edit: Meintjes weeral goed van voren.. Zou het dan toch..?

... Type Formolo he... ;)

vasnd

'@nasibal
Ik dacht 'm even in de top 5-10 te spotten, maar dat waren dan Aru of Ulissi een stukje verder. Al die dunne armpjes en ellebogen ook overal haha

Starlynk

Nou de grote vraag of we MAL er naast durven te zetten morgen ;)

Dumoulist

Alle ballen op Pinot morgen.

klassikl

Zitten er veel bochten tussen op weg naar boven? :D

Edd1e

Twijfel over een strafbankje voor Woods na de teleurstelling van vandaag..

kevinraar

ik heb voor morgen 7 van de 10 favoriete kan een hoop punten scoren

wesley1983

Heb een lastige keuze voor het laatste plaatsje voor morgen. Nieve, Dennis of Schachmann, vooraf stond Nieve erin maar deze Schachmann kun je toch niet negeren. Dennis struikelt waarschijnlijk uit de top-5 in het klasssement dus blijft over Nieve of Schachmann. Moeilijk!

kevinraar

ik twijfel voor morgen gaan voor zeker punten van vivani of voor poels te gaan

Laatst gewijzigd
Silenzio31

Hmm, morgen kiezen tussen O'Connor, Henao, Dennis, Wellens, Woods, Schachmann naast zes meer voor zich sprekende namen. Ik denk dat Henao, O' Connor en Wellens in de wachtkamer mogen. Ben benieuwd wie van hen voor een klassement willen, mogen en kunnen gaan.

Wat denken jullie van Dennis morgen? Denk dat ie alleen maar naar Dumoulin gaat kijken, en een eind moet kunnen komen daarmee.

ditisdavid

Beetje matig teampje voor morgen, hopen dat Froome en MAL hersteld zijn en dat Dennis en Schachmann stand houden.

Pozzovivo (C)
Pinot
Froome
Lopez
Chaves
G Bennett
Woods
Dennis
Schachmann

Wellens zal zich toch niet roeren na deze twee dagen, LLS is het de etappe niet voor (en moest vandaag in dienst), Pantano's doelen komen later en Viviani heeft maar twee zekere punten meer dan Schachmann.

wesley1983

'@Silenzio: er naar kijken is niet moeilijk maar hem volgen is iets anders.

Matthijs603

Morgen leek heel makkelijk, maar door de vorm van Schachmann moet ik nu Kreuziger of Oomen op de bank zetten. Van Kreuziger verwacht ik een betere klassering, maar Oomen zal waarschijnlijk lekker in de trui- en teampunten komen te zitten..

duimp30

Neem aan dat het morgen te steil voor Wellens is? Dan kan ik beter Poels meenemen.

JapieJapo

Dumoulin
Froome (c)
Pinot
Lopez
Pozzovivo
Bennett
Konrad
Carapaz
Oomen

Froome als c twijfelachtig haha. Met alleen nog Woods op de reservebank toch 1 klimmer te weinig in mijn team vind ik...

kevinraar

ik heb voor morgen
pozzovivo
pinot
dumoulin
lopez
oomen
bennett
formolo
woods

de laaste twijf ik tussen viviani zekere punten en poels wie van de twee nemen?

hartstikkebedankt

En dan, dan hebben we morgen.

Dumoulin
Pinot
Pozzovivo (ws. C)
Chaves
Yates
G. Bennett
Woods

Deze 7 moest ik maar eens meenemen, maar dan nog 2 plekjes voor:

MA Lopez
Oomen
Carapaz
Schachmann
SL Henao

Na morgen worden de verhoudingen natuurlijk wat duidelijker, maar hoe zou het morgen zijn. MA Lopez moet op dat werk wel meekunnen, en dan 1 van de 3 youngster maar welke...

p.zwart

Hmm, uitgebreid de renners volgen, je verdiepen in parcours, vorm en teamrol van individuele renners in de gaten houden , resultaten van andere rondes meenemen in de teamsamenstelling, .....het gevoel hebben dat je er helemaal klaar voor bent.

En dan...tegen je zoon van 13 zeggen, "vind je het leuk om ook een team te maken". In een kwartiertje draait hij vervolgens een team in elkaar.

Ik sta op 52.4%
Hij staat in de top 150 met 99,1%
Scorito is even niet zo'n leuk spel 😉

christidoc

Elke dag de juiste kopman gekozen, elke dag bijna alle punten die ik op een dag kon halen gehaald. (Alleen wat truipuntjes verloren + Yates en Pozzo niet in tijdrit) Nog steeds maar 59%. Volgens mij heb ik fouten gemaakt bij de 20 renners uitkiezen.

bartje

Whahaha +10 p.Zwart herkenbaar! En om de laatste druppel, natuurlijk ook voor zijn scorito betaald zeker? Tien weken geen zakgeld zeg ik! :-)

Froome (c)
Dumoulin
Chaves
Woods
MAL
Oomen
Carapaz
Aru
Dennis

Froome en MAL moeten echt morgen dus dat kopmanschap zal nog wel een keer of tig wisselen...

elstupidoloco

'@p.zwart

Zo zie je maar dat toeval altijd een rol kan spelen in dit spelletje. Hoewel we op dit forum vaak elkaar wijs proberen te maken dat alles te berekenen en te voorspellen is, blijft het koffiedik kijken.
1 schrale troost, we moeten de bergen nog in en daar kan een hoop omdraaien

kevinraar

poels of vivani kiezen?

1 2 ... 146 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.