Hmm, morgen kiezen tussen O'Connor, Henao, Dennis, Wellens, Woods, Schachmann naast zes meer voor zich sprekende namen. Ik denk dat Henao, O' Connor en Wellens in de wachtkamer mogen. Ben benieuwd wie van hen voor een klassement willen, mogen en kunnen gaan.
Wat denken jullie van Dennis morgen? Denk dat ie alleen maar naar Dumoulin gaat kijken, en een eind moet kunnen komen daarmee.
Beetje matig teampje voor morgen, hopen dat Froome en MAL hersteld zijn en dat Dennis en Schachmann stand houden.
Pozzovivo (C)
Pinot
Froome
Lopez
Chaves
G Bennett
Woods
Dennis
Schachmann
Wellens zal zich toch niet roeren na deze twee dagen, LLS is het de etappe niet voor (en moest vandaag in dienst), Pantano's doelen komen later en Viviani heeft maar twee zekere punten meer dan Schachmann.
En dan, dan hebben we morgen.
Dumoulin
Pinot
Pozzovivo (ws. C)
Chaves
Yates
G. Bennett
Woods
Deze 7 moest ik maar eens meenemen, maar dan nog 2 plekjes voor:
MA Lopez
Oomen
Carapaz
Schachmann
SL Henao
Na morgen worden de verhoudingen natuurlijk wat duidelijker, maar hoe zou het morgen zijn. MA Lopez moet op dat werk wel meekunnen, en dan 1 van de 3 youngster maar welke...
Hmm, uitgebreid de renners volgen, je verdiepen in parcours, vorm en teamrol van individuele renners in de gaten houden , resultaten van andere rondes meenemen in de teamsamenstelling, .....het gevoel hebben dat je er helemaal klaar voor bent.
En dan...tegen je zoon van 13 zeggen, "vind je het leuk om ook een team te maken". In een kwartiertje draait hij vervolgens een team in elkaar.
Ik sta op 52.4%
Hij staat in de top 150 met 99,1%
Scorito is even niet zo'n leuk spel 😉
Whahaha +10 p.Zwart herkenbaar! En om de laatste druppel, natuurlijk ook voor zijn scorito betaald zeker? Tien weken geen zakgeld zeg ik! :-)
Froome (c)
Dumoulin
Chaves
Woods
MAL
Oomen
Carapaz
Aru
Dennis
Froome en MAL moeten echt morgen dus dat kopmanschap zal nog wel een keer of tig wisselen...
'@p.zwart
Zo zie je maar dat toeval altijd een rol kan spelen in dit spelletje. Hoewel we op dit forum vaak elkaar wijs proberen te maken dat alles te berekenen en te voorspellen is, blijft het koffiedik kijken.
1 schrale troost, we moeten de bergen nog in en daar kan een hoop omdraaien
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.